✨IKM uke 33✨

Det er så trist når det blir sånn :( Satser på bedre stemning, ja. Han tenker mye på at alt avhenger av ham nå. Muligheten for å bli gravid før et eventuelt nytt IVF-forsøk spøker over hodene våre, liksom.
Ja... det er litt sånn her og, går det ikke på denne eller neste så er IVF(privat) planen... og det koster jo sukk...

Ja enig! Får håpe det slapp bare. Blir litt redd for at jeg produserer for lite progesteron nå, mtp temperaturen. Vurderer å ta tilskudd jeg har hatt liggende, men må være sikker på at egget slapp først :)
aha... ja det gir jo mening.. ikke kommet på at det kan være derfor selvsagt! jeg har liggende cyclogest, og har egentlig fått beskjed om å vente til pos test, men min temp er heller ikke til å skryte så himla av så kjente det frista litt å bare starte...

aha... ja det gir jo mening.. ikke kommet på at det kan være derfor selvsagt! jeg har liggende cyclogest, og har egentlig fått beskjed om å vente til pos test, men min temp er heller ikke til å skryte så himla av så kjente det frista litt å bare starte...
Jaa så lenge vi er sikre på at egget har sluppet skader det jo ikke!

Åå, når gikk testene ned?

Så irriterende! Jeg har en test igjen :angelic: den ryker i morgen, også har jeg bestilt noen nye som kommer i slutten av uka. Ja, er det økningen man er ute etter og ikke sterkest mulig test (peak)? Skjønner ikke helt det der:shy:
Streken var sterk i en uke etterpå. Ikke positiv, men sterk likevel. Slutta å teste LH da og gikk over på Hcg-test. :)

Så rart! Kan den negative 29/7 være utvanna f eks? Har opplevd lignende hvis jeg har drukket mye. Eller kanskje at kroppen prøvde å slippe egget igjen? Men litt rart med økning i LH to dager etter hverandre da
Ja, du sier noe der! Det kan veldig godt være tilfellet :angelic:

Problemet er bare at det ble for heftig prestasjonspress på min bedre halvdel, så det ble bare tull og ingen knull … :bag:

Prøver igjen i dag - syns dagens test (nederst) er sterkere!
Vis vedlegget 440659
Den prestasjonsangsten er her og.. Men det ble i hvert fall annenhver dag rundt eggløsning så får håpe det holder!

EL-test fra i dag, i går og forrigårs. Etter kalenderen skal EL komme til helga. Spennende :D :smiley-angelic001
IMG_4230.jpeg

Endelig har testene roet seg! Premom sier jeg har eggløsning i dag, men jeg tror det var i går. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_1422.png
    IMG_1422.png
    1,2 MB · Visninger: 49
Endelig har testene roet seg! Premom sier jeg har eggløsning i dag, men jeg tror det var i går. Hva tenker dere?
Litt samme her, tok en test nå for å bare sjekke (som var lav, men fortsatt 0,54) og da mener Premom jeg hadde el i går (men tror selv den var på mandag). Så skal man tro at første stigningen gjelder, så var den vel i går for deg og mandag her. Men vi legger litt aksjer i dag også, sånn for sikkerhetsskyld. Så får man se. Fortsatt masse el-slim her :shy: men jeg har korona, så kanskje ting flytter litt på seg faktisk. Ikke lett å si :hilarious:

Stakkars mannfolk av og til :laughing002
Mange her inne som ikke bruker eggløsningstester ?
Prøvde såvidt første prøveperiode men hadde ikke nå så håper eggløsning var i dag som appene jeg bruker antyder siden mannen har reist og ikke er tilbake før torsdag :sad010
Noen sykluser orker jeg ikke teste, men litt greit å teste for å vite mer om når jeg kan forvente IKM.

Honu- 37 - B2- PP 20 - EL 4.08- IKM 18.08
Velkommen :wav

Litt samme her, tok en test nå for å bare sjekke (som var lav, men fortsatt 0,54) og da mener Premom jeg hadde el i går (men tror selv den var på mandag). Så skal man tro at første stigningen gjelder, så var den vel i går for deg og mandag her. Men vi legger litt aksjer i dag også, sånn for sikkerhetsskyld. Så får man se. Fortsatt masse el-slim her :shy: men jeg har korona, så kanskje ting flytter litt på seg faktisk. Ikke lett å si :hilarious:
Åh ja, her har el-slim roet seg kraftig så tror det har gått over her. Kjenner jeg trenger en god pause fra ligging en stund:stop

Endelig ble det lagt inn aksjer her, etter gjentatte mislykka forsøk pga høyt press/stress. Den gode stemninga og lettelsen er til å ta og føle på. Hurra! Håper det var tidsnok, og at vi lykkes i morgen også. Stavtestene er i går kveld, i dag morgest og i kveld. Skulle helst hatt et forsøk i går også, men det var «no go».

IMG_5402.jpeg

Last edited:
Endelig ble det lagt inn aksjer her, etter gjentatte mislykka forsøk pga høyt press/stress. Den gode stemninga og lettelsen er til å ta og føle på. Hurra! Håper det var tidsnok, og at vi lykkes i morgen også. Stavtestene er i går kveld, i dag morgest og i kveld. Skulle helst hatt et forsøk i går også, men det var «no go».

Vis vedlegget 440698
Så deilig følelse, det var jo en fin dag sånn ut i fra testene! Det er ikke til å kimse av det presset de står ovenfor. Og med våre forhåpninger som lyser i øynene våres underveis. Får håpe det holder hele veien :happy:

Vis vedlegget 440698
Kjenner til den følelsen! Så herlig:dance011Krysser fingrene for positiv graviditetstest i august➕

Jippi!! Da er det bare å legge inn aksjer:love022

Så deilig følelse, det var jo en fin dag sånn ut i fra testene! Det er ikke til å kimse av det presset de står ovenfor. Og med våre forhåpninger som lyser i øynene våres underveis. Får håpe det holder hele veien :happy:
Kjenner til den følelsen! Så herlig:dance011Krysser fingrene for positiv graviditetstest i august➕

M

Takk :Heartred

Noen sykluser orker jeg ikke teste, men litt greit å teste for å vite mer om når jeg kan forvente IKM.
Det koster jo litt å teste hele tiden også :happy7
Mensen kommer heldigvis ganske nøyaktig hver måned her, appen bommer kanskje med en dag max.

I morgen tar vi over rekkehuset vårt, det får forhåpentligvis dagene i dpo land til å gå fort :Heartred

Ja det er jo litt lav økning, så jammen meg ikke godt å si.... irriterende når det blir så vagt, men om man kun ser på kurven i seg selv uten å tenke hvor mye temp, så har den hvertfall fin "bøy" i forhold til el testene.
Hva synes du nå? Begynner det å tyde på at jeg produserer normalt med progesteron? :laughing002

Vedlegg

• IMG_7377.png
    IMG_7377.png
    154,6 KB · Visninger: 26
  • IMG_7378.png
    IMG_7378.png
    152 KB · Visninger: 25
Back
Topp