✨ IKM UKE 51 ✨

Hei dere! Jeg melder meg inn her, begynte å spotte nå i dag så regner med TR kommer for fullt i løper av kvelden eller morgendagen:shifty:

Trønderen98- 23 - B1 - PP4 - EL 09/12 - IKM 25/12

Syklusene mine har vært litt uforutsigbare etter vaksina, var som ei klokke før, så satser på at der blir slik som over:rolleyes:

Gleder meg til å følge dere alle sammen:Heartred
Nå er det på tide med litt trønderbebiser! :notworthy

da var 20x2 el tester bestilt og 10x2 graviditetstester inkludert 2 bonus og 2 clearblue med ukesindikator :laughing002:laughing005 har også nesten en hel pakke med graviditetstester hjemme fra før jeg ikke fikk svidd av denne runden.. ser for meg det kommer til å ta mye lenger tid den prøvingen enn vi trodde/håpte… og må nok innse at hormonene er i ubalanse og vekta gjør det vanskeligere..

Nå har vi også bestilt Concieve+, samt 20 eggløsningstester :D Så da prøver vi noe nytt og satser på at det gjør susen :angelic:

Her kommer det et klageinnlegg fra meg :oops:

Nå har jeg altså blødd i 5!!! uker etter ma. Først etter medisinsk abort, og nå etter utskrapning som det endte med til slutt (hadde vært så mye enklere å bare skrape ut med en gang). Jeg er så lei!! Hååååper virkelig jeg slutter å blø noen dager før el så vi får lagt inn aksjer..

Hvis jeg regner utskrapning som cd 1 så er jeg på cd 6 nå, så har noen dager igjen heldigvis..

Snorkfrøken - 36 - PP3 - B1 - 12/12 - 25/12

Alle datoer må desverre tas med forbehold da jeg har pcos og uregelmessige sykluser... Blir iallefall med til jeg får bekreftet EL :p

Jeg og mannen har egentlig prøvd lengre enn PP3, vi har vært uten prevensjon siden sent 2018, uten hell. Nå har jeg begynt å tempe, for å få litt "system" på ting,samtidig som.jeg prøver ut det jeg kan av kjerringråd!

Miss.H. - IKM 23/12

adventI.gif

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.

(Også tenner vi et lys for mange positive el tester snart :angelic::hilarious:)

Håper dere alle får en kjempefin 1. søndag i advent! Her skal vi straks nyte en god frokost med barna. Vi tok opp en hjemmelaget kjøttrull fra fryseren igår, som vi kokte og presset igår kveld. Så den skal nytes med godt brød, og kvernet kaffe og appelsinjuice til:happy: M-m-mmmmm:happy:

Gleder meg til å begynne å teste etter EL snart! Hele to sykluser siden sist :hilarious: CD3 på meg idag, men blør så sykt lite, igår på CD2, som normalt sett hos meg er den dagen jeg blør mest så var det såvidt det var litt rødt på siden av de to siste tampongene jeg skifta. Men skal ikke klage! Siste dag av TR imorgen. Begynner å teste på CD8 tenker jeg, fikk EL på CD10 forrige gang så her kommer den plutselig tidlig når syklusene bare er 23-24 dager lange.

Nyt første søndag i advent, lad opp til masse sengelek de neste ukene :notworthy:Heartred

God første advent :Heartred

Bare et lite spørsmål kanskje noen av dere dessverre har erfaring?

Jeg er enda i kjemisk etter jeg mistet 4+1. Når blødningen gir seg hvilken cd er det greit å begynne å teste etter el på?

Både første graviditet og kjemisk så masse usikkerhet ute å går.

Gleder meg til å følge dere, jenter :love7

Jeg er enda i kjemisk etter jeg mistet 4+1. Når blødningen gir seg hvilken cd er det greit å begynne å teste etter el på?

