✨IKM uke 33✨

takk for forsøket på å gi håp, men det der sier ingenting om hvordan graviditeten ender. Ja, mange får ikke positiv før senere, men det ender også ofte i kjemisk eller SA og MA, mange tar også feil av eggløsningsdag. Men med IVF så er det gjort mye forskning på dette. og jeg har to kjemiske, en SA og en vellykket graviditet så jeg kjenner til hva som er normalt for meg og ikke. Kunne ønske jeg tok feil, men gjør nok ikke det.
 
Det er så gøy at det begynner å komme inn tester her :love7 Det hjelper også på DPO-dagene, for da kan jeg mate testtøsen min gjennom det dere legger ut :hilarious:

Synes denne runden er ekstra spennende, for forventet ikm er før jeg vanligvis ville begynt å teste (6 DPO) - så da får jeg raskt svar på om det _ikke_ gikk denne runden - og dersom mensen ikke kommer til mandag, så betyr det at lutealfasen min er lenger denne syklusen, og at det da er en sannsynlighet for at det gikk :nailbiting: Kjenner dog jeg har litt kalde føtter - mange tanker i hodet om "hallo, dere skulle jo vente noen måneder!", så en liiiten del av meg håper jeg får mensen til mandag, samtidig som jeg kjenner at jeg kommer til å bli skuffet. Men dersom det ikke gikk nå, så blir det garantert pause i prøving frem til november/desember.

Krysser fingre for mange positive tester på dere! :Heartred
 
Det er så gøy at det begynner å komme inn tester her :love7 Det hjelper også på DPO-dagene, for da kan jeg mate testtøsen min gjennom det dere legger ut :hilarious:

Synes denne runden er ekstra spennende, for forventet ikm er før jeg vanligvis ville begynt å teste (6 DPO) - så da får jeg raskt svar på om det _ikke_ gikk denne runden - og dersom mensen ikke kommer til mandag, så betyr det at lutealfasen min er lenger denne syklusen, og at det da er en sannsynlighet for at det gikk :nailbiting: Kjenner dog jeg har litt kalde føtter - mange tanker i hodet om "hallo, dere skulle jo vente noen måneder!", så en liiiten del av meg håper jeg får mensen til mandag, samtidig som jeg kjenner at jeg kommer til å bli skuffet. Men dersom det ikke gikk nå, så blir det garantert pause i prøving frem til november/desember.

Krysser fingre for mange positive tester på dere! :Heartred
Så spennende!! Håper for deg at lutealfasen er lenger denne runden og at det er to streker! :joyful: :Heartred
 
Følte jeg så noe, men nå som testen er tørr ser jeg ingenting
 

Vedlegg

  • IMG_7534.jpeg
    IMG_7534.jpeg
    214,6 KB · Visninger: 0
Back
Topp