Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar. Får høre med gyn neste gang! Masse lykke til med prøvingenDet vet jeg ikke noe om dessverre.. I følge legen min er det heller ikke noen sammenheng mellom hvor mye symptomer man har og hvor mye endometriose vev det faktisk er, altså man kan ha lite symptomer men mye arrvev og mye symptomer og lite arrvev. For min del har jeg veldig mange synptomer, sterke smerter og ekstremt sterke smerter når det kommer til å gå på toalettet rundt menstruasjon, men jeg har derimot ikke mye endometriosevev når de har vært inne å sett. Men det er jo noe som kan endre seg hele tiden Vet dessverre ikke så mye i forhold til fødsel da jeg ikke har født selv enda, derimot hører jeg om veldig mange som blir bedre av endometriosen etter de har født en gang, så jeg vil nok ikke tro at man kan få endometriose på grunn av fødsel, men her kan det være jeg tar feil!
Takk det samme krysser fingreneTakk for svar. Får høre med gyn neste gang! Masse lykke til med prøvingen
El er da mest sannsynlig i dag Så imorgen vil du se en stigning i grafen dinDa mener Premom at jeg fikk Peak i går.
Vil det da si at EL har vært, eller at den jobber med saken... eller?
Har jo ikke tempet lenge, men tempen var litt høyere enn i går morges, men lavere enn forrige dagen.
Skal fortsette selvsagt. Men blir ikke klok på dette riktig ennå.
Ser vel et mønster etter hvert kanskje.
El er da mest sannsynlig i dag Så imorgen vil du se en stigning i grafen din
Gir opp el-testinga selv, har 3 tester igjen, er vant med peak på cd10, nå er det cd12 uten noe høyere enn 0,30 på testene.. men vi legger aksjer annenhver dag så får vi se. Kjenner murringer og tappen er høyt oppe, hard og delvis åpen, og det er mer vått nedentil så skjønner ikke hvorfor de dumme testene ikke blir høyere. Min allerede stressa personlighet liker ikke at syklusen forandrer på seg
Kunne lett ha gjort det samme selv, om jeg hadde de testene.
Hvis jeg har EL i kvel, eller i morgen... når kan jeg forvente at tempen stiger?
Temper kl.06:00 hver morgen.
Min temperatur har variert mellom å stige dagen etter peak, to dager etter peak og tre dager etter peak. Tror det vanligste er at EL er dagen etter peak og dermed temperaturøkning dagen etter der igjen (altså to dager etter peak). Egget skal hvertfall slippe 12-48 timer etter LH peak
Spennende at det nærmer seg EL! Her er jeg bare på CD7 (enkelt å holde kontroll når jeg bare kan se på dagens dato når CD1 kom 1 desember ) så tenker jeg begynner å teste etter EL enten i morra eller torsdag.
På torsdag skal mannen levere sædprøve også, så vi går spennende tider i møte!
Ja, har testa 3 ganger daglig de siste dagene i håp om et plutselig hoppDet skjønner jeg veldig godt... vi liker tross alt å ha kontroll.
Men jeg tenker at testene alene ikke er nok, jeg.
Og når det først kommer stigninger kommer det jo så brått.
Tester du om ettermiddagen/ kvelden også?
Åh, så herlig!Vet ikke om jeg skal le eller gråte. I går forteller jeg om hvor lei jeg er testinga, og at jeg ikke gidder mer. Men med to tester igjen; ENDELIG! Cd24 så dukker dette flotte og fine resultatet opp. Føles ut som jeg er 10 kilo lettere, og som at noen hørte klagebønnen min i går kveld. Skal aldri kimse av el-smerter Symptomene mine i gårkveld stemte ganske bra
Dagens jubelbrøl etter tre lange uker med uvitenhet og venting
Vis vedlegget 372753
Vis vedlegget 372754
Blir nok humping (som mannen sier ) før han drar på nattvakt i kveldÅh, så herlig!
Hurra for egget og slippingen og hele sulamitten!
Nå: KOS DEG!
Oioi, en uke tidligere. Håper det er gullegget som har det traveltSer ut som jeg må over hit, istedenfor uke 52 eggløsningen kom en uke tidligere.
-mamma til 3- - 32 - B4 - PP2 - EL 07/12 - IKM 21/12
Jaa, håperOioi, en uke tidligere. Håper det er gullegget som har det travelt