✨ IKM UKE 51 ✨

Jeg bare må dele dette med dere også, selv om jeg skrev det i dagboken min.
:laughing002 Dævver av meg selv noen ganger.

Er så typisk, ass.
Sannsynligvis er EL i dag.
Og jeg har hjerteflimmer av noe slag som kommer og går.
Og I DAG av alle dager var jeg dum nok til å nevne det for mannen... at det har vært litt sånn boblende og ekkelt noen dager.
"Kom deg til legen".
Jeg bare neeei.... for sist gang ble jeg kjørt på Ahus med blålys.
Det har vi IKKE TID TIL i dag som jeg har EL!
:hilarious:
De fant ikke noe galt, selv etter et par døgn til observasjon og full gransking av hjertet.
Uke med ledninger, etc.
Derfor tar jeg det hele veldig rolig.

Sendte melding til legen, så jeg fikk roet maset fra mannen.
Det var jo betryggende... "Sånn du beskriver det, trenger du ikke vente på time hos meg. Ring 113 eller dra til nærmeste legevakt".
Så nå skal han ha meg bort dit.

Jeg bare: IKKE FØR VI HAR PULT!
Jeg sa ikke noe om EL til ham... men jeg trur han har sine mistanker.
:wacky:

Så nå greide jeg å få til et kompromiss.
Jeg venter til han kommer hjem fra jobb, for det er ikke noe vits i å dra bort utenom de anfallene uansett.
Så får vi heller aktivere barna, så vi får sneket oss inn på rommet for en kjapp en.
Inn og på med Conceive plus.
SÅ skal jeg vurdere en tur for EKG, om det blir aktuelt igjen.

Men...
INGEN KØDDER MED MIN SÅRT ETTERLENGTEDE EL!
Huff, noe så ‘dramatisk’ :inpain::hilarious: Staheten lenge leve :D Håper virkelig alt går bra med deg! Og at dere finner ut hva anfallene skyldes :Heartred Hør på mannen din nå :director

Huff, noe så ‘dramatisk’ :inpain::hilarious: Staheten lenge leve :D Håper virkelig alt går bra med deg! Og at dere finner ut hva anfallene skyldes :Heartred Hør på mannen din nå :director

Det var dramatisk og like latterlig første gangen jeg dro for å sjekke det.
Dro innom legevakten og bare; "Hey... kan ikke du ta et EKG på meg, så jeg får det svart på hvitt at alt er bra, så mannen kan slutte å mase"?
Kvarter etterpå, mens jeg lå koblet til, fikk jeg et anfall.
"Bestill ambulanse".
Jeg bare... "Neida, detta går over".
Så kom det en sykepleier og satte en nål i hånden min, og en annen som sprutet nitro under tunga.
Og jeg?
"LA MEG SENDE GUBBEN EN SELFIE FØRST"!
Legen bare lo av meg og tok bilde for meg.
Der lå jeg med masse ledninger og tommel opp.
Og håpet at han ble beroliget.
Så ja.. det er litt typisk meg.
Men jeg har full kontroll nå, altså.
Må bare få meg et ligg først, på selveste EL-dagen.
Så er LHL-sykehuset rett borti gata her.

Men ja... staheten lenge leve.
:laughing002

Så fikk begge viljen sin.
Vi rakk å legge inn aksje, og jeg måtte til slutt ta meg en tur... Så nå sitter jeg og venter på å komme inn på legevakten.
Eneste jeg tenker på er at jeg ikke vil ha noe som kan ødelegge for EL og det som hører med.
:nailbiting::hilarious:
Bør jeg si fra?
:wideyed::wtf:

Så fikk begge viljen sin.
Vi rakk å legge inn aksje, og jeg måtte til slutt ta meg en tur... Så nå sitter jeg og venter på å komme inn på legevakten.
Eneste jeg tenker på er at jeg ikke vil ha noe som kan ødelegge for EL og det som hører med.
:nailbiting::hilarious:
Bør jeg si fra?
:wideyed::wtf:
Det hadde jeg definitivt gjort!:woot:man tuller ikke med EL ass:hilarious:

Da var siste runde med aksjelegging gjennomført. Stakkars samboer var ikke helt i form etter tredje dose med vaksina i går. Men det gikk :Heartred Så nå skal han få fred og ro. Synes han har vært ekstremt tålmodig denne runden. Den viljen han har vist etter vi mistet, det viser bare hvor mye dette betyr for han :love7 Ikke rart jeg elsker den mannen :love017

Da var siste runde med aksjelegging gjennomført. Stakkars samboer var ikke helt i form etter tredje dose med vaksina i går. Men det gikk :Heartred Så nå skal han få fred og ro. Synes han har vært ekstremt tålmodig denne runden. Den viljen han har vist etter vi mistet, det viser bare hvor mye dette betyr for han :love7 Ikke rart jeg elsker den mannen :love017

Så godt å se slik kjærlighet.
:love7

Tror EL var i natt Første runde med temping, men to dager med peak bak meg på fertilitetsmonitoren (high i dag) og stopp på murringene i magen ila natten skulle vel tilsi at i dag er 1 DPO!

