✨ IKM UKE 51 ✨

Usikker :angelic: Vi skal til Stockholm den 16, da er jeg 7 dpo, hjemme igjen når jeg er 10 dpo så.. kanskje søndag den 19, tidligst :wacky: Hva med deg?
Regner kanskje med at 8 dpo ryker første test :D:D Klarer nok ikke å holde meg noe lenger. Godt med litt distraksjon i dpo-ventetiden

Tenkte å holde meg til 8 dpo med å svi av første test.. men kjenner jeg meg selv så klarer jeg ikke vente, når testene ligger klare i skapet :p er bare 3 dpo idag.. tiden går sakte..

Jeg er mye roligere nå enn forrige gang.
Samtidig som jeg er livredd for å oppleve det samme nå...
Orker ikke jage etter svake skygger som må granskes etter med lupe.
Er man gravid, så er man gravid.
Og da er ikke streken til å ta feil av.
Sist.... jeg ble så glad da jeg fikk den streken min, og så knust da den ble borte igjen.
Så jeg er litt usikker på når jeg kommer til å tørre å teste denne gangen.
Håper på nærmere 10 DPO, minst.
Med mindre jeg blir stappfull av symptomer etter hvert og en magefølelse.
Sist klarte jeg liksom ikke å koble meg på gravid-bobla, sånn som jeg gjorde da jeg gikk med barna mine.
Så jeg tror man bare vet, mer enn man tror.

Dette ble et langt svar på et kort spørsmål...:hilarious:
Men det er ikke lett å vite, med andre ord.

Du, da?
:Heartred
Vet hvordan det der er. Da jeg hadde SA i oktober fikk jeg positiv test og bekreftet graviditet ved innvendig UL på samme dag (er jevnlig hos gyn pga celleforandringer og hadde time samme dag som positiv test), men så begynte jeg å blø kort tid etter. Sykt kjipt og orker egentlig ikke det igjen. Her tror jeg mannen hadde en magefølelse, for han var veldig opptatt av at vi ikke skulle ta gledene på forskudd (mye mer enn med nr. 1 og veldig lite typisk hans generelle holdning til ting).

Målet er å vente til mandag 20.12 (13 DPO), men er fornøyd om jeg kommer meg til lørdag 18.12 (11 DPO). Har ikke testet positivt før IKM de to Hanne jeg har vært gravid, så egentlig ikke noe poeng før 21.12, men så lenge klarer jeg aldri å vente :laughing002

Ser nesten ut som der hjalp å klage litt tidligere i dag:joyful: Føler streken er tydeligere nå i kveld enn tidligere tester denne perioden. Kanskje det er håp om el på søndag likevel :angelic:

Vedlegg

• D9E29C67-191F-4FE7-A24D-1B5A2E6E21E2.png
    D9E29C67-191F-4FE7-A24D-1B5A2E6E21E2.png
    3,2 MB · Visninger: 62
  • 885CC0BD-5124-43D8-9DB7-FC142033EF97.jpeg
    885CC0BD-5124-43D8-9DB7-FC142033EF97.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 59
Jeg opplever at før EL så må jeg såå skjeldent på toaletter, når jeg helst skulle vært for å få testet etter stigning.. men når jeg er i dpo land og helst skal holde meg så lenge som mulig så må jeg på do heeletiden, flere som har det slik?:rolleyes:

Jeg opplever at før EL så må jeg såå skjeldent på toaletter, når jeg helst skulle vært for å få testet etter stigning.. men når jeg er i dpo land og helst skal holde meg så lenge som mulig så må jeg på do heeletiden, flere som har det slik?:rolleyes:

Jeppsann.
Må tisse mye oftere nå, har jeg merket i dag.
:rolleyes:

Noen som vet betydningen av luteal-linjen i FF? Dukket opp i dag, men ser at mange andre sine grafer ikke har denne (de har sikkert fjernet den som funksjon). På FF står det at det er en baseline og man kan se fluktuasjoner i temperatur ut fra den. Men er det sånn at temperaturen bør/må holde seg over den? Kan man lese noe om hvordan utviklingen er ut fra denne eller er den ikke så viktig? Noen som vet?

Hilsen newbie på temping!

Vedlegg

• 160327B7-BA99-476A-AD4D-7C9BE1F2389A.jpeg
    160327B7-BA99-476A-AD4D-7C9BE1F2389A.jpeg
    301,3 KB · Visninger: 43
Jeg har ikke testet positivt før IKM de to gangene jeg var gravid (1 barn, 1 SA). Da hadde jeg negative tester frem til hhv 31 DPO og 29 DPO (begge ca 13-14 DPO). Målet mitt er derfor å teste tidligst 20.12 (dagen før IKM), men kjenner jeg meg rett går det nok med noen tester før det, spesielt i helgen før. Hvor lenge er ambisjonen din å vente? ☺️
Jeg kan godt være med på å teste 20 :)

Hvis du vil være veeeldig flink så kan du teste med meg hehe, men jeg ser at 22. er din IKM dato så vet ikke om du tenker å vente så lenge, jeg er 10 dpo 22. og skal på minijulebord den kvelden så jeg tester før jeg drar dit:rolleyes:
Tror nok ikke jeg holder ut så lenge. Så tror jeg joiner testing 20. Så nå er det bare å satse på en innholdsrik uke til uken så jeg ikke tenker baby.

