Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeSå selvfølgelig noe jeg også i morges, men er nok sikkert bare skygge. Tar en i ettermiddag også
Er ikke kjent med temping, men ser ikke det der bra ut da?Er det ikke rart at den stiger for hver dag? Burde den ikke stige, holde seg der 2-3 dager, for så stige igjen, osv?
Jeg syns Clue (som jeg bruker) er ganske presis, så lenge syklusen min er regelmessig, men den har tatt feil en del siste året pga variasjoner i syklusen min (graviditet, IVF og spontanaborter) som har forskjøvet eggløsning og påvirker lengde på syklus. Så jeg bruker eggløsningstester for å være sikker.Spennende å følge med på dere som begynner å teste så tidlig
I følge flo appen skulle jeg hatt eggløsning den 29 og ikke 31 juli som står her fra annen app. Synes dere flo er ganske pålitelig?
Forhåpentligvis 6 Dpo og går på veggene av all ventingen Prøve å vente med å teste til fredag om jeg klarer!
Hvis gravid så øker du sjansen da!!CD5 og nå angrer jeg bittelitt på at jeg begynte på progesteron, fordi: Trøtt, kvalm og tett nese. Og ingen mulighet til å vite om det et progesteronet eller mulig graviditet… Som man reder, ligger man, så det må jeg bare leve med, og jeg ville jo spekulert like mye uten progesteronet, på menssymptomer eller graviditetssymptomer. Akk.
Ja, trøster meg med det. Takk Prøver sette tankekjøret på pause, men det er mye rart oppi der nå altså!Hvis gravid så øker du sjansen da!!
Jo føler det ser bra ut, men har aldri sett sånn ut før!Er ikke kjent med temping, men ser ikke det der bra ut da?
Den måneden jeg ble gravid, var den måneden jeg følte meg minst gravid6 dpo og gleder meg til å ryke på en test i morgen! Fortsatt små prikker med blod i utfloden, men føler meg overhode ikke gravid
Synes jeg kan skimte noe her jeg også altsåTok en til nå, fortsatt negativ, men føler jeg skimter noe, men det gjør jeg omtrent hver gang jeg tester
Jeg skimter noe! Men jeg har ekstremt streksynTok en til nå, fortsatt negativ, men føler jeg skimter noe, men det gjør jeg omtrent hver gang jeg tester
Synes også jeg ser noeSynes jeg kan skimte noe altså, men kan like gjerne være skyggeVis vedlegget 440996
Skimter noe her!!Synes jeg kan skimte noe altså, men kan like gjerne være skyggeVis vedlegget 440996
Har det jeg ogJeg skimter noe! Men jeg har ekstremt streksyn