Jippi!
Da er det bare å kose seg!
Dagens aksjer er allerede lagt, men skal kjøre på i morgen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!
Da er det bare å kose seg!
Det trengs jo bare en gang for at det skal bli baby ut av det sånn liker jeg å tenke, at om vi har hatt sex mer enn null ganger så er det håp.Vi har reist på familiebesøk og jeg har glemt tempmåleren hjemme Og hele ettermiddagen og kvelden gikk med til kjøring igår, så fikk ikke tatt flere EL-tester heller. Ifølge Premom er jeg 1 dpo idag. Men er veldig usikker på om jeg har hatt EL. Så det blir veldig spennende å teste om to uker Har heller ikke fått lagt inn så sykt mye aksjer heller. Så om det blir spire denne PP, så er det rett og slett et lite mirakel
Halsbrann er halsbrann. Den får ikke jeg til å "tenke" på meg ihvertfall.Jeg er 5 dpo og har halsbrann!! Føler meg generelt uggen, var småkvalm igår også.. kan vel ikke innbille meg halsbrann ? Dette er noe jeg aldri har, forutenom graviditet. Men er jo egentlig alt for tidlig å kjenne symptomer
Fikk halsbrann 6 dpo forrige gang, og testet positivt 10 dpo. Om det var tilfeldig, det vet jeg ikkeJeg er 5 dpo og har halsbrann!! Føler meg generelt uggen, var småkvalm igår også.. kan vel ikke innbille meg halsbrann ? Dette er noe jeg aldri har, forutenom graviditet. Men er jo egentlig alt for tidlig å kjenne symptomer
Ja ikke sant?? Åååh skulle ønske dagene gikk fortereHalsbrann er halsbrann. Den får ikke jeg til å "tenke" på meg ihvertfall.
Ooooh håper det er tilfelle for meg også skulle ønske man kunne teste tidligereFikk halsbrann 6 dpo forrige gang, og testet positivt 10 dpo. Om det var tilfeldig, det vet jeg ikke
Fikk halsbrann 6 dpo forrige gang, og testet positivt 10 dpo. Om det var tilfeldig, det vet jeg ikke
Haha, den teorien stemte ikke for meg. Med første hadde jeg lite plager gjennom svangerskapet, men halsbrann derimot! Det var min verste fiende. Jenta som kom hadde tvert i mot mye hårKuuult!
For jeg hadde et lite snev av halsbrann i stad, akkurat i det jeg våknet av det jeg håper var Eggbert den 2.
Kan ikke huske noe om halsbrann i starten av svangerskapene mine.
Men hadde det helt grusomt helt på slutten med eldste. Måtte ha Oboy før jeg la meg for å i det hele tatt få sove.
De sa man fikk halsbrann om barnet hadde mye hår. Det hadde hun. Tykt, mørkt og langt nok til at det kunne knytes sløyfe i det. Barnepleieren elsket å gjøre det, husker jeg. For det var første gangen hun opplevde det.
Og nå er den lille jenta 18 år!
Åh, Herlighet... Som jeg gleder meg til å få baby.
Hehe... Nei, er ikke alle den stemmer for.Haha, den teorien stemte ikke for meg. Med første hadde jeg lite plager gjennom svangerskapet, men halsbrann derimot! Det var min verste fiende. Jenta som kom hadde tvert i mot mye hår
Så utrolig spennende at dere prøver på baby 18 år etter du fikk første mann
Hehe... Nei, er ikke alle den stemmer for.
Jeg har to yngre også, på 13 og snart 11.
Men jeg har ny mann, så dette blir isåfall vårt første sammen.
Føler i grunn at jeg gjør alt for første gang igjen, siden det er så lenge siden sist. Og det er første med han jeg er gift med nå.
Kjempespennende.
Han har 2 fra før.Ja, har sett at du prøver på nummer fire men uansett spennende med så stort sprik mellom eldste og minste Jeg synes det er tøft gjort! Jeg synes liksom det blir stort aldersspenn mellom vår første og andre, da hun runder 6 år til sommeren
Har han barn fra før? Eller blir det hans første?
Ho ho ho
Ønsker dere alle en riktig God Jul