♫ Skravletråd februar ♫

Blir så irritert på svigers noen ganger!

Vi har kjøpt elektrisk varmevifte for den ene stakkarslige eldgamle halogen varmeren de har regner jeg ikke med som varme, ødelegger bare lufta.
De er så vant til å ha det kaldt og tenker heller økonomisk med sine 3-4 lag med klær

Vi har da lukket døra til soverommet fordi den er for liten til å varme opp hele leiligheten, svigerfar ropte da på meg når jeg var på kjøkkenet for å si at det ikke var bra for lungene til lillegutt, jeg prøver å forklare men han vil ikke høre så jeg går for å få mannen til å snakke med han (han var jo typisk nok borte!), mens jeg da gjør dette kommer han da altså inn på rommet og sier at døra må være åpen, at varmen må gå ut, og går med døra åpen! (snuppa lukket den fort for hun skulle ikke ha det kaldt!)

Til mannen etterpå sier han at det bare var et forslag og at lillegutt ville bli syk av alle temperatur forskjellene, som om han ikke blir syk av å konstant være i 10-15 grader med ganske høy luftfuktighet
Mannen skal egentlig bort imorgen og være borte til fredag formiddag MEN han må snakke med sine foreldre skikkelig først!

Uff da:rolleyes: håper de forstår mannen!
 
Nyskjerrig nå damer? På hvordan dette gikk?
 
Sliter med sykt kalde føtter (og kropp generellt), kjennes nesten som frostskade (innbiller meg, ikke opplevd). Pysj, sokker, dyne og teppe hjelper ikke for flate øre!

Noen som har det slik ?

Høres kjipt ut:( god bedring!
 
Lillemor som sovna i bilen våkna før jeg hadde fått pottet opp stiklingene som ble med meg hjem fra Plantasjen.
Skal potte opp chili jeg har sådd også, og gjerne så basilikum.

Vel, litt i dag, kanskje i kveld og så har vi alltids i morgen. ;-)

Grønne fingre!
 
Dagen i dag startet supert! 10 minutt til skolen startet, vi er på vei ut døren da jeg oppdager at jeg ikke har NOEN nøkler... gubben har nok med seg alle nøklene han ja. Supert! Finner en vogn i full fart, hiver lillesøster oppi og vi jogger til skolen alle tre. Og så videre til barnehagen i ett forferdelig sørpe føre. Blæææææ!

Å nei, så kjipt!:confused: og irriterende!
 
Back
Topp