I dag har mannen levert sædprøve og den så helt fin ut! 
Litt sårt at det evt er meg det står på, men veldig glad svømmerne hans er i orden! Vi har jo denne + 2pp til før vi evt går mot IVF. Jeg skal sannsynligvis måle progesteron ila neste uke når jeg er over i DPO-land, så får vi bare kjøre på til da!

Litt sårt at det evt er meg det står på, men veldig glad svømmerne hans er i orden! Vi har jo denne + 2pp til før vi evt går mot IVF. Jeg skal sannsynligvis måle progesteron ila neste uke når jeg er over i DPO-land, så får vi bare kjøre på til da!

Hvis ikke aner jeg ikke hva som skjer

Temper dere videre etter krysset eller tar dere en pause? Hva bør jeg se etter om jeg skal fortsette å tempe? Når faller evt. tempen hvis dere ikke har lykkes i å bli gravid?
veldig fin graf du har!
1 eller 2 dpo i dag. La inn i går at jeg hadde sovet dårlig, og sirkelen ble plutselig blank. Våknet mange ganger i går natt, og hadde ikke fått 3-4 timer sammenhengende i forkant av temping, så kan være tempen hadde vært annerledes dersom jeg hadde sovet bedre og sammenhengende. Men det kan være det samme! I dag økte den som forventet. Heldigvis 
får håpe den stiger da og ikke synker