♫ Skravletråd februar ♫

Ja, bare litt furten over å ikke ha fått sovet lengre, pga. det A-mennesket jeg har i hus... :shifty: Synes kl.8.30 på en lørdag er tidlig jeg! :p

8.30 er luksus i mine øyner[emoji23] jentungen mente det var greit å stå opp 6.30. Men det gikk jeg ikke med på
 
Håper du har sovet godt i natt, vil ikke mase, så jeg spør ikke. Men du vet hva jeg lurer på... ;)
Sovet veldig godt :) Nei ingenting nytt å meddele, blenda test... føler tanta er på vei, men ingenting enda, så et lite minihåp er det jo enda noen timer.
 
8.30 er luksus i mine øyner[emoji23] jentungen mente det var greit å stå opp 6.30. Men det gikk jeg ikke med på

Ja, jeg vet det er flere morgenfugler her, både frivillige og ufrivillige, og at jeg er i godt selskap om å ville sove lengre. ;)

Kom du deg på butikken? :)
 
Det er sånn her i huset. Om jeg skal være sunn kan det ikke være noe usunt her. Da spiser jeg det [emoji23]mannen er helt lik. Så banan er nok det nærmeste jeg kommer godis i kveld haha. Yohoo

Veldig smart å gjøre det sånn[emoji12] her spises også alt vi har i hus...[emoji849]
 
Åhhhh guttungen spiste ethelt pizzastykke !! Fikk tårene i øynene her :):):)
 
Nei, nå sier jeg meg fornøyd med min innsats i dag for å få opp tallene.

Tusen takk for selskapet i dag, damer. Godt når jeg bare har vært syk og var bundet fast i sofaen.

Ønsker dere alle en god natt og ei god helg! :D

God innsats fra deg igår!![emoji2] moro!
Håper du har hatt en fin natt og at formen er bedre!
 
God innsats fra deg igår!![emoji2] moro!
Håper du har hatt en fin natt og at formen er bedre!

Takk Ronja! :) Håper du har hatt ei god natt og får en kjempefin lørdag - har du noen spennende planer? Ut og leke i snøen? ;)
 
Back
Topp