Vedlegg

• FA2B9009-1A50-4E4C-B3C3-A1899D61E9E6.jpeg
    FA2B9009-1A50-4E4C-B3C3-A1899D61E9E6.jpeg
    305,4 KB · Visninger: 38
Håper på stigning i temperaturen i morgen :D og at jeg fra imorgen kan si at jeg er 1 dpo :woot:

Vedlegg

• BB1C874E-EEFC-4C85-B3F8-B153E05C0B10.jpeg
    BB1C874E-EEFC-4C85-B3F8-B153E05C0B10.jpeg
    564,8 KB · Visninger: 45
Dette med murringer... jeg hadde peak for to dager siden.
EL i går/ evt. i natt, i følge tester og stæsj.
I dag var testen veldig lav igjen, så jeg tror på det.
Men vondt i magen har jeg så og si ikke hatt denne EL her.
Man MÅ ikke ha det, liksom?
Begynte så vidt det var litt murringer i natt, aner ikke når.
Og murrer litt nå.
Jeg vet jo at ikke alle får menselignende smerter under EL, og da er det sikkert forskjell fra EL til EL også.
Men var bare så rart.

:confused:

Er i følge Premom 1 DPO i dag.
Så da får vi se, da.
:smiley-bounce015

Last edited:
Dette med murringer... jeg hadde peak for to dager siden.
EL i går/ evt. i natt, i følge tester og stæsj.
I dag var testen veldig lav igjen, så jeg tror på det.
Men vondt i magen har jeg så og si ikke hatt denne EL her.
Man MÅ ikke ha det, liksom?
Begynte så vidt det var litt murringer i natt, aner ikke når.
Og murrer litt nå.
Jeg vet jo at ikke alle får menselignende smerter under EL, og da er det sikkert forskjell fra EL til EL også.
Men var bare så rart.

:confused:

Er i følge Premom 1 DPO i dag.
Så da får vi se, da.
:smiley-bounce015
Jeg hadde ikke murringer før jeg gikk gjennom SA i oktober. De siste to syklusene har jeg derimot hatt merkbare EL-murringer.

CD8 i dag og jeg begynner med EL-testingen i ettermiddag! Tidligste jeg har fått peak før er CD11 med påfølgende EL på CD13, så jeg ligger og vipper mellom ikm-gruppene her. Håper på en måte el kommer før så ventetiden blir kortere, men samtidig ikke for vi får sannsynligvis ikke lagt inn aksjer før nærmere helga :/ Spennende dager i møte!

1 DPO
Okey... så er jeg i DPO-land igjen.
Overraskende hvor fort det gikk, siden sist.
Har kjøpt inn gulrøtter og spist 2 allerede i dag.
Fortsetter med Maca og Vitex, i tillegg til vitaminene.
Men dropper Grapefruktkjerneekstrakten nå som EL-testen var nesten helt blank i dag.
Har brukt Conceive plus i nesten en uke og lagt inn aksjer hver dag. Noen dager opptil flere ganger.
Nå føler jeg i det minste jeg har gjort det jeg kan.
Så tenker jeg å starte med Wild Yam i morgen.
Har fått noen tips her inne om å ta to morgen og kveld frem til en FORHÅPENTLIGVIS positiv test, for så å trappe ned til 2 tabletter om dagen i 3 dager og deretter 1 tablett i 3 dager.

Dette er ALTFOR spennende.
:wideyed:

1 DPO
Men dropper Grapefruktkjerneekstrakten nå som EL-testen var nesten helt blank i dag.
Har brukt Conceive plus i nesten en uke og lagt inn aksjer hver dag. Noen dager opptil flere ganger.
Har fått noen tips her inne om å ta to morgen og kveld frem til en FORHÅPENTLIGVIS positiv test, for så å trappe ned til 2 tabletter om dagen i 3 dager og deretter 1 tablett i 3 dager.

Spennende!

Altså jeg har sagt det før men sier det igjen...jeg skjønner ikke hvordan dere har tid og mulighet til å legge inn aksjer hver dag:hilarious: :hungover: Er det bare jeg som er utslitt på kvelden, spesielt nå i førjulskaoset?

Spennende!

Altså jeg har sagt det før men sier det igjen...jeg skjønner ikke hvordan dere har tid og mulighet til å legge inn aksjer hver dag:hilarious: :hungover: Er det bare jeg som er utslitt på kvelden, spesielt nå i førjulskaoset?

Vi snakker ikke timelange økter her, altså.

FF ble forvirra av alle dagene med registrerte el-tester med ‘Low’ :hilarious: «OPK Data Warning» :hilarious:

243805C8-72F0-46EB-BCF1-B7A6E95C78C9.jpeg

Spennende!

Jeg er utslitt hele året når kvelden kommer jeg :p ikke bare juletider gitt.. men er vel gjerne sånn med 3 barn :cool::p

1 DPO

Hva skal gulrøtter hjelpe for?? Spiser du de rå eller koker de ? Kanskje jeg må ut å kjøpe :D

Hva skal gulrøtter hjelpe for?? Spiser du de rå eller koker de ? Kanskje jeg må ut å kjøpe :D

Limer inn fra nettet;
Gulrot er en næringsrik grønnsak proppfull av vitaminer, mineraler, antioksidanter og fiber som som bedrer fertiliteten. Gulroten er rik på betakaroten som er kjent for å booste produksjonen av hormonet progesteron. Progesteron er viktig for at egget skal feste seg i livmoren.

:woot:

Back
Topp