♫ Skravletråd februar ♫

Ikke så proff altså men er med i serie og ikke venninnelag
Veldig moro
Jeg er imponert uansett, synes det er tøft[emoji106] [emoji3]

Veldig spennende den der men greit å lese litt i morgenogså
Har ca 150sider igjen så har gått unna i dag
Ja, det vil jeg si, begynte du å lese den idag?[emoji4]

Hehe, flere som gjør det (langt nick)[emoji23] Ja, er greit å gjøre det slik når det er 3 små på morran, da blir det ikke stress og får en rolig og god start på dagen, fikk pakket og gjort klar svømmebagen til mellemste og. Godt med en kveld med tvn alene[emoji85] Så godt mini sover[emoji8] Jeg liker den serien godt, mange saker som blir oppklart med hjelp av tips fra publikum.

Ja du virker veldig effektiv! Liker. Ja mini sover som regel godt om kvelden/natten. Setter pris på det. Så litt på Åsted Norge men må innrømme at jeg skrudde over på Helt perfekt i stedet[emoji51]litt mer i modus for enkel underholdning

Elsker jo fotball så er bare moro
Jeg er ikke så glad i sport, men kommer fra en sportsgal familie hvor besteforeldre og onkler samles for å se, så har sett på det fra jeg var liten av[emoji4] synes det er tøft du spiller. Hvor gammel er du? Da har du nok mega god kondis og[emoji23]

Liker at du sier fra! Mannen som kaller deg kjære? Blir litt som å bli kalt kone.
Jeg liker å bli kalt kjære og få litt Klaus en gang i blant, bare gøy det.
Mannen heter Klaus :P

Ja du virker veldig effektiv! Liker. Ja mini sover som regel godt om kvelden/natten. Setter pris på det. Så litt på Åsted Norge men må innrømme at jeg skrudde over på Helt perfekt i stedet[emoji51]litt mer i modus for enkel underholdning
Hahah, ler meg ihjel av den fjerten der[emoji23] [emoji3] Han er så morsom og teit[emoji16] Joa, er som regel det, men liker ting er i orden og greit å slippe unna stress neste dag[emoji6] er så digg når de små har godt sovehjerte og kvelden byr på fred og ro.

Ja, må jo innom og skravle litt når jeg har tid. Har hatt besøk av en god venn i helga og pappa er her på besøk, så da får jeg ikke vært innom så mye ila dagen[emoji6]

Har vel ikke sagt alle har det heller så skjønner ikke kveruleringen
Mener ikke å kverulere så veldig, men der jeg jobbet før var vinterferie noe besteforeldre hadde vel så mye som foreldre, mens der jeg jobber nå er det nærmest utopi. Jeg skal ha regnskapet klart til revisor i løpet av den uka somregel.

Vinterferie er noe skolebarna har. Og noen voksne. Og de fleste voksne ikke.

Så setningen "noe vi som har skolebarn har" skjønner jeg jo ikke er sånn dønn seriøst ment, men "noen av oss som har skolebarn kan ha" er likevel riktigere.

De fleste skolebarn jeg kjenner har ikke foreldre som har vinterferie. Man har jo faktisk ikke flere feriedager å ta av selv om ungene vokser...

Må ta deg ferir da
De fleste jeg kjenner med barn som ike går på sfo tar ferie

Litt kjipt å bruke femte ferieuken da... for hva med påsken? Høstferien? Julen? I barnehage er det ikke mulig å jobbe inn dager, eller jobbe seg opp uendelig med avspasering dessverre...

Mener ikke å kverulere så veldig, men der jeg jobbet før var vinterferie noe besteforeldre hadde vel så mye som foreldre, mens der jeg jobber nå er det nærmest utopi. Jeg skal ha regnskapet klart til revisor i løpet av den uka somregel.

Vinterferie er noe skolebarna har. Og noen voksne. Og de fleste voksne ikke.

Så setningen "noe vi som har skolebarn har" skjønner jeg jo ikke er sånn dønn seriøst ment, men "noen av oss som har skolebarn kan ha" er likevel riktigere.

De fleste skolebarn jeg kjenner har ikke foreldre som har vinterferie. Man har jo faktisk ikke flere feriedager å ta av selv om ungene vokser...
Det er forskjell
Her tar mange deler av feriem fri

Back
Topp