Oioi. Rett til vers :smiley-angelic001

Vedlegg

• 69F8F4C6-DA39-42A5-849F-9A56994004C1.jpeg
    69F8F4C6-DA39-42A5-849F-9A56994004C1.jpeg
    641,7 KB · Visninger: 50
Forresten, er det flere som har slitt med EL-testene fra babyplan/billige tester denne runden?

Kopierer inn det jeg skrev i ikm uke 52:

Tok en el-test nå og jeg må si, dette partiet fra babyplan som jeg kjøpte på black friday fra billige tester imponerer meg ikke akkurat. De har stappa så mange oppi posen at de ytterste testene er skikkelig bøyd, redd de har blitt ødelagt. Og den jeg tok i dag hadde veldig dårlig farge på kontrollstreken og bakgrunnen så rosa ut frem til 2mm før teststreken der bakgrunnen var kritthvit. Veldig vanskelig å ta bilde av, så måtte legge inn manuelt i premom. Teststreken var omtrent som den i går med 0,10, men i forhold til at kontrollstreken var så svak var det ikke like stor forskjell... Kanskje jeg burde tatt en ny i kveld? Typisk at jeg helte ut urinen før jeg sjekka testresultatet :banghead:
Jeg personlig har alltid hatt dårlig erfaring med babyplan sine el-tester. Den måneden jeg ble gravid med datteren min fikk jeg aldri positiv el-test og trodde løpet var kjørt, men tr kom jo aldri og plutselig viste det seg at jeg var gravid:happy: Vi var prøvere i to år før hun kom og det var flere partier med el-tester fra babyplan som jeg aldri fikk positivt utslag på:wacky: Visste at jeg hadde eggløsning da alle symptomer var der og jeg ble gravid 4 ganger (endte i SA/MA) i løpet av prøvetiden uten å få positiv el-test:wacky:

Tempen steg betraktelig idag tidlig.. men fortsatt stiplet linje. Men jeg er 99% sikker på at egget slapp, pga tester, smerter osv. kan den vise feil? Skal sies at søvnen har vært laber de siste dagene da, sovnet sent, våknet tidlig pga barna. ene dagen sov jeg max 4 timer feks. Og en annen dag tempet jeg etter jeg hadde vært på do, fordi jeg glemte det helt. Så redd for at tempingen denne syklusen ikke er helt riktig.

Vedlegg

• BF29DD97-2FE4-4278-81DC-9092A8FF55F3.png
    BF29DD97-2FE4-4278-81DC-9092A8FF55F3.png
    619,6 KB · Visninger: 35
Blir nok ingen graviditet på meg denne runden, mannen ble slått ut med matforgiftning så prøvingen ble ufrivillig satt på vent:banghead: Rakk bare en runde helt i begynnelsen av fruktbarhetsvinduet så tviler sterkt på at det går denne gangen:(

Blir nok ingen graviditet på meg denne runden, mannen ble slått ut med matforgiftning så prøvingen ble ufrivillig satt på vent:banghead: Rakk bare en runde helt i begynnelsen av fruktbarhetsvinduet så tviler sterkt på at det går denne gangen:(
Ånei så kjedelig :( min mann fikk influensa på eggløsningsdagen her.. men fikk lagt inn noen aksjer her og der likevel, men ikke optimalt føler jeg. God bedring til mannen!

Ånei så kjedelig :( min mann fikk influensa på eggløsningsdagen her.. men fikk lagt inn noen aksjer her og der likevel, men ikke optimalt føler jeg. God bedring til mannen!
Ja, typisk at mannfolkene våre skal bli syke stakkar:(
Tusen takk, og god bedring til mannen din også!

Tempen steg betraktelig idag tidlig.. men fortsatt stiplet linje. Men jeg er 99% sikker på at egget slapp, pga tester, smerter osv. kan den vise feil? Skal sies at søvnen har vært laber de siste dagene da, sovnet sent, våknet tidlig pga barna. ene dagen sov jeg max 4 timer feks. Og en annen dag tempet jeg etter jeg hadde vært på do, fordi jeg glemte det helt. Så redd for at tempingen denne syklusen ikke er helt riktig.
Kan det være at FF er forvirra fordi du ikke har lagt inn at du har fått ‘peak’ på el-testene? At den dagen du mistenker el og dagen før kun har registrert ‘high’. Prøv å ta det bort, og la kun positiv (+) el-test stå. :confused005 Hvis ikke det fungerer så aner jeg ikke :wacky:

Huff.. Den er kjedelig. God bedring til mannen! :love2

Fast smilefjes på CB digital advanced i dag, og sterkere strek på strimmel! Regner med helt positiv ila dagen :woot:

Vedlegg

• 1A390011-AFF3-409E-A32C-32A263761379.jpeg
    1A390011-AFF3-409E-A32C-32A263761379.jpeg
    160,5 KB · Visninger: 40
Kan det være at FF er forvirra fordi du ikke har lagt inn at du har fått ‘peak’ på el-testene? At den dagen du mistenker el og dagen før kun har registrert ‘high’. Prøv å ta det bort, og la kun positiv (+) el-test stå. :confused005 Hvis ikke det fungerer så aner jeg ikke :wacky:
Herlighet, jeg hadde glemt å skrive inn CP, altså livmortappen, den ene dagen på syklus dag 12 :banghead::p

Vedlegg

• B4C9D421-1AFA-4B21-9B52-8FFDC822BAFA.png
    B4C9D421-1AFA-4B21-9B52-8FFDC822BAFA.png
    615,3 KB · Visninger: 36
Back
Topp