Ser det mye tydeligere på din enn min faktisk! Håper det er noe. Min strek er helt borte nå som den har tørkaSynes jeg kan skimte noe altså, men kan like gjerne være skyggeVis vedlegget 440996
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det mye tydeligere på din enn min faktisk! Håper det er noe. Min strek er helt borte nå som den har tørkaSynes jeg kan skimte noe altså, men kan like gjerne være skyggeVis vedlegget 440996
Ser omtrent ingenting jeg heller nå når de er tørket. Men er jo så tidlig at det er vel ganske vanlig?Ser det mye tydeligere på din enn min faktisk! Håper det er noe. Min strek er helt borte nå som den har tørka
Ja det tror jeg. Håper så det er noe tydeligere i morgen. Vil vel være det for oss begge, om det vi skimter faktisk er begynnende positiv?Ser omtrent ingenting jeg heller nå når de er tørket. Men er jo så tidlig at det er vel ganske vanlig?
Ja bittelitt kanskje, utrolig spennendeJa det tror jeg. Håper så det er noe tydeligere i morgen. Vil vel være det for oss begge, om det vi skimter faktisk er begynnende positiv?
Når bør ovitrelle være ute av kroppen?Dpo land er så sykt slitsomt! 8 dpo i dag! Har så jevn ømhet og verking i livmoren i dag. Skyggestreker på tester (pga ovitrielle). Såå dårlig gjort om dette ikke er noe. Ekstra pine når jeg ikke har fått blank test etter ovitrielle, da vet jeg jo ikke hva som er hva!!
Satser på at det er det5dpo: Skikkelig stikking i ettermiddag. Håper det betyr at noe er i ferd med å feste seg Har vært trøtt, kvalm og svimmel i dag, men kom meg likevel ut en tur og har fått gått dagens 8000 skritt
Bør være siste dag i dag, men mange opplever at den kan gi skyggestrek frem til 12-14 dpo.Når bør ovitrelle være ute av kroppen?
Bare vent til du selv er i dpo-landSniker fra uke 34 her, men må bare si at jeg ler meg ihjel av det dere skriver om å «ryke på en test» 6 dpo eller å ha skikkelig «streksyn» Dere underholder meg noe enormt mens jeg selv venter på EL
Jeg hadde skikkelig menssmerter 8-10 dpo før jeg testa positivt den gangen jeg ble gravid. Det er bare noe jeg opplevde, men på samme måte er hvert svangerskap ulikt og det at det murrer hos deg nå trenger ikke bety at mensen er på vei Sender noen oppmuntrende tanker!Jeg har så mye verking i livmoren i dag. 8dpo, 4 tidligere fryseforsøk hvor første endte i MA i uke 6 og to kjemiske nå på rappen. Også hatt en vellykket svangerskap med ferskforsøk. Ikke engang da hadde jeg murringer så tidlig, så nå er jeg redd dette betyr at mens er på vei
Håper den streken bare blir sterkere!Bør være siste dag i dag, men mange opplever at den kan gi skyggestrek frem til 12-14 dpo.
Ja, jeg vet jeg kommer til å gå på akkurat samme smell som dere Selv om jeg sier til meg selv at jeg skal klare å vente til 10 dpo. Men hvem er det jeg lurer liksomBare vent til du selv er i dpo-land
Skjønner godt at du tenker på det, men murringer er jo også et tidlig graviditetstegn. Husker fra sist graviditet så var det rundt den tiden det tok seg opp. Håper for deg at det betyr noe. Når skal du teste neste gang?Jeg har så mye verking i livmoren i dag. 8dpo, 4 tidligere fryseforsøk hvor første endte i MA i uke 6 og to kjemiske nå på rappen. Også hatt en vellykket svangerskap med ferskforsøk. Ikke engang da hadde jeg murringer så tidlig, så nå er jeg redd dette betyr at mens er på vei
Testa nå og testene var så og si blanke så da er nok ovitrielle veldig snart ute av kroppen.Håper den streken bare blir sterkere!
Ja jeg har vært superhappy med det helt frem til nå i kveld. Det er så mye, mye mer enn da jeg hadde vellykket svangerskap, også fikk jeg eggløsning tidligere enn antatt, men ja det er jo også et godt tegn! Tester igjen nå og da var testen så og si blank så da er nok ovitrielle ute av kroppen når som helstSkjønner godt at du tenker på det, men murringer er jo også et tidlig graviditetstegn. Husker fra sist graviditet så var det rundt den tiden det tok seg opp. Håper for deg at det betyr noe. Når skal du teste neste gang?
Kan også skimte noe der, jaSynes jeg kan skimte noe altså, men kan like gjerne være skyggeVis vedlegget 440996