✨ IKM UKE 51 ✨

5 DPO
Mye varmere enn jeg pleier å være.
Tok tempen nå for moro skyld.
37.5.
Pleier ikke å være så varm av meg.
Murringer i magen.
:eek:
Hadde jeg bare visst om det var gode tegn eller ikke.

3 DPO her, enda såre nipler etter EL, litt mindre enn igår. Helt sykt masse utflod, og den concieve+-en blir nasty oppe i systemet. Ordentlig klumpete og ekkel :hilarious: Tester nok ikke før om ei uke, da er jeg 10 dpo, og har akkurat kommet hjem fra kjærestetur. Fremdeles en god følelse, men det er skummelt å ha:p

Jeg må bare spørre.
Hvor mange DPO tenker dere å teste?
Og hvilken DPO er dere i dag?
:woot:
Gleder meg til å se testene deres!
Jeg tenker å begynne onsdag, da er jeg 8 dpo. Og da mååå jeg huske på å ikke gå i kjelleren om den blir negativ, for det er jo sykt tidlig. Men samtidig virker det som om mange får svakt positiv fra 8 dpo :wideyed: jeg er 5 dpo idag.

du da, når tenker du?? Jeg er så utålmodig :banghead:

Jeg tenker å begynne onsdag, da er jeg 8 dpo. Og da mååå jeg huske på å ikke gå i kjelleren om den blir negativ, for det er jo sykt tidlig. Men samtidig virker det som om mange får svakt positiv fra 8 dpo :wideyed: jeg er 5 dpo idag.

du da, når tenker du?? Jeg er så utålmodig :banghead:

Jeg er og 5 DPO i dag og sikter meg inn på å teste 8 DPO.
SÅ da tester vi på onsdag?

Jeg må og tenke som deg... Men blir nok litt skuffet uansett, om den blir Blenda da. For jeg har også lest om de som får streker 8 DPO.
Samtidig vet vi jo at mange ikke får positiv test før IKM.
:Heartred

3 DPO her, enda såre nipler etter EL, litt mindre enn igår. Helt sykt masse utflod, og den concieve+-en blir nasty oppe i systemet. Ordentlig klumpete og ekkel :hilarious: Tester nok ikke før om ei uke, da er jeg 10 dpo, og har akkurat kommet hjem fra kjærestetur. Fremdeles en god følelse, men det er skummelt å ha:p

Kjenner til den... Alle forhåpninger nå er kjempeskummelt. Prøver liksom å ha beina på jorda, men det er ikke lett.
Har forrige syklus/ kjemisk så friskt i minne.
Rett i skyene, for så å gå rett i kjelleren.
Prøver å forberede meg mentalt for å evt være sterkere.
Men...
Hjelpes.
Vi har for mye spenning, vi prøvere.
:wideyed:

Jeg er og 5 DPO i dag og sikter meg inn på å teste 8 DPO.
SÅ da tester vi på onsdag?

Jeg må og tenke som deg... Men blir nok litt skuffet uansett, om den blir Blenda da. For jeg har også lest om de som får streker 8 DPO.
Samtidig vet vi jo at mange ikke får positiv test før IKM.
Ja man blir skuffa uansett tror jeg ❤️ Vi får prøve å motivere hverandre disse dagene, om testerne blir blenda ❤️
Jaa, vi tester onsdag :nailbiting:

Men… jeg har bare de vanlige testene fra babyplan, burde vel fått kjøpt tidligtestene? Ser de har stor pågang på nettsiden, så tror leveringen er tregere. Hvem andre tester burde jeg kjøpe? Som man kan teste tidlig med?

Jeg skal ikke teste før 10 eller 11dpo, orker ikke blenda tester før det..eller evt kjemisk :oops:

Om el kommer i morra blir 11dpo på julaften, så det er jo en fin testedag :)

Jeg må bare spørre.

Jeg tester på julaften, 12DPO. Legen min sier at 2 dager før IKM er ganske safe, så tror jeg må vente til da. Hulkgrein i to dager sist syklus pga kjemisk, så vil ikke utsette meg selv for det igjen :(:(

Jeg tester på julaften, 12DPO. Legen min sier at 2 dager før IKM er ganske safe, så tror jeg må vente til da. Hulkgrein i to dager sist syklus pga kjemisk, så vil ikke utsette meg selv for det igjen :(:(

Samme som meg, det... Så burde egentlig vente lenger enn 8 DPO, jeg og. :( Enten blir det til at jeg ikke klarer å vente lenger, eller så blir det til at jeg ikke tør å teste...

