Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 DPO i dag Planen er å (prøve å) vente til 13 DPO (mandag 20.12), men tipper jeg ryker på en testsmell til helgenJeg må bare spørre.
Hvor mange DPO tenker dere å teste?
Og hvilken DPO er dere i dag?
Gleder meg til å se testene deres!
Kjemisk er så trist!Jeg tester på julaften, 12DPO. Legen min sier at 2 dager før IKM er ganske safe, så tror jeg må vente til da. Hulkgrein i to dager sist syklus pga kjemisk, så vil ikke utsette meg selv for det igjen
Så leit Krysser alt jeg har for at den blir supersterk ASAP!Trodde virkelig at den siste el testen der skulle gi mer enn 0.27
Tror nok jeg må over i IKM uke 52
Håper det ble en kjempefin kveld!Jeg gikk for denne løsningen, kombinert med å være ærlig. Tok noen glass og koste meg med det
Jeg kommer til å vente med å teste til IKM som er på julaften Ble så lei meg over kjemisk i forrige PP. Så den skuffelsen orker jeg ikke i jula kjenner jeg
Takk, det ble detHåper det ble en kjempefin kveld!
Aiaiai, snart 6 dpo!! Skulle ønske jeg kunne sove typ 5 dager i strekk
Hmm testet du på morgenen idag? Det beste er å teste litt utpå dagen. Så godt mulig den idag tidlig rett og slett er feil? Og at peak er nå ikveld?Det spørs om jeg ikke må melde meg ut av gruppa like fort som jeg meldte meg inn. Hadde peak i går etter en svak el test i morrest. Men nå i kveld fikk jeg ennå sterkere enn i går kveld får se hva som skjer i morgen tidlig.....
Festedipp?Noen som forstår dette fallet på temperatur?
Takk for superraskt svar! Har lave progesteron-nivåer, så er redd det bare er derfor? Men dette er første gangen jeg temper, så jeg aner jo ikke Får krysse fingrene for et hopp opp i morgen igjen Målte til og med to ganger i dag fordi jeg syntes det var rart!Festedipp?
Sånn har ikke jeg fått i dag.
Hvis det er det skal den være høyere igjen i morgen.
Sånn jeg har forstått det.
Ingen festedipp hos meg heller. Hadde ikke det forrige syklus heller.. leste at det er ikke alle det skjer hos tror det viktigste er at tempen holder seg over luteal line.. håper jeg
Da satser vi på det.Ingen festedipp hos meg heller. Hadde ikke det forrige syklus heller.. leste at det er ikke alle det skjer hos tror det viktigste er at tempen holder seg over luteal line.. håper jeg