Det gjør jegVar litt liv her i helgen ja[emoji2]
Håper du også får en strålende uke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jegVar litt liv her i helgen ja[emoji2]
Håper du også får en strålende uke!
Da fikk jeg brått 2 unge kjekke menn bumsende inn av døren min![]()
Hva skal dere ha til middag idag da?
Å ha en sønn med ADHD som ennå ikke går på medisiner... det er jaggu en energi tappersånn som han er nå er det bare å brette opp armene...
Stille før stormen?
Syns du det er for stille her i kveldStille før stormen?
Jeg må prøve å få det, har en del jeg må ha innen i morgen kveld for å få rundt tall, og er dugnad i barnehagen i morgenGod kveld[emoji2]
Bare husk kun 5 innlegg på rad...[emoji6]
Stakkars lille.Jadavært hjemme med en syk snupp... feberen kom snikende i kveld igjen så da blir mannen hjemme.
Er så imponert over disse barnaJunior masterchef ❤
Og nå har vi raskere nett og en annen kabelTV leverandørWow, så heldig du er!![emoji12]
Så stille det er her.
Brukte alle opp kruttet i går under skravlingen?
Har vert en tur i svømmehallen med ungene. De har kosa seg maks. Og var helt skrutt når vi var ferdig. Begge 2 sover søtt allerede[emoji6]
Jobbet eller shoppetJeg har vært veldig opptatt idag[emoji849]
Du er jo her nå![]()
Vært på jobb?
Jadavært hjemme med en syk snupp... feberen kom snikende i kveld igjen så da blir mannen hjemme.
Og du får endelig slappet av littJada, nå er gutta i seng og mannen trener![emoji2]
Har brukt maxalt rapitab, etter forrige svangerskap måtte jeg bytte til imigran siden maxalt ikke virket lenger. Du da?
Høres ut som om du har hatt hendene fulleJobb, møte med BUP, hentet barn, spist middag, gjort lekser, badet barn, lagt barn[emoji12]
Ikke så mye jeg har fått hvert innom i dag... gått ganske i ett her.. hatt en fin dag?