♫ Skravletråd februar ♫

Say whaaat?!? Liker du ikke SMASH!!??!! Finnes det virkelig mennesker som IKKE liker smash? Men det er jo ikke MULIG! :eek:
Jeg har faktisk aldri smakt på Smash... :schocked028
For det første er ikke sjokolade min favoritt (kan spise noe innimellom da, f.eks Troika), og for det andre så er jeg såppas feit fra før av så jeg trenger ikke smake på en ny godteri sånn i tilfelle jeg liker det. Da klarer jeg jo ikke stoppe. Viljestyrke er totalt fraværende her.. Og for det tredje så ser faktisk ikke Smash noe godt ut ;)

Please don`t kill me!!! :scared001
 
Jeg er heelt enig, Musemor! :) Dette må forumsansvarlig utdype nærmere for oss, for jeg er nesten litt sjokkskadd...
Eller så er hun den perfekte gjest, så jeg sa før i dag, mer på oss :P
 
Sjokolade med lakris skjønner jeg hvorfor høres forferdelig ut, men hva er galt med Smash (og rødvin for den saks skyld. Ref. diskusjon før i dag)
Rødvin smaker helt grusomt!!! Syntes jeg da. Blir så tørr i munnen av det. Som om man har sleika på en trestamme eller noe.

Det med smash svarte jeg på i tråden rett opp her før jeg så spørsmålet ditt ;) :)

Btw, jeg hater kaffe også :P
 
Elsker Asiatisk!
Hva annet enn sushi pleier du å lage?

Me too! Noen favorittkjøkken?

Det var forresten du som hadde noe tilhørighet til Japan, var det ikke? Vi spiste faktisk spicy ramyun på onsdag, med bare et egg knekket oppi vannet når det kokte - vi elsker det her hjemme. :)

Ellers lager jeg en hel masse retter, som ingen sikkert hverken har smakt eller hørt om før. :P
 
Me too! Noen favorittkjøkken?

Det var forresten du som hadde noe tilhørighet til Japan, var det ikke? Vi spiste faktisk spicy ramyun på onsdag, med bare et egg knekket oppi vannet når det kokte - vi elsker det her hjemme. :)

Ellers lager jeg en hel masse retter, som ingen sikkert hverken har smakt eller hørt om før. :p
Elsker også noe asiatisk og indisk kommer langt opp.
Lager en del av det :)
 
Jeg har faktisk aldri smakt på Smash... :schocked028
For det første er ikke sjokolade min favoritt (kan spise noe innimellom da, f.eks Troika), og for det andre så er jeg såppas feit fra før av så jeg trenger ikke smake på en ny godteri sånn i tilfelle jeg liker det. Da klarer jeg jo ikke stoppe. Viljestyrke er totalt fraværende her.. Og for det tredje så ser faktisk ikke Smash noe godt ut ;)

Please don`t kill me!!! :scared001

Amagaaad!! Send meg adressen din ASAP, og jeg skal få sendt deg en pose smash! Lages jo tross alt i hjembyen min. Og du - det er en grunn til at reklamen for smash "Det skal godt gjøres å spise bare én"! Sender med litt hjemmelaget troika i tillegg. ;)
 
Rødvin smaker helt grusomt!!! Syntes jeg da. Blir så tørr i munnen av det. Som om man har sleika på en trestamme eller noe.

Det med smash svarte jeg på i tråden rett opp her før jeg så spørsmålet ditt ;) :)

Btw, jeg hater kaffe også :p

"Sleika på en trestamme"! Jeg revner!! :laughing021

Hater kaffe faktisk... Jeg skjønner INGENTING av denne ganen din! :P
 
Yohooo liksom?![emoji23] sunt da!

Det er sånn her i huset. Om jeg skal være sunn kan det ikke være noe usunt her. Da spiser jeg det [emoji23]mannen er helt lik. Så banan er nok det nærmeste jeg kommer godis i kveld haha. Yohoo
 
Back
Topp