Jeg må prøve å få det, har en del jeg må ha innen i morgen kveld for å få rundt tall, og er dugnad i barnehagen i morgen
Da er det bare å gyve løs her inne!![emoji2][emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må prøve å få det, har en del jeg må ha innen i morgen kveld for å få rundt tall, og er dugnad i barnehagen i morgen
Og nå har vi raskere nett og en annen kabelTV leverandør
Jobbet eller shoppet![]()
Litt som hos meg, kan være ganske slitsomt å komme tilbakeHelt grei men hektisk dag[emoji13]
Ikke bare bare å være borte fra jobben en uke.....ingen gjør jo min jobb så det hoper seg bare opp[emoji38]
Din dag da?
Er det jeg prøver på, men blir distrahert av handleliste jeg skal skriveDa er det bare å gyve løs her inne!![emoji2][emoji2]
Og flere kan se på NetFlix samtidig..Det er jo supert![emoji2]
Kjappere Babyverden![emoji41]
Så det etterpåIngen shopping dessverre![emoji23]
Ja blir gjerne sånn når ingen andre overtar jobben mens du er borte...Helt grei men hektisk dag[emoji13]
Ikke bare bare å være borte fra jobben en uke.....ingen gjør jo min jobb så det hoper seg bare opp[emoji38]
Din dag da?
Ja jeg ogsåEr så imponert over disse barna
Har ikke helt fått men meg alderen på dem, men de yngste er vel på alder med KB?Ja jeg også
Ha en fantastisk turReisesyk jeg , blir så godt å komme seg bort
Jada, nå er gutta i seng og mannen trener![emoji2]
???Hvorfor må du få rundt tall?
Ett par år yngreHar ikke helt fått men meg alderen på dem, men de yngste er vel på alder med KB?
Enig med deg???
Hva er det for et spørsmål?
Må da ha rundt tall når en ny måned starter![]()
Takk det skal viHa en fantastisk tur![]()
Her sitter mannen og jeg i hver vår enda av sofaen med hver vår maskin, men det er ikke så ille, vi har hverandre oppe på FB chattenMin mann og trener. Jeg har inntatt sofaen[emoji16]