Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Åh, herlig. Da kan jeg glede meg til du legger ut testen her, så blir ikke morgendagen helt uten spenningDet er jo veldig spennende Kjenner det bittelitt i magen selv + pittelitt i puppene. Ryker garantert på en test i morgen
Jeg har faktisk aldri ømme pupper, tror ikke jeg hadde det sist graviditet heller og aldri før mensen. Så kanskje det er individuelt? At noen får ømme pupper før mensen og noen når de er tidlig gravide? Spennende! Når tenker du å teste? Kanskje du skal henge deg på sommerfryd og teste i morgen? Så får jeg dobbel spenningJeg blir gal av å tenke over symptomene mine Får noen ømme pupper allerede 6dpo, hvis dere ikke er gravide? Er blitt vondere og vondere Ila dagen. Pp5 etter senabort og er lei, må gå snart!!
Mine ble bittelitt ømme i dag. Har ikke vært noe av det i dpo-land før nå. Hadde det akkurat likt med sistemann. 6 dpo da også. Så jeg heier på oss Skjønner godt du er leiJeg blir gal av å tenke over symptomene mine Får noen ømme pupper allerede 6dpo, hvis dere ikke er gravide? Er blitt vondere og vondere Ila dagen. Pp5 etter senabort og er lei, må gå snart!!
Haha jepp, sikkert mye å glede seg tilJa! Åh, herlig. Da kan jeg glede meg til du legger ut testen her, så blir ikke morgendagen helt uten spenning
Jeg har ikke hatt det siden sist jeg var gravid, er derfor jeg er så sjukt spent nå jeg skal teste i morgen tipper jeg, hvis jeg får superkrefter i å vente plutselig tester jeg tirsdagJeg har faktisk aldri ømme pupper, tror ikke jeg hadde det sist graviditet heller og aldri før mensen. Så kanskje det er individuelt? At noen får ømme pupper før mensen og noen når de er tidlig gravide? Spennende! Når tenker du å teste? Kanskje du skal henge deg på sommerfryd og teste i morgen? Så får jeg dobbel spenning
Er det sant!! Nå fikk jeg skikkelig håp, krysser fingene for oss beggeMine ble bittelitt ømme i dag. Har ikke vært noe av det i dpo-land før nå. Hadde det akkurat likt med sistemann. 6 dpo da også. Så jeg heier på oss Skjønner godt du er lei
Skal du teste tidlig eller sent på dagen i morgen? Tror jeg må slenge meg på, men husker jeg fikk sterkest tester kveld sist, så blir usikker!Mine ble bittelitt ømme i dag. Har ikke vært noe av det i dpo-land før nå. Hadde det akkurat likt med sistemann. 6 dpo da også. Så jeg heier på oss Skjønner godt du er lei
På morgenen, og helt sikkert på kvelden også får også ofte økning på kvelden. Blir spennende eSkal du teste tidlig eller sent på dagen i morgen? Tror jeg må slenge meg på, men husker jeg fikk sterkest tester kveld sist, så blir usikker!
Okei da gjør jeg samme Har du fått positiv 7dpo før? Jeg testa ikke før 8dpo sist, og sa var den svak positivPå morgenen, og helt sikkert på kvelden også får også ofte økning på kvelden. Blir spennende e
Jaa har hatt 3 sykluser etter uttak av spiral og ikke hatt antydning til ømme pupper noe i den perioden. Så det er litt spennende men skal ikke legge skjul på at jeg har hatt ømme pupper før og ikke vært gravid også, men gjerne senere enn 6dpoJeg har ikke hatt det siden sist jeg var gravid, er derfor jeg er så sjukt spent nå jeg skal teste i morgen tipper jeg, hvis jeg får superkrefter i å vente plutselig tester jeg tirsdag
Er det sant!! Nå fikk jeg skikkelig håp, krysser fingene for oss begge
Nei aldri, haha. Men fikk 8-9 sist, og enda senere med førstemann. Men det er jo ingen graviditet som er likOkei da gjør jeg samme Har du fått positiv 7dpo før? Jeg testa ikke før 8dpo sist, og sa var den svak positiv
Det er santNei aldri, haha. Men fikk 8-9 sist, og enda senere med førstemann. Men det er jo ingen graviditet som er lik
Jeg også blir helt skrullete. Føler alt muligJeg blir gal av å tenke over symptomene mine Får noen ømme pupper allerede 6dpo, hvis dere ikke er gravide? Er blitt vondere og vondere Ila dagen. Pp5 etter senabort og er lei, må gå snart!!
Er så slitsomt!Jeg også blir helt skrullete. Føler alt mulig
Haha kjenner til sommerfuglene i magen. Tenk så spennende det blir resten av uka!! Negativ her i dag også, men hva hadde jeg forventet?Våkna kl 3 fordi jeg var så spent, måtte bare ta test nå (04.49) Første og andre bilde tatt etter 1 min, tredje bilde tatt etter 3 min. Er jo negativt, men kanskje jeg klarer å sove nå som jeg har fått vekk testettrangen
Synes jeg skimter en strek?Blank som forventet 7 dpo, men endelig i gang med testing Vis vedlegget 440965
Så selvfølgelig noe jeg også i morges, men er nok sikkert bare skygge. Tar en i ettermiddag ogsåSynes jeg skimter en strek?