Sjokolade med lakris skjønner jeg hvorfor høres forferdelig ut, men hva er galt med Smash (og rødvin for den saks skyld. Ref. diskusjon før i dag)
Jeg er heelt enig, Musemor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokolade med lakris skjønner jeg hvorfor høres forferdelig ut, men hva er galt med Smash (og rødvin for den saks skyld. Ref. diskusjon før i dag)
Den bloggen legges herved som bokmerke!![]()
Det er faktisk helt nyyydelig!![emoji1][emoji1]
Ønsker dere en god helg folkens
Jeg har faktisk aldri smakt på Smash...Say whaaat?!? Liker du ikke SMASH!!??!! Finnes det virkelig mennesker som IKKE liker smash? Men det er jo ikke MULIG!![]()

Takk for det ❤God helg, Kengu! Og god tur til London!
Eller så er hun den perfekte gjest, så jeg sa før i dag, mer på ossJeg er heelt enig, Musemor!Dette må forumsansvarlig utdype nærmere for oss, for jeg er nesten litt sjokkskadd...
Rødvin smaker helt grusomt!!! Syntes jeg da. Blir så tørr i munnen av det. Som om man har sleika på en trestamme eller noe.Sjokolade med lakris skjønner jeg hvorfor høres forferdelig ut, men hva er galt med Smash (og rødvin for den saks skyld. Ref. diskusjon før i dag)
Elsker Asiatisk!
Hva annet enn sushi pleier du å lage?
Elsker også noe asiatisk og indisk kommer langt opp.Me too! Noen favorittkjøkken?
Det var forresten du som hadde noe tilhørighet til Japan, var det ikke? Vi spiste faktisk spicy ramyun på onsdag, med bare et egg knekket oppi vannet når det kokte - vi elsker det her hjemme.
Ellers lager jeg en hel masse retter, som ingen sikkert hverken har smakt eller hørt om før.![]()
Er ikke noe glad i kaffe jeg hellerRødvin smaker helt grusomt!!! Syntes jeg da. Blir så tørr i munnen av det. Som om man har sleika på en trestamme eller noe.
Det med smash svarte jeg på i tråden rett opp her før jeg så spørsmålet ditt![]()
Btw, jeg hater kaffe også![]()
Jeg har faktisk aldri smakt på Smash...
For det første er ikke sjokolade min favoritt (kan spise noe innimellom da, f.eks Troika), og for det andre så er jeg såppas feit fra før av så jeg trenger ikke smake på en ny godteri sånn i tilfelle jeg liker det. Da klarer jeg jo ikke stoppe. Viljestyrke er totalt fraværende her.. Og for det tredje så ser faktisk ikke Smash noe godt ut
Please don`t kill me!!!![]()
Vel, den er ganske amatørmessig.
Er egentlig laget fordi jeg trenger et sted å skrive mine oppskrifter som det tas backup av, og jeg har noen venner som spør om oppskriftene mine
Rødvin smaker helt grusomt!!! Syntes jeg da. Blir så tørr i munnen av det. Som om man har sleika på en trestamme eller noe.
Det med smash svarte jeg på i tråden rett opp her før jeg så spørsmålet ditt![]()
Btw, jeg hater kaffe også![]()
Yohooo liksom?![emoji23] sunt da!
Den har jeg da lagt ut på det store farlige internettet allerede..
Er ikke noe glad i kaffe jeg heller

Bildene er bedre nå enn før, jobben har gitt meg bedre telefonDu må bli bedre på å ta imot komplimenter! Dette er jo en kjempefin side! Kudos [emoji2]
LigemådeØnsker dere en god helg folkens
Jo takk hihiDa er vel en gratulasjon innafor![]()