Jeg må dessverre melde meg ut av gruppa her.. enda ikke fått EL, håper den kommer veldig snart nå , har lagt inn aksjer 7 dager på rad «for ingen grunn» Hadde aldri noe syklus trøbbel før den vaksina altså.. lykke til videre alle her inne:Heartred

Ja man blir skuffa uansett tror jeg ❤️ Vi får prøve å motivere hverandre disse dagene, om testerne blir blenda ❤️
Jaa, vi tester onsdag :nailbiting:
Eh... Jeg sjekket i dagboken min.
Og forrige syklus var det 8 DPO jeg testet positivt.
For så å få svakere tester og til slutt negative.
Så jeg kan ikke garantere at jeg tør å teste på onsdag.
Var helt knust, da jeg først ble så glad...
Så jeg må bare føle/ se det an utover i uken, hva jeg gjør.
Om jeg er sterk nok til å være forberedt på alt.

Jeg må dessverre melde meg ut av gruppa her.. enda ikke fått EL, håper den kommer veldig snart nå , har lagt inn aksjer 7 dager på rad «for ingen grunn» Hadde aldri noe syklus trøbbel før den vaksina altså.. lykke til videre alle her inne:Heartred
Det var leit.
Håper virkelig du får EL ASAP!
Masse lykke til, til deg også.

Jeg må bare spørre.

Antakeligvis fra 8. går på adhd medisiner som jeg må slutte på ved positiv test. Så fått beskjed av legen om å teste tidlig i pp

Antakeligvis fra 8. går på adhd medisiner som jeg må slutte på ved positiv test. Så fått beskjed av legen om å teste tidlig i pp
Spennende! :happy:
Hvilken dag blir det?

Eh... Jeg sjekket i dagboken min.
Og forrige syklus var det 8 DPO jeg testet positivt.
For så å få svakere tester og til slutt negative.
Så jeg kan ikke garantere at jeg tør å teste på onsdag.
Var helt knust, da jeg først ble så glad...
Så jeg må bare føle/ se det an utover i uken, hva jeg gjør.
Om jeg er sterk nok til å være forberedt på alt.
Skjønner deg veldig godt, gjør det du føler er best for deg ❤️ Jeg takler skuffelsen, for er trossalt bare 2 PP, blir liksom mer tussete av å vente når jeg vet det KAN bli svakt positivt :hungover:

Skjønner deg veldig godt, gjør det du føler er best for deg ❤️ Jeg takler skuffelsen, for er trossalt bare 2 PP, blir liksom mer tussete av å vente når jeg vet det KAN bli svakt positivt :hungover:
Jeg er litt der, jeg og. Fryktelig utålmodig. :oops:
Men ble litt skremt når jeg så tilbake i dagboken min nå.
Lar onsdagens magefølelse avgjøre, jeg.
:)

fra tirsdag 21, regner med negativ uansett om jeg blir gr id eller ikke så tidlig. Men sånn blir det med medisiner :confused013 men håper veldig på 2 streker i årets julegave:smiley-angelic001:smiley-ashamed005
Ja... Det er tross alt det eneste vi i denne gruppen ønsker oss og trenger, til jul i år!
:smiley-angelic001:Heartred

Jeg lever som normalt frem til ikm. Veldig dumt å sette livet på vent i 14 dager hver måned. Det blir nesten et halvt år til sammen hvis man har prøvd ett år. Det stemmer det du sier, at egget har ikke festet seg, og man deler ikke næring før etter flere uker ut i svangerskapet. Det handler ikke om å drikke i mengder, men at man fremdeles kan kose seg, da særlig i spesielle anledninger f.eks. julebord. Med førstemann fant jeg ut om graviditeten i uke 7-8. Var på julebord og hele pakka og da var jeg 6-7 uker på vei. Gikk bra det også. Forrige pp var vi ute med svigers, og jeg drakk tre glass vin i løpet av kvelden. Tre dager senere testet jeg positivt. Jeg mistet dessverre to uker senere. Var selv ute i går og drakk med noen kolleger, uten noen bekymringer. Jeg er ikke typen som drikker til vanlig, men jeg velger kose meg de få gangene jeg kan. Personlig tror jeg det er viktigere å ikke drikke for mye underveis i det fertile vinduet (5 dager før el, el-dagen og en dag etter el).
Jeg gikk for denne løsningen, kombinert med å være ærlig. Tok noen glass og koste meg med det ☺️

Back
Topp