✨IKM uke 33✨

Det er så trist når det blir sånn :( Satser på bedre stemning, ja. Han tenker mye på at alt avhenger av ham nå. Muligheten for å bli gravid før et eventuelt nytt IVF-forsøk spøker over hodene våre, liksom.
Ja... det er litt sånn her og, går det ikke på denne eller neste så er IVF(privat) planen... og det koster jo sukk...
 
Ja enig! Får håpe det slapp bare. Blir litt redd for at jeg produserer for lite progesteron nå, mtp temperaturen. Vurderer å ta tilskudd jeg har hatt liggende, men må være sikker på at egget slapp først :)
aha... ja det gir jo mening.. ikke kommet på at det kan være derfor selvsagt! jeg har liggende cyclogest, og har egentlig fått beskjed om å vente til pos test, men min temp er heller ikke til å skryte så himla av så kjente det frista litt å bare starte...
 
aha... ja det gir jo mening.. ikke kommet på at det kan være derfor selvsagt! jeg har liggende cyclogest, og har egentlig fått beskjed om å vente til pos test, men min temp er heller ikke til å skryte så himla av så kjente det frista litt å bare starte...
Jaa så lenge vi er sikre på at egget har sluppet skader det jo ikke!
 
Åå, når gikk testene ned?


Så irriterende! Jeg har en test igjen :angelic: den ryker i morgen, også har jeg bestilt noen nye som kommer i slutten av uka. Ja, er det økningen man er ute etter og ikke sterkest mulig test (peak)? Skjønner ikke helt det der:shy:
Streken var sterk i en uke etterpå. Ikke positiv, men sterk likevel. Slutta å teste LH da og gikk over på Hcg-test. :)
 
Så rart! Kan den negative 29/7 være utvanna f eks? Har opplevd lignende hvis jeg har drukket mye. Eller kanskje at kroppen prøvde å slippe egget igjen? Men litt rart med økning i LH to dager etter hverandre da
Ja, du sier noe der! Det kan veldig godt være tilfellet :angelic:
 
EL-test fra i dag, i går og forrigårs. Etter kalenderen skal EL komme til helga. Spennende :D :smiley-angelic001
IMG_4230.jpeg
 
Back
Topp