Lager knekkebrød av frø og linser[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker bare zero nå. Men synes vanlig cola er best. Men greit alternativ[emoji4]
God morgen. Har alle hatt en bra natt?
Synes kl.8.30 på en lørdag er tidlig jeg! Ja, bare litt furten over å ikke ha fått sovet lengre, pga. det A-mennesket jeg har i hus...Synes kl.8.30 på en lørdag er tidlig jeg!
![]()
Sovet veldig godtHåper du har sovet godt i natt, vil ikke mase, så jeg spør ikke. Men du vet hva jeg lurer på...![]()
Sovet veldig godtNei ingenting nytt å meddele, blenda test... føler tanta er på vei, men ingenting enda, så et lite minihåp er det jo enda noen timer.
8.30 er luksus i mine øyner[emoji23] jentungen mente det var greit å stå opp 6.30. Men det gikk jeg ikke med på
Det er sånn her i huset. Om jeg skal være sunn kan det ikke være noe usunt her. Da spiser jeg det [emoji23]mannen er helt lik. Så banan er nok det nærmeste jeg kommer godis i kveld haha. Yohoo
Det gjør detHåpet lever så lenge tanta holder seg borte!![]()
Hmmm klarer ikke velge engenerelt glad i surt
God natt![]()
Fulgte opp bananen med en brødskive med leverpostei. (Gul boks) nam liksom ..[emoji23]
Hehe søtt er jeg ikke så begeistret for så jaDa kan vi fint dele en pose smågodt, for jeg liker best søtt![emoji23]
Joda ikke så verst!Har du sovet godt?[emoji4]
Nei, nå sier jeg meg fornøyd med min innsats i dag for å få opp tallene.
Tusen takk for selskapet i dag, damer. Godt når jeg bare har vært syk og var bundet fast i sofaen.
Ønsker dere alle en god natt og ei god helg!![]()
God innsats fra deg igår!![emoji2] moro!
Håper du har hatt en fin natt og at formen er bedre!
Sov godt alle sammen. Håper dere får en flott helg![]()
Musikksmak på dere her inne? Nyskjerrig![]()
Nei, får sove jeg og! God natt [emoji173]
Godt det snart er morgen, for da hiver jeg han i vogna og går tur... Det er en lang natt og jeg er trøtt...