♫ Skravletråd februar ♫

Lager gjerne mat, er en hobby jeg har :p
Når det kommer til den fjerne østen så er jeg ikke så glad i sør-øst asiatisk mat...

Ja, type thai tenker du? For jeg er ikke så glad i thaimat... Ikke så mye fra Vietnam heller egentlig. Hmm... Plutselig framstod jeg litt kresen, men det er jeg altså ikke. :)
 
Godt vi er fler! Beste er om jeg får det på loff. Med et voksent lag smør under. Nam!

Uff ja, jeg også liker det godt på loff... :oops: Og full pupp - med agurk/sylteagurk og majo! :P Spiste daglig ristet loff med leverpostei da jeg var gravid sist, klarte ikke noe annet pga. kvalmen... :angelic:
 
Uff ja, jeg også liker det godt på loff... :oops: Og full pupp - med agurk/sylteagurk og majo! :P Spiste daglig ristet loff med leverpostei da jeg var gravid sist, klarte ikke noe annet pga. kvalmen... :angelic:

Heldigvis ikke det værste man kan spise [emoji23]
 
Jeg derimot har aldri likt leverposteien i den gule boksen og banan har jeg ikke klart siden jeg tok et kurs i kjemi på Universitetet hvor vi "lekte" med noen ikke helt ufarlige stoffer som luktet som overmoder banan

Hahaha! Tankene mine lå et skritt foran min lesehastighet for jeg tolket det som at du ikke har klart banan siden du tok et kurs hvor dere lekte med en banan - á la tre en kondom på bananen! :hilarious:
 
Har tygga opp en hel pakke med ekstra sweetmint nå. Var ingenting å juble over det heller.

Bortsett ifra at kjeven har fått trent litt:P
Mulig jeg blir gangsperr i morgen?;)

Søt tyggis er gull å ha når man er fysen! Ja du blir nok støl i trynet i morgen haha! Den lilla lacerolen er min redning. Men blir fort litt rar i magen da![emoji28]
 
Jeg derimot har aldri likt leverposteien i den gule boksen og banan har jeg ikke klart siden jeg tok et kurs i kjemi på Universitetet hvor vi "lekte" med noen ikke helt ufarlige stoffer som luktet som overmoder banan

Kjipt å få ødelagt banangleden på den måten! Ser faktisk ikke for meg et liv uten banan. Bruker det overalt. I smoothie, før trening, etter trening... når jeg er fysen.. epler derimot! Klarer ikke. Synd egentlig, de er så fine å se på
 
Back
Topp