✨ IKM UKE 51 ✨

Vi har reist på familiebesøk og jeg har glemt tempmåleren hjemme :( Og hele ettermiddagen og kvelden gikk med til kjøring igår, så fikk ikke tatt flere EL-tester heller. Ifølge Premom er jeg 1 dpo idag. Men er veldig usikker på om jeg har hatt EL. Så det blir veldig spennende å teste om to uker:) Har heller ikke fått lagt inn så sykt mye aksjer heller. Så om det blir spire denne PP, så er det rett og slett et lite mirakel :angelic:

Vi har reist på familiebesøk og jeg har glemt tempmåleren hjemme :( Og hele ettermiddagen og kvelden gikk med til kjøring igår, så fikk ikke tatt flere EL-tester heller. Ifølge Premom er jeg 1 dpo idag. Men er veldig usikker på om jeg har hatt EL. Så det blir veldig spennende å teste om to uker:) Har heller ikke fått lagt inn så sykt mye aksjer heller. Så om det blir spire denne PP, så er det rett og slett et lite mirakel :angelic:
Det trengs jo bare en gang for at det skal bli baby ut av det :D sånn liker jeg å tenke, at om vi har hatt sex mer enn null ganger så er det håp.

5 DPO
Våknet i goood tid før Tempeklokka ringte... Og nå får jeg ikke sove igjen.
Skikkelig menssmerter, varm og gassy.
Stakkars mannen, er ikke rart han sover tungt.
:arghh:
JEG VIL SOVE!

Men assa... Er dette festesmerter, skal jeg bare juble.
For da vil det si at Eggbert den 2. bosetter seg!
:woot:

Der kom krysset :woot: 3 dpo :D
C8797188-6073-445D-B854-EA14BA5F340D.jpeg

Jeg er 5 dpo og har halsbrann!! :nailbiting: Føler meg generelt uggen, var småkvalm igår også.. kan vel ikke innbille meg halsbrann ?:woot: Dette er noe jeg aldri har, forutenom graviditet. Men er jo egentlig alt for tidlig å kjenne symptomer :dance018

Jeg er 5 dpo og har halsbrann!! :nailbiting: Føler meg generelt uggen, var småkvalm igår også.. kan vel ikke innbille meg halsbrann ?:woot: Dette er noe jeg aldri har, forutenom graviditet. Men er jo egentlig alt for tidlig å kjenne symptomer :dance018
Halsbrann er halsbrann. Den får ikke jeg til å "tenke" på meg ihvertfall.

Fikk halsbrann 6 dpo forrige gang, og testet positivt 10 dpo. Om det var tilfeldig, det vet jeg ikke :p

Fikk halsbrann 6 dpo forrige gang, og testet positivt 10 dpo. Om det var tilfeldig, det vet jeg ikke :p
Ooooh håper det er tilfelle for meg også :smiley-angelic001 skulle ønske man kunne teste tidligere :smiley-ashamed008

Kuuult!
For jeg hadde et lite snev av halsbrann i stad, akkurat i det jeg våknet av det jeg håper var Eggbert den 2.
:rolleyes:

Kan ikke huske noe om halsbrann i starten av svangerskapene mine.
Men hadde det helt grusomt helt på slutten med eldste. Måtte ha Oboy før jeg la meg for å i det hele tatt få sove.
De sa man fikk halsbrann om barnet hadde mye hår. Det hadde hun. Tykt, mørkt og langt nok til at det kunne knytes sløyfe i det. Barnepleieren elsket å gjøre det, husker jeg. For det var første gangen hun opplevde det.
Og nå er den lille jenta 18 år!
:love7

Åh, Herlighet... Som jeg gleder meg til å få baby.
:rolleyes::Heartred

Kuuult!
For jeg hadde et lite snev av halsbrann i stad, akkurat i det jeg våknet av det jeg håper var Eggbert den 2.

