Er det jeg har sagt hele tiden.Det er jo ikke LITT vanskelig engang[emoji2]
Riktignok må jeg ut en liten tur snart, men blir ikke så lenge borte, og så må jeg få strikket litt og trent i dag samt lage pizza
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg har sagt hele tiden.Det er jo ikke LITT vanskelig engang[emoji2]
Dere er natteranglere begge to ?Ja, heldigvis for @MiniMe80 !![]()
Oj 5 barn hos deg i dag jaHar planer om å bidra så mye jeg kan idag[emoji2] om 5 barn tillater det![emoji23]
Skal ta det til etterretningJa! Så fin som hun er, burde hun ha fått vist seg frem i sin helhet!Evt. et bilde av en tekopp.
![]()
Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...
122 -140 men solgt nå
Der fikk du sagt detKan kun snakke for meg selv, men jeg overser ingens innlegg[emoji6]
Savner ikke "den gang da", men må være lov å savne den yrende aktiviteten som var?[emoji4] og det har jo ingenting med "de nye" å gjøre! Det er "den harde kjerne" som også er mindre aktive[emoji6]
Jeg er superhappy når jeg ser nye fjes her inne, prøver så godt jeg kan å ta godt imot alle![emoji2]
Will doÆsj da![emoji12] si ifra til meg neste gang!
Jeg tittet så vidt innom en gang og gadd ikke mer.Følte jeg bare ble ignorert å fryst ut. Da får folk bare holde på da
Lurte på om det var fordi jeg ikke hadde og snakket om barn.
Kan kun snakke for meg selv, men jeg overser ingens innlegg[emoji6]
Savner ikke "den gang da", men må være lov å savne den yrende aktiviteten som var?[emoji4] og det har jo ingenting med "de nye" å gjøre! Det er "den harde kjerne" som også er mindre aktive[emoji6]
Jeg er superhappy når jeg ser nye fjes her inne, prøver så godt jeg kan å ta godt imot alle![emoji2]
Hurra for at du har det
Enig med deg, nå lar vi skravla gåEr jo ikke alle som skal dras under en kam heller, du er en av som lar skravla gå, uavhengig hvem og hva.
Men nå har alle luftet seg og sitt, så da bare fortsetter vi å jobbe mot hovedmålet - å få opp skravla og antall innlegg! Maaange fine premier denne måneden!![]()
Dere er natteranglere begge to ?
Dette har jeg også hørt. Er helt fersk her jeg og kom inn i dag fordi venninna mi sa at det var andre som tempet og delte chartene sine. Fikk høre enkelte ting jeg måtte unngå og det var sånn som denne skravlinga og at man måtte passe seg for å ikke pusse den harde kjernen på deg![]()
Det er vanligvis det eller frøkna jeg kaller henne (eller navnet selvsagt). Må sies at jeg syns hun er den fineste lille gnomen [emoji6]
![]()
He he ser den jaNei, jeg er egentlig ikke natterangler. Mer et AB-menneske, hvis det er noe som kalles det? Men enkelte netter snorker mannen så høylydt, at det å sove er bare å glemme... Så da kan man like så godt la skravla gå her inne da!![]()
God morgen
Kroppen min brenner føles det som, dette har jeg ikke tid til
Ja du er jo tidlig i seng![]()
Har du det travelt?