Høres ut som en fin gåtur detDagens trilletur unnagjort
Ble en tur på 5 km i dag, fint vær og 5 plussgrader. For bare 4 dager siden var det -9 grader liksomUstabilt det været
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en fin gåtur detDagens trilletur unnagjort
Ble en tur på 5 km i dag, fint vær og 5 plussgrader. For bare 4 dager siden var det -9 grader liksomUstabilt det været
![]()
Må detHøres ut som en fin gåtur detmå nyte det når det er finvær
![]()
Det pleier være på høsten, men ny rektor har vært litt stressa.... Det er litt snålt å minne på "husk refleksen da!!!" nå... Vel, ut uka skal vi klare. Så er det vinterferie. Og så legger vi bort refleksene til høsten tror jeg. Trengs ikke til og fra skolen i alle fall. På kvelden selvsagt. Så de legges ikke helt bort men reelt går han ikke ute på den tidenOktober hadde nok passet mye bedre, er jo snart ikke behov for refleks på en god stund..
På kvelden er det greit å ha enda, men resten av tida er det ikke det helt store behovet for det tenker jeg. Får ta "husk refleksen" til høsten igjen istedetDet pleier være på høsten, men ny rektor har vært litt stressa.... Det er litt snålt å minne på "husk refleksen da!!!" nå... Vel, ut uka skal vi klare. Så er det vinterferie. Og så legger vi bort refleksene til høsten tror jeg. Trengs ikke til og fra skolen i alle fall. På kvelden selvsagt. Så de legges ikke helt bort men reelt går han ikke ute på den tiden
Den er veldig lang dessverreMå detBare synd at dørstokkmila er så lang
Bør bli flinkere til å gå turer.. Man angrer jo ikke på en tur liksom
![]()
Bare man kommer seg ut så går det jo kjemepbra Med baby som bør ut for å sove og hund som varsler at det er på tide er det ganske lett å komme seg på tur. Var ute og gikk en times tid jeg ogsåMå detBare synd at dørstokkmila er så lang
Bør bli flinkere til å gå turer.. Man angrer jo ikke på en tur liksom
![]()
Har baby som trenger å sove jeg også, men dørstokkmila er lang likevelMed baby som bør ut for å sove og hund som varsler at det er på tide er det ganske lett å komme seg på tur. Var ute og gikk en times tid jeg også
God bedring!Huff. Ble syk jeg og. Første gang siden oktober 2015[emoji15] så jeg og mini har for det meste sovet. Nå kommer mannen hjem og tar med mini til svigers så jeg kan sove videre.. god skravlings damer!![]()
og happy Valentines day! Har ikke fått en mld av mannen engang haha. Skikkelig romantisk er han [emoji23][emoji173]
Så herlig!![]()
Hvem trenger blomster når man kan få en Xxl pose med Daim??
Tidenes valentinesgave. Elsker Daim! Søte mannen min[emoji173]
God bedring!
Så snilt at mannen tar med mini bort så du får sovet, søvn er viktig når man er syk
Håper jeg ikke brygger på noe nå jeg også, fryser selv om jeg har på meg collegejakke, tykt pledd og varmepumpa på 25 grader.. Ikke er det spesielt kaldt ute heller (5 +grader), så skulle jo egentlig ikke trengt å hatt pumpa på så mye![]()
Å dra vogna opp trappa og ut på verandaen fra stua er mer tiltak enn å gå ut. Samt at hunden ikke bør luftes der og hun må trilles en runde.Har baby som trenger å sove jeg også, men dørstokkmila er lang likevelHan blir som regel lagt ute i vogna på verandaen istedet, men prøver å komme meg ut på tur i hvert fall 2 ganger i uka
![]()
Søteste mannen kom inn i stua akkurat når vi skulle spise middag, og hadde en liten gave til meg også. <3
To små bøker med sånne "vise ord", en om å være mor og en om kjærlighetYey! Da fikk vi en overraskelse i dag begge to [emoji6][emoji1417] hva fikk du?
To små bøker med sånne "vise ord", en om å være mor og en om kjærlighet
(han sa at så korte tekster var sikkert ca det jeg har tid til å lese ;-))
Samme her![]()
God morgen! Kl 5 våknet snuppa. Jeg som alltid har sagt at jeg ikke står opp før syv. Flytta grensa til 6. Og nå er jeg sannelig oppe kl 530;P