♫ Skravletråd februar ♫

Ja, nei - nå kan du dessverre ikke komme på besøk for å lage mat og drikke vin allikevel, siden du ikke vil ha kaffe og baileys til dessert! :laughing002
??? det har jeg ikke sagt, snarere tvert i mot :P
Har sagt jeg skal til helvete flere ganger den nærmeste tiden :P
 
Amagaaad!! Send meg adressen din ASAP, og jeg skal få sendt deg en pose smash! Lages jo tross alt i hjembyen min. Og du - det er en grunn til at reklamen for smash "Det skal godt gjøres å spise bare én"! Sender med litt hjemmelaget troika i tillegg. ;)
Nidar er en langt bedre produsent av sjokolade enn Freia. Syntes jeg. Tror kanskje x-antall besøk på Freia har ødelagt for meg og at det er derfor sjokolade er langt ned på listen.
Men jeg kan leve lenge på popcorn da!

Hjemmelaget troika må du mer enn gjerne sende :D :D :D :D :D :D Men smash har jeg noen pakker av her. Som jeg kjøpte til ungene så dem kunne ha i jula.. Men de ligger nå i godteriskuffen enda.
 
Nidar er en langt bedre produsent av sjokolade enn Freia. Syntes jeg. Tror kanskje x-antall besøk på Freia har ødelagt for meg og at det er derfor sjokolade er langt ned på listen.
Men jeg kan leve lenge på popcorn da!

Hjemmelaget troika må du mer enn gjerne sende :D :D :D :D :D :D Men smash har jeg noen pakker av her. Som jeg kjøpte til ungene så dem kunne ha i jula.. Men de ligger nå i godteriskuffen enda.

La oss gjøre en byttehandel da - du sender meg smashen, og jeg sender nedover troika. ;)
 
Back
Topp