✨IKM uke 33✨

Aner ikke.. synes det er rart å få en så sterk eggløsningstest på ikm dagen, men samtidig negativ graviditetstest. Noen andre som er rundt ikm og vil ta en eggløsningstest for å se om deres også er sterk? :angelic: For science
Kan ta en i morgen hvis jeg har i skuffen på badet!

Du er jo gravid! Så din slår nok ut på hcg :angelic:
Sniker :bag: Min el-test blir ofte sterk de siste dagene før mens:shifty: Har skjønt det sånn at LH går litt i bølger hos enkelte, og tydeligvis er jeg en av dem:hilarious:

Aner ikke.. synes det er rart å få en så sterk eggløsningstest på ikm dagen, men samtidig negativ graviditetstest. Noen andre som er rundt ikm og vil ta en eggløsningstest for å se om deres også er sterk? :angelic: For science
Hmm kan kroppen prøve seg på ny eggløsning da? Dere får hoppe i høyet kanskje :joyful:

Vært frem og tilbake i hele dag om jeg tror jeg er gravid eller ikke :hilarious: Men i kveldinga har jeg kjent litt murringer i korsryggen, så blir ikke overrasket om tr kommer i morgen - men igjen, så kan jo også murringer bety preggo! Men holder en knapp på at det er tr som kommer.

Buhu, var sikkert bare en skygge tidligere i dag :dead: har en til av disse som jeg skal spare til onsdag, da er jeg 10 dpo.
Vis vedlegget 441514
Husk at 8 er sykt tidlig da. Kan jo godt være hcg er 3 nå, og det vil isåfall være heeeeelt normalt!! Ikke sikkert alle CB ultra digital slår ut på 5 heller, de er vel laget for å slå ut på 10! Tipper du får positiv på den i morgen eller iallefall onsdag!

IMG_5694.jpeg
13 dpo er den nederste testen. De tre før er tatt 12 dpo og den øverste 11 dpo. Ble litt testecrazy i går :bag: Disse er tidligtester.

Har også tatt en vanlig strimmeltest i går og en i dag, og begge får strek.
IMG_5693.jpeg

Måtte denne lille spiren sette seg godt og sitte hele veien til termin! Ringte IVF-klinikken og fortalte at jeg har testa positivt, og de sa at jeg kan fortsette på Utrogestan (200-300 mg hver kveld) til rundt uke 10. De skulle holde mappa mi åpen, i tilfelle, siden jeg har mista tre ganger før. Håper jeg slipper å ringe dem igjen! :smiley-angelic001

Husk at 8 er sykt tidlig da. Kan jo godt være hcg er 3 nå, og det vil isåfall være heeeeelt normalt!! Ikke sikkert alle CB ultra digital slår ut på 5 heller, de er vel laget for å slå ut på 10! Tipper du får positiv på den i morgen eller iallefall onsdag!
Ja det er veldig tidlig, har ikke gitt helt opp! Men vi kjenner vel alle følelsen av en negativ cb i fleisen

Ja det er veldig tidlig, har ikke gitt helt opp! Men vi kjenner vel alle følelsen av en negativ cb i fleisen
Kom borti send- knappen litt for tidlig :laughing001
Men ja, negative tester er kjedelig.

Vurderer om jeg skal ta den andre cb eller vente med den og heller kjøpe flere strimler på Kiwi senere i dag :confused004

Den cb jeg tok i går var jo ikke på morgenurin, men jeg hadde holdt meg hele dagen:laughing001

11 dpo og negativ test hos meg, kanskje en anelse skygge? Forbereder meg på TR. :dead:
Føler meg så gravid med stikninger, oppblåsthet, dårlig nattesøvn, høyere hvilepuls. Men er vel bare PMS da. Legger ved testen for spesielt interesserte :happy:

Vedlegg

• IMG_6922.jpeg
    IMG_6922.jpeg
    419,5 KB · Visninger: 72
CD 29 og 8 DPO, fortsatt ingen mens, men også blendahvit test. Fortsatt tidlig da...

Er litt forvirret - var sikker på at syklusen hadde stabilisert seg på 27 dager nå - siden jeg hadde det forrige syklus, og det var det syklusen min var på før forrige graviditet - og at jeg nå fremover bare skulle vente på at el og lutealfasen skulle stabilisere seg også. :scratch

Er litt forvirret nå. Negative strimmeltester. Positiv clearblue digital 1-2 uker i går kveld. Negativ strimmel og digital i morges. Og negativ ultratidlig digital nå i formiddag. Hva skal jeg stole på?

Vis vedlegget 441525
Dagens strek og den er tydelig sterkere enn de andre :Heartred Venter på digital i posten for å få det svart på hvit. Håper dette er terminspiren og regnbuebabyen vår:love017:smiley-angelic001
Gratulerer så mye, så utrolig stas og fortjent, blir fint å se det svart på hvitt på digital :Heartred

Er så leii denne prøvinga nå.. rakk å få positiv test på torsdag. For å så våkne til skikkelig temperaturdropp fredag… lite hopp opp igjen på søndag og super dropp og blendahvit test i dag. Og siste to døgnene har det murret og knurret… intense smerter. Begynner nok å blø i løpet av dagen

Er litt forvirret nå. Negative strimmeltester. Positiv clearblue digital 1-2 uker i går kveld. Negativ strimmel og digital i morges. Og negativ ultratidlig digital nå i formiddag. Hva skal jeg stole på?
Hva, så utrolig slitsomt og tøft. Fikk du negativ strimmeltest samtidig som positiv 1-2 uker i går?

Back
Topp