Hei! Så trist at du går gjennom dette, sender deg en stor klem:Heartred Jeg regnet første blødningsdag etter graviditeten som CD1 og testet fra CD8 som jeg normalt skal etter min sykluslengde. Det finnes flere steder du kan sjekke hvilken dag som er best for deg å begynne testingen i forhold til hvor lang syklus du har

Håper jeg kan være med her. Ser ut som det er siste blødningsdag etter SA nå. Så om syklusen ikke blir helt på styr nå så har jeg eggløsning 9/12 og ikm 23/12. Lov å håpe. Er med så lenge det er håp ☺️ Venter på at graviditetstestene skal bli negative. Rar følelse å håpe på svakere test

Jeg har også akkurat hatt en kjemisk nå (4+6), sluttet å blø 7(eller 8?) dager etter første blødning. Jeg pleier vanligvis å ha el på cd 15 (sykluslengde 29-33) - mulig el blir litt forsinket denne måneden da syklus kan bli litt kluss etter en kjemisk/SA. Jeg starter å teste etter el imorgen som er CD 10 for meg. Er så redd for å gå glipp av el så jeg starter heller for tidlig enn forsent. Hvor lenge har du blødd nå?

Neste måned sitter den for deg :Heartred

Jeg melder meg også inn her etter kjemisk denne pp’en!

Kaffekoppen - 30 - B2 - PP5 - EL ca 12.12 - IKM 26.12

Så trist at det er så mange av oss i denne tråden som er her etter kjemisk og abort...
Jeg velger å tru det blir babyboom i september 2022, og verdens fineste julegave til oss, når vi tester i juleuka.
:smiley-angelic001:Heartred

Jeg har også akkurat hatt en kjemisk nå (4+6), sluttet å blø 7(eller 8?) dager etter første blødning. Jeg pleier vanligvis å ha el på cd 15 (sykluslengde 29-33) - mulig el blir litt forsinket denne måneden da syklus kan bli litt kluss etter en kjemisk/SA. Jeg starter å teste etter el imorgen som er CD 10 for meg. Er så redd for å gå glipp av el så jeg starter heller for tidlig enn forsent. Hvor lenge har du blødd nå?

Neste måned sitter den for deg :Heartred

Så trist å høre at du også har oppleve det:Heartred I dag (mandag) er jeg på CD5. Lørdag var verst blødningsmessig. Vurderer å begynne å teste på CD8, dersom blødningen har stoppet til da, vil virkelig få med meg når eggløsning er.

Krysser fingrene for at vi lykkes i denne prøveperioden begge to:love7

God morgen!
I dag er jeg DC6 og jeg kan erklære meg som grapefruktkjerneekstrakt-misbruker!
:wacky:
Leste her inne at man skulle ta de fra CD1, topp dose med en gang.
Altså 10 dråper, 2-4 ganger daglig eller noe.
Jeg startet på CD1, jeg. Og nå er flaska tom.
:wideyed:
Bestilte ny i helgen, men hællemåne, da...
:hilarious:
Trudde den skulle holde en periode, liksom.
Så da får jeg kjøpe grapefruktjuice til jeg får den nye, da.

Går virkelig ALL IN, denne syklusen her, altså.
All I want for christmas iiiiis.... a forbanna egg who is sucking itself to my tummy and STAYING THERE!
:angelic:

Melder meg inn her etter mange blenda tester og temperaturfall i morres. Ikke fått TR ennå, men det kommer sannsynligvis i løpet av kvelden eller i morra. Syklusene er ikke superstabile etter pilleslutt, men tror tallene mine blir ca slik:

Eppie - 37 - PP4 - B3 - EL 13/12 - IKM 25/12

Tok grapefruktekstrakt forrige pp men usikker på hvor mye det hjalp.Tenkte å prøve det denne syklusen også, selv om jeg egentlig ikke merka noe spesielt mer til slim. Har også spist ananas fra 2dpo til 6dpo, og gulrot hver dag siden EL, men spira satt likevel ikke.

I morgen skal jeg til gynekolog, i iutgangspunkt for oppfølging av celleprøve, men tenkte å ta opp det med fertilitetsutregning mens jeg er der siden det er umenneskelig lang ventetid der. Forhåpentligvis kan han sende henvisning så mannen kan ta sædprøve også. Ekstremt dårlig timing med gyn undersøkelse siden det ser ut som mensen kommer i morra...men får forhåpentligvis litt ut av det uansett.

Last edited:
Back
Topp