♫ Skravletråd februar ♫

Ja, må jo innom og skravle litt når jeg har tid. Har hatt besøk av en god venn i helga og pappa er her på besøk, så da får jeg ikke vært innom så mye ila dagen[emoji6]

Enig! Synes det er hyggelig å skru på denne tråden når kvelden senkes og møte de samme damene hver dag! Og noen nye! Kos det! Så hyggelig med besøk!

Men du jobber ikke fast, eller? Vi må dessverre bruke 4 uker om sommeren, så blir liksom bare en uke igjen.
Så rart at dere må bruke 4 uker om sommeren, trodde det bare var pålagt med tre sammenhengende uker.

Det er faktisk grusomt nå når det er kaldt!
Ja, er det. Har ikke varme på soverommet, liker å sove når det er kaldt, men grusomt å sette føttene på gulvet når man står opp på morran og det er beinkaldt[emoji32]

Enig! Deilig med litt "nedetid". Nå har han våknet 2ganger siden han la seg.. men sovner fort. Er sikkert feberen. Ja Gjertsen er latterlig morsom. Lurer ofte på om han er litt sånn på privaten og hehe
Uff, er han syk ennå?[emoji26] stakkars liten. Funnet ut av hva feberen kommer av? Ja, er litt godt noen ganger, det. Jeg personlig tror nok kanskje han er litt sånn[emoji23]

Enig! Synes det er hyggelig å skru på denne tråden når kvelden senkes og møte de samme damene hver dag! Og noen nye! Kos det! Så hyggelig med besøk!
Ja, blir lissom litt "kjent" med damene innpå her, selvom vi fleste av oss ikke har møttes irl[emoji4] [emoji173] Mhm, trives godt med liv rundt meg, så besøk er koselig[emoji5]

cb0b631d092cdda7ddd3ce3ede7fce7e.jpg

Liker at vi holder oss til runde tall [emoji23]

Se der ja! Kult! Får prøve å ta deg igjen da [emoji12]

Legger meg jeg også[emoji5]

Back
Topp