♫ Skravletråd februar ♫

Mange gode forslag :)

Vi har bare pleid å ha frilek, dra ut apparater og baller og la dem styre, men organisere noe vurderes sterkt til neste gang ja. Noen av dem blir litt vel herjete

Takk. :) Ofte er jo det enkleste det beste, og det sies jo at barn ofte leker best, når dem ikke blir styrt. Men i blant er jo organiserte leker litt gøy og´, og kanskje i litt mer "kontrollerte" former, bare sånn at det ikke tar heeelt av. :p
 
Tja, har sovet hvertfall. Men baby har vært urolig. Trolig mageknip. Så har våknet mange ganger i natt.

Har vært hos veterinæren med valpene. Fått masse skryt! De var stille som i kirka! Mest behagelige kullet han har hatt hos seg. Og friske og fine.

Nå ligger jeg i senga med lille. Og har planer om å ligge her til hun våkner. Siste mulighet for meg før jeg begynner på jobb på mandag!! Så jeg skal jeg nyte synet av sovebaby og kanskje sove litt selv

Stakkars baby, håper magen er bedre nå. Og at dere fikk litt etterlengtet søvn begge to!
 
Uffda! Håper kiropraktor kan hjelpe deg! Må ikke bære så mye vettu ;) eller bruke sele/sjal ;)

Ja. "Bysseryggen" kom første uken i januar da mannen var på 1 uke jobbreise. Alene med baby. Har dog dårlig rygg fra før. Var mye pga bæring opp og ned av krybben, opp og ned fra babygym, stellebord, newbornsetet. Og byss. Nå har vi total byssestopp i heimen, og det går kjempefint! Ryggen blir bedre og bedre. Har begynt med bæresele nå:)
 
God morgen :) gratulerer så masse. Hvor gamle har de blitt nå?
De er 3 dager gamle i dag. Eller 36 uker :)

Godt å høre - fortsett å nyt! :D
Det skal jeg !!

God morgen
Skjønner du gjør det
Det er så koselig :)

God morgen! Alt står bra til med den nye familien?:)
Veldig bra :)

Så bra [emoji7]

Vi er i Egypt og koser oss, snuppa venter på at vi skal ut til noen venninner av henne [emoji4]
Så deilig ! Kos dere

Det kan jeg tenke meg! To hjerteknusere! Du er super heldig!!

Ja veldig heldig :D
 
De er 3 dager gamle i dag. Eller 36 uker :)


Det skal jeg !!


Det er så koselig :)


Veldig bra :)


Så deilig ! Kos dere



Ja veldig heldig :D
Det skal vi [emoji4]

Nyt den travle tiden [emoji3]
 
Har dere hatt en fin dag jenter?

Her har det gått i hundreogett i dag, ikke hver dag minstemann er jubilant :D

Er det noen her som har tips til leker man kan leke i barnebursdager?
Har leid gymsalen på skolen, podens bursdag på formiddagen, 25 inviterte barn i 9-10 års alderen.
Snuppas bursdag på ettermiddagen, 30 inviterte jenter i 11-12 års alderen.
Skal ha anlegg med musikk og kan bruke alt av utstyr som ellers finnes i en vanlig gymsal. Forslag?

Oi, det blir folksomt!:p
Gratulerer til barna og kos dere!
 
God morgen folkens. Sitter og ser ut av vinduet her nå, på himmelen som rødmer. Sola kommer endelig tilbake i dag/morgen her i byen, og det er så utrolig deilig. :happy093
Jeg elsker å få sola tilbake :Heartred

Høres fantastisk ut:D hvor bor du?
 
Når ungen kommer hjem.. Og har slått av biter av tennene :/

Fikk sms om at hun hadde slått seg, og at de ikke kunne se noe skader - men.. Små biter fra 3 av tennene, hvor den ene iser noe fryktelig :/
 
God morgen.

Ingrn veldige planer i dag. Trille tur, det har jeg ikke gjort på et par dager fordi jeg hekker har kost meg på shopping. Været er greit, skyet men meldt lett sol og 8 grader. I går lå det tåke, i dag er det klart

Jeg skal forsøke å komme videre på prosjektet på loftet.

Jeg har syk mann hjemme i dag som ligger under et pledd på sofaen enda. Han sier han skal prøve å jobbe litt "når han kommer seg igang", men når det blir vet jeg ikke helt

God ettermiddag og god bedring til mannfolket:)
 
Back
Topp