✨ IKM UKE 51 ✨

Forstår ikke noe av syklusen her, EL-testene gir virkelig NADA utslag, lurer på om det er noe galt med testene når jeg sammenligner med tidligere sykluser på samme tidspunkt.

Legger ved bilde her, øverste bilde er tidligere syklus, nederste er nå. Vi legger inn aksjer annenhver dag så skal ikke ha noe å si sånn sett men blir jo litt frustrert læll. Tappen er høyt oppe og åpen, så EL har hvertfall ikke vært enda!
97FB4EE7-C740-4F8F-B981-E96B20D92988.png
BDAAE9E6-37FC-43FF-9973-A2B8C98453C9.png

Forstår ikke noe av syklusen her, EL-testene gir virkelig NADA utslag, lurer på om det er noe galt med testene når jeg sammenligner med tidligere sykluser på samme tidspunkt.

Legger ved bilde her, øverste bilde er tidligere syklus, nederste er nå. Vi legger inn aksjer annenhver dag så skal ikke ha noe å si sånn sett men blir jo litt frustrert læll. Tappen er høyt oppe og åpen, så EL har hvertfall ikke vært enda!
Vis vedlegget 372602
Vis vedlegget 372603

Jeg kan også få forskjellig utslag fra måned til måned, så det kan være normalt?
For to sykluser siden hadde jeg gradvis stigning til jeg nådde en topp på 0,64 bare. Vet at jeg hadde EL, for sjekket hos gyn. Forrige syklus var de kjempesvake før det sa pang og jeg gikk rett fra svaaaak strek til 0,86 på bare noen timer. Og vet at jeg hadde EL, for ble gravid, men det ble en kjemisk.

Så fortsett å teste bare, så kommer den nok? :)

Altså jeg tror ikke jeg har hatt el likevel jeg nå, tok akkurat en el test (fra make sure) og den var neeesten positiv! Kanskje kommer positivt el test senere i dag? Har hatt el smerter så lenge nå, og kjente det skikkelig reiv i magen på fredag (og var nesten 100% sikker på at el var da) men nå er jeg sannelig ikke sikker.
Note to self neste gang: ha alltid el tester i hus :eek::hilarious::hilarious:

Mulig du må flytte på IKM på meg også - men jeg sier fra! Krysser fingrene for at el kommer de nærmeste dagene da jeg har en større sjanse for å legge inn aksjer :D

Jeg sa feil - måtte dobbeltsjekke det jeg sa også fant jeg denne. Dvs at det IKKE er best å teste kl 16/17 (som jeg gjør og anbefalte) men mellom kl 11-15. Tester man på morgenen kan man faktisk få falsk positiv, men vi som er her inne tester nok både morgen og ettermiddag (og kveld) dersom vi får positive tester :hilarious: Uansett - måtte rette opp feilen min.

Vedlegg

• Forklaringsfigur til LH gjennom døgnet.jpg
    Forklaringsfigur til LH gjennom døgnet.jpg
    166,4 KB · Visninger: 61
Nå begynner det å skje noe her :woot::woot: Wiii! Endelig :D skal selvfølgelig ikke ta gledene på forskudd, men litt jubel for å endelig se litt mer stigning må være lov :woot:

Vedlegg

• 42E0691D-BAEA-469B-AE34-C312458A5F75.png
    42E0691D-BAEA-469B-AE34-C312458A5F75.png
    3,1 MB · Visninger: 57
Æææ da fikk jeg positiv el test! Da ble den litt forsinket men det kunne faktisk ikke passet bedre.
El 6-7/12 - IKM 23-24/12. :D:D

Altså... den er jo ikke helt negativ, selv om den er et godt stykke fra positiv.
Fortsetter å teste, så får vi se.
Denne viser 1 dag for lite, for den nektet meg å legge inn første dag med blødning.
Aner ikke om det var fordi jeg la inn at jeg testet positiv, for så å måtte avbryte det i appen, fordi det var kjemisk.
Men uansett.
Flo sier jeg skal ha EL i morgen eller noe, men testene sier jo ikke akkurat det.
upload_2021-12-5_13-51-25.png

Har lært av noen kloke damer i forumet her, at jeg skal stole mer på øynene mine og det jeg ser, enn tallene i appen.
Så jeg husker på det. Men den må bli MYE sterkere før jeg føler meg trygg på at EL er i nærheten.
Har begynt å tempe, men har bare tempe 4 morgener. Så det er for lite, samtidig som jeg ikke aner hva jeg egentlig ser etter.
Første tempingen var da jeg hentet termometeret, så den ble tatt på ettermiddagen eller noe.
Derfor var den mye høyere.
Dagen etter startet jeg å teste kl.06:00, og har gjort det til samme tid siden.
Har på alarm hver dag, også i helgen.
upload_2021-12-5_14-0-35.png

Jeg kan også få forskjellig utslag fra måned til måned, så det kan være normalt?
For to sykluser siden hadde jeg gradvis stigning til jeg nådde en topp på 0,64 bare. Vet at jeg hadde EL, for sjekket hos gyn. Forrige syklus var de kjempesvake før det sa pang og jeg gikk rett fra svaaaak strek til 0,86 på bare noen timer. Og vet at jeg hadde EL, for ble gravid, men det ble en kjemisk.

