✨IKM uke 33✨

Dagens test CD12. Litt sterkere enn i går, men det trenger jo ikke nødvendigvis bety at EL nærmer seg helt ennå. Har fristet mannen med en tur i dusjen mens poden sover - så da antar jeg vi begynner litt aksjerlegging nå? :hilarious:
IMG_0095.jpeg
 
Her har også testingen begynt. Pleier å ha eggløsning på dag 16-18 men har de siste dagene hatt veldig eggløsningsslim (sorry tmi). Men enda ikke fått i nærheten av utslag på eggløsningstestene:shy:
Har vært på ferie og ikke hatt tid til melde meg helt på her inne enda. Men er på CD13 i dag og tenkte ta en el-test nå snart. Jeg har også fått el-slim nå, så lurer på om det er noe på gang :shy: sist syklus var 4 dager over, så spent på denne runden. Spennende tider i møte nå:woot:
 
Har vært på ferie og ikke hatt tid til melde meg helt på her inne enda. Men er på CD13 i dag og tenkte ta en el-test nå snart. Jeg har også fått el-slim nå, så lurer på om det er noe på gang :shy: sist syklus var 4 dager over, så spent på denne runden. Spennende tider i møte nå:woot:
Åh, hørtes herlig ut med ferie:cool: Her har eggløsningsslim vært i noen dager, men fortsatt lavt på eggløsningstestene… Ja, sinnsykt spennende!
 
Synes denne var overraskende sterk til å være CD13, så får teste igjen i kveld :joyful: og jeg som tenkte vente et par dager til :hilarious: kjenner det murrer godt faktisk
Vis vedlegget 440469
Oi! Den var jo veldig sterk. Her er strekene kjempe lyse, selv om jeg har el-slim… skjønner meg ikke på kroppen denne syklusen.
 

Vedlegg

  • IMG_1337.png
    IMG_1337.png
    867,3 KB · Visninger: 14
Virker som (og håper at!) EL er i rute. Har hatt covid så vært redd for at det skal ødelegge men fått EL slim nå på CD15 så satser på at EL er like rundt hjørnet. Dog håper jeg det er noen dager til siden mannen også har fått covid og foreløpig ikke er frisk nok til aksjelegging:nailbiting:
 
Når pleier du å ha el? Ikke alltid lett å forstå seg på denne kroppen :joyful:
Siste 4 månedene har det vært dag 15, 19, 18 og 18. Er bare på dag 12, så kanskje eggløsningen kommer tidligere denne måneden. Pleier ikke å ha el-slim så tidlig i syklusen, men mensen var også litt mindre og kortere denne gang, så kan kanskje være det:shy: Er sinnsykt utålmodig:angelic:
 
Siste 4 månedene har det vært dag 15, 19, 18 og 18. Er bare på dag 12, så kanskje eggløsningen kommer tidligere denne måneden. Pleier ikke å ha el-slim så tidlig i syklusen, men mensen var også litt mindre og kortere denne gang, så kan kanskje være det:shy: Er sinnsykt utålmodig:angelic:
Er jo veldig greit med testing i det minste, så får man litt oversikt :) Hehe ja, det blir fort sånn :cat:
 
Sille92 - 32 - B3 - PP2 - EL 3/8 - IKM 17/8
Litt usikker på el og tr,men tar utgangspunkt i sånn ca! Fikk el på cd20 (!) sist måned. Det har aldri skjedd før. Men så var det også første pillefrie måneden på et år :) (fødte juni 2023). Håper på el rundt cd 13-15,som den har pleidd før.

Håper for alle denne måneden! Måtte det bli hell og lykke :Heartred
 
Sille92 - 32 - B3 - PP2 - EL 3/8 - IKM 17/8
Litt usikker på el og tr,men tar utgangspunkt i sånn ca! Fikk el på cd20 (!) sist måned. Det har aldri skjedd før. Men så var det også første pillefrie måneden på et år :) (fødte juni 2023). Håper på el rundt cd 13-15,som den har pleidd før.

Håper for alle denne måneden! Måtte det bli hell og lykke :Heartred
Velkommen!❤️ Spennende! Håper syklusen stabiliserer seg fort etter pilleslutt:love7
 
Tilnærmet positiv eggløsningstest i dag. Tipper den blir helt positiv i kveld. Så da er nok EL i morgen.
Tror jeg flytter meg over i uke 32. Pleier ha lutealfase på 12 dager. Så da blir IKM 10.aug.
 

Vedlegg

  • IMG_8634.jpeg
    IMG_8634.jpeg
    413,1 KB · Visninger: 8
Hvor ofte har dere sex i dagene før og rund eggløsning? Her er det annenhver dag, og det synes jeg er mer en nok :shy:
 
Hvor ofte har dere sex i dagene før og rund eggløsning? Her er det annenhver dag, og det synes jeg er mer en nok :shy:
Hører ikke til ikm u33 men vi tralter på som før når det angår sex rundt EL, jeg er kanskje litt mer bevisst på sex rundt EL - som regel 3-5 ggr i uka. Jeg pleier bare å si til ham at nå nærmer strimmelen seg positiv etc.
 
Back
Topp