✨IKM uke 33✨

IMG_0165.jpeg

Da ser det ut som at egget slapp i dag :shy:
Øverste fra 2. toalettbesøk i dag, og nederste fra 3. toalettbesøk:)
DPO-land i morgen.

Kun aksjerlegging i forrigårs kveld.
 
Ser omtrent ingenting jeg heller nå når de er tørket. Men er jo så tidlig at det er vel ganske vanlig?
Ja det tror jeg. Håper så det er noe tydeligere i morgen. Vil vel være det for oss begge, om det vi skimter faktisk er begynnende positiv?
 
5dpo: Skikkelig stikking i ettermiddag. Håper det betyr at noe er i ferd med å feste seg :smiley-angelic001 Har vært trøtt, kvalm og svimmel i dag, men kom meg likevel ut en tur og har fått gått dagens 8000 skritt :dance008
 
Dpo land er så sykt slitsomt! 8 dpo i dag! Har så jevn ømhet og verking i livmoren i dag. Skyggestreker på tester (pga ovitrielle). Såå dårlig gjort om dette ikke er noe. Ekstra pine når jeg ikke har fått blank test etter ovitrielle, da vet jeg jo ikke hva som er hva!!
Når bør ovitrelle være ute av kroppen?
 
Mulig jeg havner i neste uke da EL nok er i morgen. Vipper mellom uke 33 og 34 tenker jeg ☺️
 
Sniker fra uke 34 her, men må bare si at jeg ler meg ihjel av det dere skriver om å «ryke på en test» 6 dpo eller å ha skikkelig «streksyn» :hilarious::hilarious: Dere underholder meg noe enormt mens jeg selv venter på EL :joyful:
 
Back
Topp