✨IKM uke 33✨

Fortsatt ingen positiv el-test, men jeg har begynt å få det jeg mener er eggløsningsslim. :)

Nå endte det faktisk med at sambo og jeg tok oss en runde i dag likevel - så dersom el er ila de nærmeste dagene, så er det jo en sjanse for at det blir spire av det :shy: Jeg tror dog at ikm fortsatt er 12. august, selv om el er sen. Har veldig kort lutealfase nå som syklus holder på å stabilisere seg etter graviditet og amming.

Såå, si, for the sake of the argument, at el utrolig nok kommer i morgen (til tross to negative tester i dag), så vil jeg mest sannsynlig ha en lutealfase på bare 7 dager, og det er litt for kort til at egget rekker å feste seg ordentlig.

Men det er litt spennende å potensielt ha lagt inn litt aksjer likevel:shy: Vi hadde jo bestemt oss for å vente, men litt spenning i hverdagen må vi ha :hilarious:
 
3 dpo, føler meg irritabel og urolig. Litt kvalm. Murrer litt i nedre del av magen.

Har mista tre ganger siden oktober (to kjemiske og en MA i uke 9), og har Utrogestan (progesteronstøtte) til overs fra forrige IVF-forsøk. Sykepleier på klinikken sa jeg kunne ta de fra positiv graviditetstest hvis jeg ble gravid mens de har stengt, men vurderer å starte allerede nå, som jeg vet eggløsningen har vært.

Prata med ei venninne som er lege, som mente det ikke kunne skade. Vet mange andre i samme situasjon som meg som får beskjed om å ta fra et par dager etter eggløsning.

Hva syns dere? Starte nå eller vente?
 
Back
Topp