♫ Skravletråd februar ♫

Ja, godt det ikke er lengre [emoji23]
Bare en time på hs i morgen så går vi løs på mars hvor jeg pr nå har notert en time på hs og to hos øyelege men regnet med å skulle ha inn del to av den i morgen også på mars. Det står at om vi ikke får tid hos lege samme dag får vi time til det når vi er der. Vel jeg vet at det er lege der på torsdager så jeg antar at vi ikke får lege i morgen

Enda godt jeg er i permisjon...

Bare en time på hs i morgen så går vi løs på mars hvor jeg pr nå har notert en time på hs og to hos øyelege men regnet med å skulle ha inn del to av den i morgen også på mars. Det står at om vi ikke får tid hos lege samme dag får vi time til det når vi er der. Vel jeg vet at det er lege der på torsdager så jeg antar at vi ikke får lege i morgen

Travel du med andre ord [emoji23]

Tror det er tid for å lukke øynene nå... god natt alle sammen :) i morgen er det jobb!

Travel du med andre ord [emoji23]

Sleng på at mellomste skal på overnatting med bhg, svigermor trolig kommer på besøk, en grunnskolefest og en tårnagenthelg, sånn i tillegg til det vanlige med fotball, korps, dans og skole, så har du hverdagen min i mars og den er vel ikke akkurat superhektisk nettopp fordi jeg er i (ulønnet) permisjon, men noe slaraffenliv er det heller ikke akkurat.

Men jeg fikk til 2330 med å gjøre meg ferdig på nett, kveldsmat og badet mens mannen ligger med lillesøster så jeg får logge av og komme meg i seng (hun nekter å ligge alene i kveld, våknet hver eneste gang jeg bevegde meg mot døra)

Jeg har nettopp oppdaget at alle sesongene til Bondi Beach ligger ute på NRK appen.
Jeg har nå bedt min sjef om en uke fri...
Jeg kommer til å fylle plaskebassenget med glovarmt vann mitt i stua, iføre meg min smekkre bikini, mikse sommerdrinker og bare nyte livet på tv skjermen...
Ciao, ses om en uke [emoji23][emoji23][emoji28]

Kjempegøy. Mannen snorker så forferdelig at jeg ligger nå på sofaen og kikker på tv. Så ille at hodetelefoner med full guffe musikk holdt det ikke ute en gang. Men tror vekkerklokka vekker han om 30 minutter. Da skal jeg løpe inn i senga igjen og nyte den alene.

Lenge siden han har snorka så jævlig som nå da. Normalt pleier det snorkeplasteret å hjelpe litt hvertfall...

Trøtt og frustrert [emoji85]

Jeg har nettopp oppdaget at alle sesongene til Bondi Beach ligger ute på NRK appen.
Jeg har nå bedt min sjef om en uke fri...
Jeg kommer til å fylle plaskebassenget med glovarmt vann mitt i stua, iføre meg min smekkre bikini, mikse sommerdrinker og bare nyte livet på tv skjermen...
Ciao, ses om en uke [emoji23][emoji23][emoji28]

Haha! Du bare venter en uke med kunngjøring av det nye og spennende som skal skje? Haha! Ser det for meg!

Kjempegøy. Mannen snorker så forferdelig at jeg ligger nå på sofaen og kikker på tv. Så ille at hodetelefoner med full guffe musikk holdt det ikke ute en gang. Men tror vekkerklokka vekker han om 30 minutter. Da skal jeg løpe inn i senga igjen og nyte den alene.

Lenge siden han har snorka så jævlig som nå da. Normalt pleier det snorkeplasteret å hjelpe litt hvertfall...

Trøtt og frustrert [emoji85]

Jeg dytter alltid min over på dissident jeg når ha snorker. Da pleier det gi seg.

God morgen :) i dag er det jobb, så er ikke så aktiv igjen før i kveld! Noen flere som skal jobbe i dag?

Travelt skjønner jeg

Ja blir gjerne sånn når ingen andre overtar jobben mens du er borte...
Jeg har hvert hjemme med dunkende bihuler og en tass med feber og varierende humør [emoji14] og nå måtte jeg hente han siden han våkna...

Masse god bedring til dere begge[emoji4]

Back
Topp