Det er veldig tidlig da!Fortsatt ingen tr. Tatt 3 blenda-tester i dag, 8 DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig tidlig da!Fortsatt ingen tr. Tatt 3 blenda-tester i dag, 8 DPO
Syns det ser helt fint utJeg prøver så hardt jeg kan å ikke bli gal men jeg føler liksom at stigningen ikke er så god…? Nederste testen er fra i dag på andre urin, 11 DPO. Streken kom ikke før det hadde gått 2 minutter av testturen. Hadde kanskje forventet at streken skulle komme med en gang nå erfaringer på det?
Det bildet som er litt gulere er tatt etter 5 minutter. Bildet som er hvitere er etter en god stund og testen er nesten helt tørr.
Vis vedlegget 441695
Jeg prøver så hardt jeg kan å ikke bli gal men jeg føler liksom at stigningen ikke er så god…? Nederste testen er fra i dag på andre urin, 11 DPO. Streken kom ikke før det hadde gått 2 minutter av testturen. Hadde kanskje forventet at streken skulle komme med en gang nå erfaringer på det?
Det bildet som er litt gulere er tatt etter 5 minutter. Bildet som er hvitere er etter en god stund og testen er nesten helt tørr.
Vis vedlegget 441695
4+1, 15 dpo, og her er det ikke mye stigning. Blir veldig urolig, men prøver å trøste meg med at hcg-stigning er veldig individuelt og kan variere stort fra person til person. Sårbart å dele. Jeg kan ikke tenke negativt nå, det som skjer, skjer, og jeg vil heller være i gravidbobla så lenge jeg kan.
Vis vedlegget 441693
Takk for forslag. Det er jo ikke noe jeg MÅ gjøre, de strimlene. Uroa vil nok være der uansett med det jeg har opplevd tidligere. Tar mange uker å få legetime eller blodprøverekvisisjon her jeg bor, og de måler med en ukes mellomrom, så blir ikke presist uansett. Jeg øver meg på å lytte til håper og gleda og tar det som kommer når det kommer. Men fint å kunne dele litt om følelsene her underveis.Er det et alternativ å ta blodprøve så du slipper holde på med de strimlene?
Hehe nei så klart er ikke noe du må, men kjenner meg veldig igjen i det. Man blir så fanget i prosessen, og det er jo greit å følge med, spes hvis man går på progesteron og ofte ikke får mens før man slutter. Krysser fingrene for at strekene øker påTakk for forslag. Det er jo ikke noe jeg MÅ gjøre, de strimlene. Uroa vil nok være der uansett med det jeg har opplevd tidligere. Tar mange uker å få legetime eller blodprøverekvisisjon her jeg bor, og de måler med en ukes mellomrom, så blir ikke presist uansett. Jeg øver meg på å lytte til håper og gleda og tar det som kommer når det kommer. Men fint å kunne dele litt om følelsene her underveis.
Ja, det er litt for progesteronet sin del at jeg følger med, og litt fordi det roer meg hver gang det er to streker, et bittelite lykkekick. Som jo kommer med den uheldige baksiden av medaljen at jeg blir urolig når det er variasjon i styrken...Hehe nei så klart er ikke noe du må, men kjenner meg veldig igjen i det. Man blir så fanget i prosessen, og det er jo greit å følge med, spes hvis man går på progesteron og ofte ikke får mens før man slutter. Krysser fingrene for at strekene øker på
Ja, det er litt for progesteronet sin del at jeg følger med, og litt fordi det roer meg hver gang det er to streker, et bittelite lykkekick. Som jo kommer med den uheldige baksiden av medaljen at jeg blir urolig når det er variasjon i styrken...
Tester på morgenenTester du flere ganger om dagen eller kun på morgenen?
Jeg får svake tester på morningen og sterke på ettermiddagen. Rart, men er vist sånn for noen.Tester på morgenen
Jeg og, men det har også vært sånn når hcg er synkende så utrolig skuffende. Men det har vært med tidligtesterJeg får svake tester på morningen og sterke på ettermiddagen. Rart, men er vist sånn for noen.
Forskning?Det er vel en grunn til at forskning anbefaler å vente til 1-2 uker etter ikm ¯\_(ツ)_/¯ Vi får se hva det blir til
De fleste som blir gravide naturlig vet jo ikke når eggløsning skjer, og selv om man temper og bruker tester så er man jo ikke helt sikker på befruktning, implantasjon etc. Så klart det er store individuelle forskjeller der. Ved IVF ønsker jo klinikken å ta blodprøve etter forventet mens fordi de ønsker å utelukke de kliniske graviditetene og at hcg gir en predikasjon på veien videre. Men alt dette vet jeg jo at du også vet