♫ Skravletråd februar ♫

God morgen :) hvordan er det med dere ? Jeg nyter virkelig livet nå [emoji173]
Så bra [emoji7]

Vi er i Egypt og koser oss, snuppa venter på at vi skal ut til noen venninner av henne [emoji4]
 
God morgen folkens. Sitter og ser ut av vinduet her nå, på himmelen som rødmer. Sola kommer endelig tilbake i dag/morgen her i byen, og det er så utrolig deilig. :happy093
Jeg elsker å få sola tilbake [emoji813]red
Nyt dagen [emoji4]
 
God morgen.

Ingrn veldige planer i dag. Trille tur, det har jeg ikke gjort på et par dager fordi jeg hekker har kost meg på shopping. Været er greit, skyet men meldt lett sol og 8 grader. I går lå det tåke, i dag er det klart

Jeg skal forsøke å komme videre på prosjektet på loftet.

Jeg har syk mann hjemme i dag som ligger under et pledd på sofaen enda. Han sier han skal prøve å jobbe litt "når han kommer seg igang", men når det blir vet jeg ikke helt
God bedring til mannen og høres ut som perfekt trille vær [emoji4]
 
Planer for helgen?

I kveld skal jeg faktisk ut! Med jentegjengen. Først middag så på stand up på latter. Åh jeg gleder meg! I morgen blir kusinen min 30 år så skal feire det. En liten partyhelg med andre ord! Uten noe særlig alko vel å merke, men blir jo gøy fordet! Hva med deg?
 
Blir nok deilig å få ham hjem igjen:D
Ja [emoji173]️ om han bare får somlet seg hjem så. Han er kommet til Norge, nå håper jeg han kommer seg HIT før det blir natt. [emoji14]
 
God morgen! Sovet godt?

Tja, har sovet hvertfall. Men baby har vært urolig. Trolig mageknip. Så har våknet mange ganger i natt.

Har vært hos veterinæren med valpene. Fått masse skryt! De var stille som i kirka! Mest behagelige kullet han har hatt hos seg. Og friske og fine.

Nå ligger jeg i senga med lille. Og har planer om å ligge her til hun våkner. Siste mulighet for meg før jeg begynner på jobb på mandag!! Så jeg skal jeg nyte synet av sovebaby og kanskje sove litt selv
 
Koser meg med 4stjerners og en kaffekopp. Deretter står kiropraktor på planen. Denne bysseryggen... etter det en lang trilletur med mini. Håper alle får en fin morgen/formiddag!

Uffda! Håper kiropraktor kan hjelpe deg! Må ikke bære så mye vettu ;) eller bruke sele/sjal ;)
 
Back
Topp