✨IKM uke 33✨

Hører ikke til ikm u33 men vi tralter på som før når det angår sex rundt EL, jeg er kanskje litt mer bevisst på sex rundt EL - som regel 3-5 ggr i uka. Jeg pleier bare å si til ham at nå nærmer strimmelen seg positiv etc.
Takk for svar! Redd for at det ikke holder med annenhver dag, men orker ikke å tvinge meg til å ha sex når jeg egentlig ikke har så lyst:stop:
 
Takk for svar! Redd for at det ikke holder med annenhver dag, men orker ikke å tvinge meg til å ha sex når jeg egentlig ikke har så lyst:stop:
Skjønner deg godt, pliktsex er ikke akkurat foretrukket. Annenhver dag burde holde tenker jeg :meh:
 
Pleier å ha annenhver dag i dagene før også hvis vi får til/orker så prøver vi å få til en ekstra dag ved positiv test. Etter to år med prøving er motivasjonen til å ha sex ofte noe dalende:hungover:
Oi, dere er gode! 2 år med prøving høres ikke lett ut.. Får virkelig virkelig håpe det blir en liten spire på dere denne ppen✨✨✨
 
Takk for svar! Redd for at det ikke holder med annenhver dag, men orker ikke å tvinge meg til å ha sex når jeg egentlig ikke har så lyst:stop:
Vi hadde 2 PPer ved forrige graviditet. Første hadde vi sex hver dag - ble ikke gravid, andre hadde vi annen hver dag og siste gang tre dager før EL - ble gravid. Så det holder nok med annen hver, og det kjører vi på denne runden også!
 
Positiv el-test lørdag og søndag, negativ i dag- men superlav temp i dag. Er ikke det litt rart? Tenker jo at egget burde sluppet i går
 

Vedlegg

  • IMG_7331.png
    IMG_7331.png
    592,7 KB · Visninger: 18
Vi hadde 2 PPer ved forrige graviditet. Første hadde vi sex hver dag - ble ikke gravid, andre hadde vi annen hver dag og siste gang tre dager før EL - ble gravid. Så det holder nok med annen hver, og det kjører vi på denne runden også!
Så bra! Takk for svar❤️ da fortsetter vi med det.

Positiv el-test lørdag og søndag, negativ i dag- men superlav temp i dag. Er ikke det litt rart? Tenker jo at egget burde sluppet i går
Den 1.39 testen er noe av det sterkeste jeg har sett på eggløsningstest :nailbiting:
 
Regner med det blir peak i kveld:wav (ikke døm testinga mi, vet jeg er testetøs)
 

Vedlegg

  • IMG_1381.png
    IMG_1381.png
    1,2 MB · Visninger: 14
Oi! Tenker kanskje at eggløsning er 12-24 timer etter siste peak? Kan det være at egget har prøvd å sluppet på første, men ikke fått det helt til? Spennende
Ikke godt å si, fikk denne nå, skikkelig dye-stealer. Men så en link på uke 33 det man skal ta utgangspunkt i første stigning. Så kanskje el er i dag likevel :bored: isåfall dårlig med aksjer denne runden:hilarious::hungover:
1722255141799.jpeg


Hvordan ser det ut for deg?
 
Maks fertilitet på Clearblue Advanced Digital i dag og eggløsningsslim, men bare svak stigning på strimmeltestene. CD13.

Følger litt nøye med nå, mistenker at jeg har veldig kort topp på strimmeltestene. Har tidligere fått negativ test morgen, positiv test om kvelden og negativ dagen etter igjen, med ganske stor forskjell i styrken på strekene.
 
Foreløpig langt fra positive el-tester her. Ingen el-slim ennå heller.
Regner med jeg får en kort lutealfase denne syklusen også. :hungover:
Men håper dog den blitt lenger enn forrige syklus med kun 5 dager!
 
Ikke godt å si, fikk denne nå, skikkelig dye-stealer. Men så en link på uke 33 det man skal ta utgangspunkt i første stigning. Så kanskje el er i dag likevel :bored: isåfall dårlig med aksjer denne runden:hilarious::hungover:
Vis vedlegget 440580

Hvordan ser det ut for deg?
aaah, ja da stemmer nok det! Da skjer nok eggløsning her i morgen og vi burde legge inn aksjer i kveld. Men å ha sex og for mannen å prestere hver gang er ikke bare bare :shy:
 
Stakkars mannfolk av og til :laughing002
Mange her inne som ikke bruker eggløsningstester ?
Prøvde såvidt første prøveperiode men hadde ikke nå så håper eggløsning var i dag som appene jeg bruker antyder siden mannen har reist og ikke er tilbake før torsdag :sad010
 
Stakkars mannfolk av og til :laughing002
Mange her inne som ikke bruker eggløsningstester ?
Prøvde såvidt første prøveperiode men hadde ikke nå så håper eggløsning var i dag som appene jeg bruker antyder siden mannen har reist og ikke er tilbake før torsdag :sad010
Eg har ikke kjøpt inn eggløsningstester, så gjør det hvis det ikke går denne gangenxsmile2 noen som kan anbefalle noen gode som ikke koster skjorta?
 
Back
Topp