♫ Skravletråd februar ♫

Dagens trilletur unnagjort :)
Ble en tur på 5 km i dag, fint vær og 5 plussgrader. For bare 4 dager siden var det -9 grader liksom :p Ustabilt det været ;)
Høres ut som en fin gåtur det :) må nyte det når det er finvær :)

Høres ut som en fin gåtur det :) må nyte det når det er finvær :)
Må det :) Bare synd at dørstokkmila er så lang ;) Bør bli flinkere til å gå turer.. Man angrer jo ikke på en tur liksom :)

Oktober hadde nok passet mye bedre, er jo snart ikke behov for refleks på en god stund..
Det pleier være på høsten, men ny rektor har vært litt stressa.... Det er litt snålt å minne på "husk refleksen da!!!" nå... Vel, ut uka skal vi klare. Så er det vinterferie. Og så legger vi bort refleksene til høsten tror jeg. Trengs ikke til og fra skolen i alle fall. På kvelden selvsagt. Så de legges ikke helt bort men reelt går han ikke ute på den tiden

Det pleier være på høsten, men ny rektor har vært litt stressa.... Det er litt snålt å minne på "husk refleksen da!!!" nå... Vel, ut uka skal vi klare. Så er det vinterferie. Og så legger vi bort refleksene til høsten tror jeg. Trengs ikke til og fra skolen i alle fall. På kvelden selvsagt. Så de legges ikke helt bort men reelt går han ikke ute på den tiden
På kvelden er det greit å ha enda, men resten av tida er det ikke det helt store behovet for det tenker jeg. Får ta "husk refleksen" til høsten igjen istedet :)

Må det :) Bare synd at dørstokkmila er så lang ;) Bør bli flinkere til å gå turer.. Man angrer jo ikke på en tur liksom :)
Den er veldig lang dessverre :wacky: Bare man kommer seg ut så går det jo kjemepbra :)

Med baby som bør ut for å sove og hund som varsler at det er på tide er det ganske lett å komme seg på tur. Var ute og gikk en times tid jeg også

Huff. Ble syk jeg og. Første gang siden oktober 2015[emoji15] så jeg og mini har for det meste sovet. Nå kommer mannen hjem og tar med mini til svigers så jeg kan sove videre.. god skravlings damer! :) :) og happy Valentines day! Har ikke fått en mld av mannen engang haha. Skikkelig romantisk er han [emoji23][emoji173]

Valentinsdagen er ikke akkurat markert her heller.

Jeg vet ikke når mannen kommer hjem fra jobb. Bare at han ikke skal regnes til middag, men har lovet å hente mellomste og kusina i bursdag klokken 19

Med baby som bør ut for å sove og hund som varsler at det er på tide er det ganske lett å komme seg på tur. Var ute og gikk en times tid jeg også
Har baby som trenger å sove jeg også, men dørstokkmila er lang likevel ;) Han blir som regel lagt ute i vogna på verandaen istedet, men prøver å komme meg ut på tur i hvert fall 2 ganger i uka :)

d1cb38218309739934daa916810ca065.jpg

Hvem trenger blomster når man kan få en Xxl pose med Daim??

Tidenes valentinesgave. Elsker Daim! Søte mannen min[emoji173]

Huff. Ble syk jeg og. Første gang siden oktober 2015[emoji15] så jeg og mini har for det meste sovet. Nå kommer mannen hjem og tar med mini til svigers så jeg kan sove videre.. god skravlings damer! :) :) og happy Valentines day! Har ikke fått en mld av mannen engang haha. Skikkelig romantisk er han [emoji23][emoji173]
God bedring!
Så snilt at mannen tar med mini bort så du får sovet, søvn er viktig når man er syk :)

Håper jeg ikke brygger på noe nå jeg også, fryser selv om jeg har på meg collegejakke, tykt pledd og varmepumpa på 25 grader.. Ikke er det spesielt kaldt ute heller (5 +grader), så skulle jo egentlig ikke trengt å hatt pumpa på så mye :p

God bedring!
Så snilt at mannen tar med mini bort så du får sovet, søvn er viktig når man er syk :)

Håper jeg ikke brygger på noe nå jeg også, fryser selv om jeg har på meg collegejakke, tykt pledd og varmepumpa på 25 grader.. Ikke er det spesielt kaldt ute heller (5 +grader), så skulle jo egentlig ikke trengt å hatt pumpa på så mye :p

Takk!
Ja han er så god. Svigerfar har bursdag i dag så de skal feire det. Jeg ligger godt pakket inn i dyner nå. Venter på å bli trøtt. Vanskelig å sove på dagtid synes jeg...

Håper du holder deg frisk! [emoji5]

Har baby som trenger å sove jeg også, men dørstokkmila er lang likevel ;) Han blir som regel lagt ute i vogna på verandaen istedet, men prøver å komme meg ut på tur i hvert fall 2 ganger i uka :)
Å dra vogna opp trappa og ut på verandaen fra stua er mer tiltak enn å gå ut. Samt at hunden ikke bør luftes der og hun må trilles en runde.

Søteste mannen kom inn i stua akkurat når vi skulle spise middag, og hadde en liten gave til meg også. <3

Yey! Da fikk vi en overraskelse i dag begge to [emoji6][emoji1417] hva fikk du?
To små bøker med sånne "vise ord", en om å være mor og en om kjærlighet

(han sa at så korte tekster var sikkert ca det jeg har tid til å lese ;-))

Back
Topp