✨ IKM UKE 51 ✨

Jeg kommer til å vente med å teste til IKM som er på julaften:) Ble så lei meg over kjemisk i forrige PP. Så den skuffelsen orker jeg ikke i jula kjenner jeg :nailbiting:

Jeg tester på julaften, 12DPO. Legen min sier at 2 dager før IKM er ganske safe, så tror jeg må vente til da. Hulkgrein i to dager sist syklus pga kjemisk, så vil ikke utsette meg selv for det igjen :(:(
Kjemisk er så trist! ❤️

De to gangene jeg har blitt gravid (1 baby og 1 SA) har jeg ikke fått positiv test før hhv 15 og 14 DPO. Det varierer mye hvor raskt egget evt fester seg og hvor raskt man produserer hcg. Min gyn sier at selv med tidligtester er det en ganske stor sannsynlighet for å få falsk negativ frem til IKM. Tenkte bare å nevne det, så ikke håpet forsvinner med en evt. negativ test 12 DPO.

Trodde virkelig at den siste el testen der skulle gi mer enn 0.27 :arghh::(

Tror nok jeg må over i IKM uke 52 :(

Vedlegg

• E3987D8D-0E51-4B45-933B-0C30B8EA99B1.png
    E3987D8D-0E51-4B45-933B-0C30B8EA99B1.png
    3,2 MB · Visninger: 61
Trodde virkelig at den siste el testen der skulle gi mer enn 0.27 :arghh::(

Tror nok jeg må over i IKM uke 52 :(
Så leit :oops: Krysser alt jeg har for at den blir supersterk ASAP!

Dagens siste test, antar den siste der blir peak! Skal teste igjen i morra tidlig og håper den har sunket til da!

Fasinerende å se hvorvidt testene varierer fra syklus til syklus! Forrige måned fikk jeg ikke sterkere enn 0,8 og gangen før var rundt 1, mens nå er den på 1,3!

Vedlegg

• Screenshot_20211212-202208.png
    Screenshot_20211212-202208.png
    639 KB · Visninger: 49
Jeg kommer til å vente med å teste til IKM som er på julaften:) Ble så lei meg over kjemisk i forrige PP. Så den skuffelsen orker jeg ikke i jula kjenner jeg :nailbiting:

Det er veldig forståelig hadde testet på ikm/ julaften dagen før ikm om ikke det var for medisiner selv :)

Aiaiai, snart 6 dpo!!:happy093 Skulle ønske jeg kunne sove typ 5 dager i strekk :laughing002

Det spørs om jeg ikke må melde meg ut av gruppa like fort som jeg meldte meg inn. Hadde peak i går etter en svak el test i morrest. Men nå i kveld fikk jeg ennå sterkere enn i går kveld :shifty:får se hva som skjer i morgen tidlig.....

Det spørs om jeg ikke må melde meg ut av gruppa like fort som jeg meldte meg inn. Hadde peak i går etter en svak el test i morrest. Men nå i kveld fikk jeg ennå sterkere enn i går kveld :shifty:får se hva som skjer i morgen tidlig.....
Hmm testet du på morgenen idag? Det beste er å teste litt utpå dagen. Så godt mulig den idag tidlig rett og slett er feil? Og at peak er nå ikveld?

Nå har vi lagt aksjer hver dag i 4 dager.. blir en siste i morgen kveld før vi sier oss fornøyd med det. Kroppen kjennes mye bedre ut hormonelt denne mnd også. Så når vi er i dpo land begynner jeg på wild yam, og vi krysser alt for at det blir den fineste julegaven i år. Er optimistisk til det motsatte er bevist. Ihvertfall akkurat nå, er en Berg og dalbane dette her:laughing002:smiley-angelic001

Festedipp?
:woot:
Sånn har ikke jeg fått i dag.
Hvis det er det skal den være høyere igjen i morgen.
Sånn jeg har forstått det.
Takk for superraskt svar! ❤️ Har lave progesteron-nivåer, så er redd det bare er derfor? Men dette er første gangen jeg temper, så jeg aner jo ikke :confused004 Får krysse fingrene for et hopp opp i morgen igjen :smiley-bounce022 Målte til og med to ganger i dag fordi jeg syntes det var rart!

Vis vedlegget 373081

Sånn ser min ut i dag.
Ingen Festedipp her ihvertfall.
Er det et dårlig tegn?
:nailbiting:
Ingen festedipp hos meg heller. Hadde ikke det forrige syklus heller.. leste at det er ikke alle det skjer hos :) tror det viktigste er at tempen holder seg over luteal line.. håper jeg :nailbiting:

Vedlegg

• 783AC42E-9349-4D28-AC15-C5DD8DFF8E8F.png
    783AC42E-9349-4D28-AC15-C5DD8DFF8E8F.png
    623,9 KB · Visninger: 41
Ingen festedipp hos meg heller. Hadde ikke det forrige syklus heller.. leste at det er ikke alle det skjer hos :) tror det viktigste er at tempen holder seg over luteal line.. håper jeg :nailbiting:
Da satser vi på det.
:nailbiting:
Jeg er ikke akkurat langt over den linja, ser jeg...
Men våknet med masse verking i magen i dag og.
Puppene begynner å bli ømme.
:wacky:
Sist syklus startet jeg å teste på 6 DPO.
Jeg er mye roligere ang. det denne gangen.
For jeg har nå skjønt at det ikke er noen vits i å teste så tidlig.

I motsetning til forrige syklus, hvor jeg bare: whoop whoop, jeg er gravid... tenker jeg nå at blir jeg ikke det denne gangen, skal jeg drikke VIN i jula.:smiley-ashamed004 Mager trøst, men NOE må jeg ha å klamre meg til.
Så får jeg heller bli positivt overrasket.

Back
Topp