♫ Skravletråd februar ♫

Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...

Jeg tittet så vidt innom en gang og gadd ikke mer. :shifty: Følte jeg bare ble ignorert å fryst ut. Da får folk bare holde på da :-p Lurte på om det var fordi jeg ikke hadde og snakket om barn.

Dersom enkelte skal bare sitte og savne tiden fra "den gang da", mens det i mellomtiden sitter nye her inne, som prøver å gjøre en innsats og ser det kanskje er fånyttes, fordi det til stadighet blir snakk om hvor bra det har vært og til stadighet får sine innlegg "oversett", så blir det en tøff jobb for den fremdeles "harde kjerne" å skulle få opp mer aktivitet her inne. For da faller de nye bort, like fort som de falt inn her, og det er litt synd synes jeg...
Mem hvem er den harde kjerne?
Det har kommet mange nye inn hit og flere av fe sier de ble tatt godt i mot
Å den gang da er snakk om noen få mnd bak i tid , må da være lov å si man savner den tiden?

Dette har jeg også hørt. Er helt fersk her jeg og kom inn i dag fordi venninna mi sa at det var andre som tempet og delte chartene sine. Fikk høre enkelte ting jeg måtte unngå og det var sånn som denne skravlinga og at man måtte passe seg for å ikke pusse den harde kjernen på deg :P

Det var litt av et kallenavn på hunden... :eek:
Det er vanligvis det eller frøkna jeg kaller henne (eller navnet selvsagt). Må sies at jeg syns hun er den fineste lille gnomen [emoji6]
8b4b1874dd15b44f3da280b1a464f30d.jpg

Dette har jeg også hørt. Er helt fersk her jeg og kom inn i dag fordi venninna mi sa at det var andre som tempet og delte chartene sine. Fikk høre enkelte ting jeg måtte unngå og det var sånn som denne skravlinga og at man måtte passe seg for å ikke pusse den harde kjernen på deg :p
Dette synes i grunn jeg blir litt ukoswlig jeg da
Mister lysten selv på å være her
Jeg hadde aldri problem med å komme inn i skravlegjengen da jeg var ny men man såklart legge inn litt innsats for å komme inn i tråden :)

Last edited:
Back
Topp