♫ Skravletråd februar ♫

Det er jo ikke LITT vanskelig engang[emoji2]
Er det jeg har sagt hele tiden.
Riktignok må jeg ut en liten tur snart, men blir ikke så lenge borte, og så må jeg få strikket litt og trent i dag samt lage pizza

Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...

Kan kun snakke for meg selv, men jeg overser ingens innlegg[emoji6]
Savner ikke "den gang da", men må være lov å savne den yrende aktiviteten som var?[emoji4] og det har jo ingenting med "de nye" å gjøre! Det er "den harde kjerne" som også er mindre aktive[emoji6]
Jeg er superhappy når jeg ser nye fjes her inne, prøver så godt jeg kan å ta godt imot alle![emoji2]

Savner ikke "den gang da", men må være lov å savne den yrende aktiviteten som var?[emoji4] og det har jo ingenting med "de nye" å gjøre! Det er "den harde kjerne" som også er mindre aktive[emoji6]
Jeg er superhappy når jeg ser nye fjes her inne, prøver så godt jeg kan å ta godt imot alle![emoji2]
Der fikk du sagt det
Er jo bare aktiviteten vi savner

Jeg tittet så vidt innom en gang og gadd ikke mer. :shifty: Følte jeg bare ble ignorert å fryst ut. Da får folk bare holde på da :-p Lurte på om det var fordi jeg ikke hadde og snakket om barn.

Så kjipt du opplevde det[emoji30] tror ikke noen her inne ignorerer eller fryser ut med vilje..
Du er mer enn hjertelig velkommen til å skravle med oss[emoji2] med eller uten barn!

Er jo ikke alle som skal dras under en kam heller, du er en av som lar skravla gå, uavhengig hvem og hva. :)

Men nå har alle luftet seg og sitt, så da bare fortsetter vi å jobbe mot hovedmålet - å få opp skravla og antall innlegg! Maaange fine premier denne måneden! ;)

Er jo ikke alle som skal dras under en kam heller, du er en av som lar skravla gå, uavhengig hvem og hva. :)

Men nå har alle luftet seg og sitt, så da bare fortsetter vi å jobbe mot hovedmålet - å få opp skravla og antall innlegg! Maaange fine premier denne måneden! ;)
Enig med deg, nå lar vi skravla gå :)

Dere er natteranglere begge to ?

Nei, jeg er egentlig ikke natterangler. Mer et AB-menneske, hvis det er noe som kalles det? Men enkelte netter snorker mannen så høylydt, at det å sove er bare å glemme... Så da kan man like så godt la skravla gå her inne da! ;)

Dette har jeg også hørt. Er helt fersk her jeg og kom inn i dag fordi venninna mi sa at det var andre som tempet og delte chartene sine. Fikk høre enkelte ting jeg måtte unngå og det var sånn som denne skravlinga og at man måtte passe seg for å ikke pusse den harde kjernen på deg :P

Jeg vil påstå vi (om jeg er en del av den harde kjerne..) har fått et urettferdig dårlig rykte![emoji15]
Jeg opplever at vi alle tar imot nye brukere med åpent sinn og nysgjerrighet![emoji4]
Velkommen til deg![emoji2]

Nei, jeg er egentlig ikke natterangler. Mer et AB-menneske, hvis det er noe som kalles det? Men enkelte netter snorker mannen så høylydt, at det å sove er bare å glemme... Så da kan man like så godt la skravla gå her inne da! ;)
He he ser den ja
Snorking er kjipt

Da får dere la skravla gå videre. I dét jeg drar ut på tur, er vi på side 75 og innlegg #1495. Antar den er på over 100 og #2130 innen jeg har kommet meg på igjen. ;)

Ha en fortsatt fin søndag så lenge!

Back
Topp