♫ Skravletråd februar ♫

Uff da, urolig lillebror?[emoji20]
Ja det var en urolig lillebror, jeg vet vi har sovet av og på men når han sover dårlig så sover jo jeg ennå dårligere enn han [emoji14] men 2,5 time i vogna, fått handlet mat og hentet ny astmamedisin til han og nå har han akkurat lagt seg for en lur :) men jeg må ut igjen senere idag, må hamstre inn babyjuice eller eplejuice så jeg får i han drikke for det hadde de ikke der jeg var.
 
God morgen

Snøen ligger fint, ikke massive mengder men en 10-15 cm totalt

Det er et par kuldegrader

Værmeldinga sier at det sjal bli mildere og komme nedbør o løpet av dagen

Vi har altså bursdag med lek i snøen fra 12. (og kakao og pizzaboller og kake inne etterpå)

Dette ser bra ut så langt.

Dette blir nok bra!![emoji2] kos dere masse!
 
God morgen

Snøen ligger fint, ikke massive mengder men en 10-15 cm totalt

Det er et par kuldegrader

Værmeldinga sier at det sjal bli mildere og komme nedbør o løpet av dagen

Vi har altså bursdag med lek i snøen fra 12. (og kakao og pizzaboller og kake inne etterpå)

Dette ser bra ut så langt.
Håper bursdagen går bra :)
 
God morgen

Snøen ligger fint, ikke massive mengder men en 10-15 cm totalt

Det er et par kuldegrader

Værmeldinga sier at det sjal bli mildere og komme nedbør o løpet av dagen

Vi har altså bursdag med lek i snøen fra 12. (og kakao og pizzaboller og kake inne etterpå)

Dette ser bra ut så langt.

Håper dere får en fin bursdagsfeiring :)
 
God formiddag! Mann og storebror er på ski, lillesøster sover og jeg slapper av! På besøk hos svigermor :) mye snø! Juhu!
 
Sitter i stuen og en Lego frost episode er på i bakgrunnen på Disney Junior.

De har havnet i nærheten av et stup og roper og munnen på hverandre "dette klarer vi aldri"
Christoffer ber dem tenke positivt hvorav Olav da roper ut med sin gladeste stemme "jippi, dette klarer vi aldri"

Holdt på å knekke sammen her jeg satt
 
Sitter i stuen og en Lego frost episode er på i bakgrunnen på Disney Junior.

De har havnet i nærheten av et stup og roper og munnen på hverandre "dette klarer vi aldri"
Christoffer ber dem tenke positivt hvorav Olav da roper ut med sin gladeste stemme "jippi, dette klarer vi aldri"

Holdt på å knekke sammen her jeg satt

Elsker barnefilmer der de klarer å få inn voksen humor ;)
 
Back
Topp