✨IKM uke 33✨

Jeg kan se svak rosa strek på make sure (men ikke synlig på bilde). Viste også til mannen og han klarte også å se den, og han har ikke streksyn :hilarious:
Håper så inderlig at det er babystrek og ikke skyggestrek:smiley-angelic001 Har blitt lettere kvalm de siste dagene også så har faktisk troen. Blir spennende i morgen!

Jeg kan se svak rosa strek på make sure (men ikke synlig på bilde). Viste også til mannen og han klarte også å se den, og han har ikke streksyn :hilarious:
Håper så inderlig at det er babystrek og ikke skyggestrek:smiley-angelic001 Har blitt lettere kvalm de siste dagene også så har faktisk troen. Blir spennende i morgen!
Så spennende! Har du bilde ?
Følt litt på samme med lett kvalme men sikkert bare psykisk her :laughing002

Så spennende! Har du bilde ?
Følt litt på samme med lett kvalme men sikkert bare psykisk her :laughing002
IMG_4928.jpeg

Føler gjerne jeg fikk frem streken på bilde?

9 dpo, helt blenda her. Er på ferie, så kjentes surt å «sløse» denne testen. Ble litt motløs også kjenner jeg… selvom jeg vet 9 dpo er tidlig :arghh:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 43
Dagens temp og test, 7 DPO. Tempen er lovende, men testen er blank :smiley-angelic001 har bare en babyplan tidlig test igjen, må vel handle noe i løpet av uka.
Kjenner en del på murringer, både mage og rygg. I går kjente jeg det nedover beinet. Kan jo være hva som helst selvfølgelig, men får jo opp forhåpningene :laughing001
IMG_4320.jpeg

Vedlegg

• IMG_4321.jpeg
    IMG_4321.jpeg
    844 KB · Visninger: 20
Spennende å se om tr kommer i morgen, eller ikke :nailbiting: Foreløpig ingen menskramper, men merket i stad at jeg ble fort irritert, så kan jo tyde på at tanta er på vei :hilarious:

Gratulerer til dere som har fått positive tester :love7

Heihei! Tror jeg slenger meg med her litt i siste liten:)

Har tatt letrozol, trodde jeg skulle ha EL 17/7, men ingen symptomer og jeg er nå på dag 40 uten tegn til TR og med negative tester. Hadde siste dag med EL-slim mandag 29/7, så antar at jeg hadde EL rundt da. IKM i morgen eller tirsdag tipper jeg.

Mhbhåper - 27 - B2 - EL 29/7(?) - IKM 12/8 (?)

Var litt usikker til morningen i dag, men vet fra tidligere graviditeter at om det har vært en vag strek har den vært positiv. Tok en test i sted, midt på dagen med kun to timer siden forrige toalettbesøk og fikk denne :-) 13dpo

Vedlegg

• IMG_6572.jpeg
    IMG_6572.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 129
Var litt usikker til morningen i dag, men vet fra tidligere graviditeter at om det har vært en vag strek har den vært positiv. Tok en test i sted, midt på dagen med kun to timer siden forrige toalettbesøk og fikk denne :) 13dpo
Oi denne må være positiv, så stas!! Er du helt sikker på eggløsningsdag?

I dag kom det strek med en gang det ble vått, svak, men tydelig nok. Håper den er sterkere de nærmeste dagene, tør ikke helt tro på dette ennå! 11 dpo.

Vedlegg

• IMG_5668.jpeg
    IMG_5668.jpeg
    370,1 KB · Visninger: 76
Back
Topp