VelkommenSerenity - 32 - B2 - PP1 - EL 1/8 - IKM 15/8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenSerenity - 32 - B2 - PP1 - EL 1/8 - IKM 15/8
Tusen takk Ja det er virkelig tøft. Man kommer liksom ikke helt over det..Det er bare hyggelig Håper det går bra med deg, SA er tøft..
VelkommenØnskefrø - 27 - B1 - PP2 - 5/8? - IKM 17/8?
Endelig har jeg fått mensen etter MA i slutten av mai vært noen lange måneder! Ting er fortsatt uregelmessig, men blir med i denne gruppa foreløpig
Åh, krysser fingrene for deg!!Tusen takk Ja det er virkelig tøft. Man kommer liksom ikke helt over det..
Men, det viser seg at jeg har en etterblødning så hopper videre til ny gruppe. Har kjøpt masse EL tester nå. Så håper jeg blir gravid igjen snart
Takk det sammeÅh, krysser fingrene for deg!!
Velkommen Og veldig rart med Premom? Minner meg på at jeg også må starte med eggløsningstester i morgen!Gravid - 25 - B2 - PP7 (PP5 etter senabort) - EL 28.07 - IKM 12/8
Tusen takkVelkommen Og veldig rart med Premom? Minner meg på at jeg også må starte med eggløsningstester i morgen!
Heihei
Ingridmor - 31 - B1 - PP1 - EL 3/8 - IKM 18/8
Så gøy med fler! VelkommenMelder meg inn her. Litt usikker om IKM blir i slutten av uke 32 eller starten av uke 33.
Fru.86 - 37 - B3 - PP2 - EL ca. 31/7 - IKM ca. 12/8
VelkommenHilly12 - 34 - B2- PP2 - 1.8 - 13.8
Hei! Prøver meg her den ene appen sier ikm 18. august og den andre sier 19. august. Den forrige pp’n ble det den tidligste datoen foreslått av appene, så melder meg inn her.
Ønskebabynr2 - 33 - B2 - PP5 - EL 4/8 - IKM 18/8.
August var måneden vi ble gravid med vårt første barn
Velkommen skal dere være Håper det blir en hel haug med terminspirerHei!
Jeg melder meg inn i den gruppen her, selv om jeg er litt usikker på om vi kommer til å gå inn for reell prøving nå.
Har et barn født mai 23, og syklusen har vært litt ute å kjøre etter jeg fikk den tilbake i april i år. De to første rundene var syklusen på 40 dager, mens forrige var på 27 dager, men da hadde jeg en lutealfase på kun 5 dager. Spent på når el kommer denne runden, men ikm er 12. august (dersom syklusen er på 27 dager denne gangen også).
Vi legger nok ikke inn mange aksjer, men tar det litt som det kommer denne perioden.
Dersom det ikke blir noe nå, så blir det å sette prøvingen på vent frem til desember
Vifårse - 32 - B2 - PP2 - EL usikkert - IKM 12/8
Selv om vi ikke prøver kjempehardt på nr 2 helt ennå, så synes jeg det er hyggelig å føle på litt tilhørighet mens man tracker syklus osv
Her har også testingen begynt. Pleier å ha eggløsning på dag 16-18 men har de siste dagene hatt veldig eggløsningsslim (sorry tmi). Men enda ikke fått i nærheten av utslag på eggløsningstesteneBegynte å teste etter el nå. CD11 i dag. Før graviditeten hadde jeg el på CD13/14. Tror ikke det blir det denne gangen, tipper den lar vente på seg en uke til, og at det blir kort lutealfase denne gangen også, men håper på litt lenger enn forrige
Vis vedlegget 440402