Så fortsett å teste bare, så kommer den nok? :)
Ja, skal fortsette å teste! Bare uvant og litt irriterende at EL har kommet på CD 10/11 hver gang siden jeg tok ut spiralen i mai/juni! Men ingenting å gjøre med det, håper ikke den drøyer så lenge bare :angelic:

Håper el kommer i dag eller imorgen, også håper tempen snart skyter til vers :joyful: håper på en ende i denne evig lange syklusen. Som om jeg ikke har lange nok sykluser fra før på 31 dager :hungry:

Vedlegg

• 5EACADAA-5D50-472D-A7C1-BAE998CDCF48.png
    5EACADAA-5D50-472D-A7C1-BAE998CDCF48.png
    592,4 KB · Visninger: 39
Fikk positiv EL-test i dag, så melder meg inn her :woot:

Skal ha innsett av frysembryo denne syklus, så dersom den overlever opptining blir det innsett på torsdag.

Mini_S - 32år - PP14 - B2 - EL 6.12. - IKM 20.12.

Var så klar for å legge inn aksjer I kveld, men mannen er syk og legger seg sammen med 4 åringen nå...

Totts- 31år - PP14 - B2 - EL 5.12.eller 6.12 - IKM 20.12

Tok eggløsningsprøyte I går (ovitrelle) så vi håper virkelig det går denne runden. Har 1 forsøk igjen før vi gir opp å jeg starter å selge unna barneutstyert etter 1 man. Han er 5 nå i januar. Så vi har 1 fryseforsøk igjen å det blir i januar hvis ikke denne sitter. Så hvis ikke de sitter er jeg ferdig. Jeg kan ikke bli gravid på naturlig måte så det kan ikke bare skje sånn plutselig desverre.

Totts- 31år - PP14 - B2 - EL 5.12.eller 6.12 - IKM 20.12

Tok eggløsningsprøyte I går (ovitrelle) så vi håper virkelig det går denne runden. Har 1 forsøk igjen før vi gir opp å jeg starter å selge unna barneutstyert etter 1 man. Han er 5 nå i januar. Så vi har 1 fryseforsøk igjen å det blir i januar hvis ikke denne sitter. Så hvis ikke de sitter er jeg ferdig. Jeg kan ikke bli gravid på naturlig måte så det kan ikke bare skje sånn plutselig desverre.

krysser alt som kan :Heartbigred

God morgen! Da kom endelig maksimal i begge EL-testene!:happy093. CD16 i dag (pleier å komme på CD 14).

Hvor mye prøver dere etter å ha fått maksimal? Vi la inn aksjer i går kveld. Vurderer om vi skal ha pause i dag, eller om vi også skal kjøre på både i dag og i morgen. Hørt at annenhver dag er bra, men er det virkelig bedre enn hver dag? Hva gjør dere?

Vedlegg

• D48E90C5-4A7F-4A0A-A09B-F4224E6013C5.jpeg
    D48E90C5-4A7F-4A0A-A09B-F4224E6013C5.jpeg
    2 MB · Visninger: 42
God morgen! Da kom endelig maksimal i begge EL-testene!:happy093. CD16 i dag (pleier å komme på CD 14).

Hvor mye prøver dere etter å ha fått maksimal? Vi la inn aksjer i går kveld. Vurderer om vi skal ha pause i dag, eller om vi også skal kjøre på både i dag og i morgen. Hørt at annenhver dag er bra, men er det virkelig bedre enn hver dag? Hva gjør dere?
Vi kjører annenhver dag fra mensen er ferdig til jeg vet at EL har vært, så blir det en liten pause om det trengs:hilarious: Fungerer ikke hver dag for oss, blir fort bare plikt og lite kos :rolleyes:

Vi også tar annenhver dag! Mannen er ikke skapt at han kan komme oftere - og vi også må beholde romantikken litt. Ble gravid sist med annenhver, og egentlig blitt gravid hver gang på samme måte.
Fikk maks i går jeg også, la inn aksjer i går og skal legge inn aksjer imorgen. Haha så litt plikt er det jo :hilarious::hilarious:

Nå skjønner jeg ingenting.. Nå er testen så svak som aldri har vært på 2 uker. Første gang Premom ikke klarer å måle kontrastene… Kan el ha vært uten at jeg verken har fått high eller peak? Fikk aldri helt sterke el-tester forrige pp også, og ble gravid :confused005
FA413CDA-BBF4-495E-BEE6-CE9576482383.png
16967ABF-E71D-4930-9FBE-7A98B9F5E1D4.png

Back
Topp