Kan ikke huske noe om halsbrann i starten av svangerskapene mine.
Men hadde det helt grusomt helt på slutten med eldste. Måtte ha Oboy før jeg la meg for å i det hele tatt få sove.
De sa man fikk halsbrann om barnet hadde mye hår. Det hadde hun. Tykt, mørkt og langt nok til at det kunne knytes sløyfe i det. Barnepleieren elsket å gjøre det, husker jeg. For det var første gangen hun opplevde det.
Og nå er den lille jenta 18 år!
:love7

Åh, Herlighet... Som jeg gleder meg til å få baby.
:rolleyes::Heartred
Haha, den teorien stemte ikke for meg. Med første hadde jeg lite plager gjennom svangerskapet, men halsbrann derimot! Det var min verste fiende. Jenta som kom hadde tvert i mot mye hår :wacky:

Så utrolig spennende at dere prøver på baby 18 år etter du fikk første mann :Heartred

Haha, den teorien stemte ikke for meg. Med første hadde jeg lite plager gjennom svangerskapet, men halsbrann derimot! Det var min verste fiende. Jenta som kom hadde tvert i mot mye hår :wacky:

Så utrolig spennende at dere prøver på baby 18 år etter du fikk første mann :Heartred
Hehe... Nei, er ikke alle den stemmer for.
:hilarious:

Jeg har to yngre også, på 13 og snart 11.
Men jeg har ny mann, så dette blir isåfall vårt første sammen.
Føler i grunn at jeg gjør alt for første gang igjen, siden det er så lenge siden sist. Og det er første med han jeg er gift med nå.
Kjempespennende.
:Heartbigred

High el-test i morres så da kommer vel peak i løpet av dagen og eggløsning i morra sannsynligvis :) Så da blir jeg som forventet litt på vippen mellom ikm-gruppene her med ikm enten søndag 51 eller mandag 52. Har murret godt nedi der de siste dagene, aksjelegging i går tidlig og blir igjen i kveld. Håper det skal holde! :smiley-angelic001 I natt drømte jeg at jeg fikk positiv graviditetstest, antar jeg er preget av alle eggløsningstestene den siste tiden :p

Hehe... Nei, er ikke alle den stemmer for.
:hilarious:

Jeg har to yngre også, på 13 og snart 11.
Men jeg har ny mann, så dette blir isåfall vårt første sammen.
Føler i grunn at jeg gjør alt for første gang igjen, siden det er så lenge siden sist. Og det er første med han jeg er gift med nå.
Kjempespennende.
:Heartbigred

Ja, har sett at du prøver på nummer fire :joyful: men uansett spennende med så stort sprik mellom eldste og minste :happy: Jeg synes det er tøft gjort! Jeg synes liksom det blir stort aldersspenn mellom vår første og andre, da hun runder 6 år til sommeren :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Har han barn fra før? Eller blir det hans første? :)

Ja, har sett at du prøver på nummer fire :joyful: men uansett spennende med så stort sprik mellom eldste og minste :happy: Jeg synes det er tøft gjort! Jeg synes liksom det blir stort aldersspenn mellom vår første og andre, da hun runder 6 år til sommeren :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Har han barn fra før? Eller blir det hans første? :)
Han har 2 fra før.
Men dette er første han ønsker/ prøver på.
Så det er veldig spesielt for oss begge.
Rart å gå syklus etter syklus, når det klaffet på 1.forsøk med de 3 jeg har og de 2 andre var uplanlagte.

Trudde det skulle bli skikkelig lett igjen, jeg.
Men så er vi eldre, enten jeg vil innse det eller ei.
Men han er så god med meg, varter meg opp etter alle kunstens regler.
Så håper virkelig det klaffer nå.
:Heartred

Da har jeg fått positiv- dvs el enten ikveld eller i morgen, jeg har ganske kjapp lh surge og kjenner krampe så tviler ikke på at jeg får kjapt el etter det.

wondergirl- B2 - PP5 - El 12/13.12.-IKM 25.12

Ho ho ho:santa
Ønsker dere alle en riktig God Jul:Heartred

Selv om sjansene for å bli gravid uten IVF er små så lever håpet ennå. Foreløpig 2-2 for IVF graviditet og spontan graviditet.
Og endelig kom el etter MA for 3 uker siden

Litjmora - 41 år - B2 - EL 12.12 - IKM 26.12

Last edited:
Sovna to ganger på sofaen idag, gjennom kidsa sitt bråk :wideyed: skjedde det samme igår ettermiddag.. jeg pleier ALDRI sove på dagen. Og det ”brenner” seriøst fra magen helt opp til halsen :eek:

Back
Topp