♫ Skravletråd februar ♫

God morgen folkens. Sitter og ser ut av vinduet her nå, på himmelen som rødmer. Sola kommer endelig tilbake i dag/morgen her i byen, og det er så utrolig deilig. :happy093
Jeg elsker å få sola tilbake :Heartred

Morn tekopp! Ja kan tenke meg det blir stas med litt dagslys!
 
God morgen.

Ingrn veldige planer i dag. Trille tur, det har jeg ikke gjort på et par dager fordi jeg hekker har kost meg på shopping. Været er greit, skyet men meldt lett sol og 8 grader. I går lå det tåke, i dag er det klart

Jeg skal forsøke å komme videre på prosjektet på loftet.

Jeg har syk mann hjemme i dag som ligger under et pledd på sofaen enda. Han sier han skal prøve å jobbe litt "når han kommer seg igang", men når det blir vet jeg ikke helt
 
Koser meg med 4stjerners og en kaffekopp. Deretter står kiropraktor på planen. Denne bysseryggen... etter det en lang trilletur med mini. Håper alle får en fin morgen/formiddag!
 
Har dere hatt en fin dag jenter?

Her har det gått i hundreogett i dag, ikke hver dag minstemann er jubilant :D

Er det noen her som har tips til leker man kan leke i barnebursdager?
Har leid gymsalen på skolen, podens bursdag på formiddagen, 25 inviterte barn i 9-10 års alderen.
Snuppas bursdag på ettermiddagen, 30 inviterte jenter i 11-12 års alderen.
Skal ha anlegg med musikk og kan bruke alt av utstyr som ellers finnes i en vanlig gymsal. Forslag?

Haien kommer
Hjørnefotball
:)
 
God morgen.

Ingrn veldige planer i dag. Trille tur, det har jeg ikke gjort på et par dager fordi jeg hekker har kost meg på shopping. Været er greit, skyet men meldt lett sol og 8 grader. I går lå det tåke, i dag er det klart

Jeg skal forsøke å komme videre på prosjektet på loftet.

Jeg har syk mann hjemme i dag som ligger under et pledd på sofaen enda. Han sier han skal prøve å jobbe litt "når han kommer seg igang", men når det blir vet jeg ikke helt
God tur ut. Hva har blitt shoppet da?:)
 
Koser meg med 4stjerners og en kaffekopp. Deretter står kiropraktor på planen. Denne bysseryggen... etter det en lang trilletur med mini. Håper alle får en fin morgen/formiddag!
Lykke til hos kiropraktor
 
Har dere hatt en fin dag jenter?

Her har det gått i hundreogett i dag, ikke hver dag minstemann er jubilant :D

Er det noen her som har tips til leker man kan leke i barnebursdager?
Har leid gymsalen på skolen, podens bursdag på formiddagen, 25 inviterte barn i 9-10 års alderen.
Snuppas bursdag på ettermiddagen, 30 inviterte jenter i 11-12 års alderen.
Skal ha anlegg med musikk og kan bruke alt av utstyr som ellers finnes i en vanlig gymsal. Forslag?

Kanonball som Kengu sa over her, "Haien kommer!", miming/sang (dele inn i to grupper, du/voksen sier hva de skal mime/synge, det laget som har gjettet riktig, får en ny person opp på gulvet, og sånn går runddansen til et lag har fått alle sine deltakere opp), "fruktsalat-stolleken" (dele inn i grupper, får et fruktnavn, en stol mindre enn antall deltakere, den i midten roper opp en frukt, alle som er den frukten bytter plass, rop opp flere frukter på en gang eller fruktsalat, da må alle bytte, den som blir stående igjen uten å ha funnet en ny stol må i midten), "Freeze" - danse til musikk og når den stopper, så må alle stivne, hvis ikke ryker man ut. Og alle de her "en står med ryggen til, teller til fem, andre skal prøve å komme så tett opptil som mulig, telleren snur seg brått og alle som rører på seg, må rykke tilbake til start, den som kommer tettest opp blir neste teller eller lignende. :)

Hva med en liten stafettpost? Bestående av -
1. Spis kjeks og plystre en liten sang, á la "Lisa gikk til skolen"
2. Tre en blyant i ei flaske som henger fast til en snor festet til livet
3. Send en appelsin bare ved hjelp av hake/hals til hverandre på ei rekke
4. Fiske opp et eple i et bøtte med vann med munnen
5. Huske på gjenstander under en serviett
6. Spise lakrissnor uten bruk av hender
7. Blåse opp en ballong og pakke denne inn
8. Springe med skje i munnen og en potet fra A-B
 
God tur ut. Hva har blitt shoppet da?:)
Litt klær til yngste, litt stæsj til bursdag for mellomste, små plastskjeer som yngste kan spise selv med, stiklinger.... Sånn litt av hvert
 
Kanonball som Kengu sa over her, "Haien kommer!", miming/sang (dele inn i to grupper, du/voksen sier hva de skal mime/synge, det laget som har gjettet riktig, får en ny person opp på gulvet, og sånn går runddansen til et lag har fått alle sine deltakere opp), "fruktsalat-stolleken" (dele inn i grupper, får et fruktnavn, en stol mindre enn antall deltakere, den i midten roper opp en frukt, alle som er den frukten bytter plass, rop opp flere frukter på en gang eller fruktsalat, da må alle bytte, den som blir stående igjen uten å ha funnet en ny stol må i midten), "Freeze" - danse til musikk og når den stopper, så må alle stivne, hvis ikke ryker man ut. Og alle de her "en står med ryggen til, teller til fem, andre skal prøve å komme så tett opptil som mulig, telleren snur seg brått og alle som rører på seg, må rykke tilbake til start, den som kommer tettest opp blir neste teller eller lignende. :)

Hva med en liten stafettpost? Bestående av -
1. Spis kjeks og plystre en liten sang, á la "Lisa gikk til skolen"
2. Tre en blyant i ei flaske som henger fast til en snor festet til livet
3. Send en appelsin bare ved hjelp av hake/hals til hverandre på ei rekke
4. Fiske opp et eple i et bøtte med vann med munnen
5. Huske på gjenstander under en serviett
6. Spise lakrissnor uten bruk av hender
7. Blåse opp en ballong og pakke denne inn
8. Springe med skje i munnen og en potet fra A-B
Mange gode forslag :)

Vi har bare pleid å ha frilek, dra ut apparater og baller og la dem styre, men organisere noe vurderes sterkt til neste gang ja. Noen av dem blir litt vel herjete
 
God morgen.

Ingrn veldige planer i dag. Trille tur, det har jeg ikke gjort på et par dager fordi jeg hekker har kost meg på shopping. Været er greit, skyet men meldt lett sol og 8 grader. I går lå det tåke, i dag er det klart

Jeg skal forsøke å komme videre på prosjektet på loftet.

Jeg har syk mann hjemme i dag som ligger under et pledd på sofaen enda. Han sier han skal prøve å jobbe litt "når han kommer seg igang", men når det blir vet jeg ikke helt

Høres ut som deilig trillevær! :)
 
Back
Topp