✨IKM uke 33✨

Ønskefrø - 27 - B1 - PP2 - 5/8? - IKM 17/8?

Endelig har jeg fått mensen etter MA i slutten av mai vært noen lange måneder! Ting er fortsatt uregelmessig, men blir med i denne gruppa foreløpig❤️
 
Det er bare hyggelig❤️ Håper det går bra med deg, SA er tøft..
Tusen takk :Heartred Ja det er virkelig tøft. Man kommer liksom ikke helt over det..

Men, det viser seg at jeg har en etterblødning så hopper videre til ny gruppe. Har kjøpt masse EL tester nå. Så håper jeg blir gravid igjen snart :Heartred
 
➕Ønskefrø - 27 - B1 - PP2 - 5/8? - IKM 17/8?

Endelig har jeg fått mensen etter MA i slutten av mai vært noen lange måneder! Ting er fortsatt uregelmessig, men blir med i denne gruppa foreløpig❤️
Velkommen ❤️❤️

Tusen takk :Heartred Ja det er virkelig tøft. Man kommer liksom ikke helt over det..

Men, det viser seg at jeg har en etterblødning så hopper videre til ny gruppe. Har kjøpt masse EL tester nå. Så håper jeg blir gravid igjen snart :Heartred
Åh, krysser fingrene for deg!!➕❤️
 
Vet noen hvorfor Premom sier at jeg har fått LH-peak? Fikk en svak og tydelig negativ LH-test istad, første test denne syklusen. Er jo åpenbart ikke eggløsning i morgen:p
 

Vedlegg

  • IMG_7232.png
    IMG_7232.png
    131,9 KB · Visninger: 12
  • IMG_7233.png
    IMG_7233.png
    205,8 KB · Visninger: 12
  • IMG_7234.jpeg
    IMG_7234.jpeg
    198,8 KB · Visninger: 12
Melder meg inn her. Litt usikker om IKM blir i slutten av uke 32 eller starten av uke 33.

Fru.86 - 37 - B3 - PP2 - EL ca. 31/7 - IKM ca. 12/8
 
Back
Topp