1.Desember
Nå er endelig desember her dere! Og vi kan glede oss til en drøss av positive EL-tester -og etterhvert DPO land
Forhåpentligvis får mange av oss en gledelig overraskelse når vi skal teste om noen uker
Og siden vi er inne i en hektisk førjulstid nå, så tipper jeg at ventetiden vil gå ganske så fort
Denne IKM gruppa fortjener virkelig mange positive tester siden vi er så mange her inne som har mistet! Krysser fingrene for oss alle
Hvordan går det med dere om dagen? Er dere i gang med juleforberedelser? Jeg håper alle gleder seg til jul, og sender en klem til alle dere som kanskje gruer seg
Måtte denne tiden bli fin for alle!
Personlig gleder jeg meg veldig til jul. I år blir det min aller første jul på 33 år hvor jeg ikke feirer julaften sammen med mine foreldre. I år skal jeg og mannen min feire jul hjemme hos oss med alle de 4 barna våre
Det er første gang jeg føler meg komfortabel med å feire på en annen måte enn før. Mannen min har ønsket det en god stund, så han er veldig fornøyd med avgjørelsen vår. Nå er det vi som skal begynne å lage våre egne tradisjoner. Og jeg har troen på at det kommer til å bli veldig koselig
Vi skal kose oss med god julefrokost, en tur ut for å ake og leke litt i snøen, vi skal se på julefilmer, kose oss med pinnekjøtt og multekrem, og så blir det sikkert en haug med gaver som ungene skal åpne
Har en god følelse for julen i år og julestemningen er allerede på plass