♫ Skravletråd februar ♫

Nå blir det pause herfra! Klarer ikke sitte i ro. Må ha luft! Dette går meg på nervene :p kryss alt dere kan for oss!
 
Høres ut som om du burde ta en tur innom clas ohlson og kjøpe nødlader. Superkjekt å ha.
Har

Men den er ikke så god (fikk i gave, men hadde ikke spesifisert ovenfor ikke spesielt teknisk gavegiver at den burde være litt kraftigere)

Men den var selvsagt brukt i går og glemt å lade ;-)

Men nå er jeg vel hjemme og har fortsatt 45% så det er jo bra. Uke brukt den særlig på tur da, bare tatt et par pokesstop og et par bilder. Ble ikke sen pokemonjakta jeg hadde tenkt
 
8 minutter med tog så er jeg der :D Får det ikke mer sentralt enn det om du vil bo på landet :)
Sant det

Vi har bodd i rekkehus i indre Arna noen år vi, kjempefint område
 
Har

Men den er ikke så god (fikk i gave, men hadde ikke spesifisert ovenfor ikke spesielt teknisk gavegiver at den burde være litt kraftigere)

Men den var selvsagt brukt i går og glemt å lade ;-)

Men nå er jeg vel hjemme og har fortsatt 45% så det er jo bra. Uke brukt den særlig på tur da, bare tatt et par pokesstop og et par bilder. Ble ikke sen pokemonjakta jeg hadde tenkt
Hm, når jeg brukte nødladeren til typen feks så funka den veldig dårlig med min telefon, gikk ned i batteri selv om jeg hadde den kobla i.
Clas ohlson sin lader faktisk min telefon selv om jeg pokemonner.
 
Noen ganger må man følge det man vil også [emoji6]
Og til å ikke egentlig skulle så mye så ble det poser fra
Plantasjen
Toys r us (bare bursdagsstæsj, gikk ikke inn til lekene engang...)
Hm
Kapp ahl
Babycomfort
Og rema

Fikk brukt litt penger ja
 
Hm, når jeg brukte nødladeren til typen feks så funka den veldig dårlig med min telefon, gikk ned i batteri selv om jeg hadde den kobla i.
Clas ohlson sin lader faktisk min telefon selv om jeg pokemonner.
Min holder ca status quo om jeg pokemonner. Litt opp, sånn 10% på en time kanskje. Men da er den tom også da etter den timen ;-)
 
Min holder ca status quo om jeg pokemonner. Litt opp, sånn 10% på en time kanskje. Men da er den tom også da etter den timen ;-)
Da er den ikke spesielt god. Min lader telefonen min helt opp (fra 0%) 2.5 ganger. Så høres ut som om både kapasitet og overføringevne kunne vært endel bedre.
 
Da er den ikke spesielt god. Min lader telefonen min helt opp (fra 0%) 2.5 ganger. Så høres ut som om både kapasitet og overføringevne kunne vært endel bedre.
Min er ikke god nei. Skulle hatt en ny, særlig i kombinasjon med denne telefonen som lader litt fort ut
 
Lillemor som sovna i bilen våkna før jeg hadde fått pottet opp stiklingene som ble med meg hjem fra Plantasjen.
Skal potte opp chili jeg har sådd også, og gjerne så basilikum.

Vel, litt i dag, kanskje i kveld og så har vi alltids i morgen. ;-)
 
Og til å ikke egentlig skulle så mye så ble det poser fra
Plantasjen
Toys r us (bare bursdagsstæsj, gikk ikke inn til lekene engang...)
Hm
Kapp ahl
Babycomfort
Og rema

Fikk brukt litt penger ja
Det skjer fort [emoji6]
 
Back
Topp