Er jo digg det og da. Med agurk på toppenI know!
Lunsj i dag = makrell i tomat. Frister ikke like mye som rennende ost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo digg det og da. Med agurk på toppenI know!
Lunsj i dag = makrell i tomat. Frister ikke like mye som rennende ost
Har jo spar på senteret jeg hihihihiDa bør du ta turen
JaHva er det? Flytte sammen? [emoji14]
Har majones på, ikke agurk. Godt, men ikke egentlig det jeg har lyst på akkurat nå. #kvalmEr jo digg det og da. Med agurk på toppen
ahhh genialtHar jo spar på senteret jeg hihihihi
Dere vil by over det?Vi er i gang forresten. Noen har bydd 100 000,- over takst. Jeg avventer fortsatt litt. Tenker rundt halv 12 hiver jeg meg rundt
Jepp! Verdens navle vettuahhh genialt
Vi er i gang forresten. Noen har bydd 100 000,- over takst. Jeg avventer fortsatt litt. Tenker rundt halv 12 hiver jeg meg rundt
hehe skjønner detteJepp! Verdens navle vettu
Ja, tenker det...Dere vil by over det?
Ja, men er foreløbig overraskende rolig... har ikke så høy puls ennå. Men den kommer vellOi spennende!
Er jo digg det og da. Med agurk på toppen
Ja, men er foreløbig overraskende rolig... har ikke så høy puls ennå. Men den kommer vell
Lykke til med budrundenVi er i gang forresten. Noen har bydd 100 000,- over takst. Jeg avventer fortsatt litt. Tenker rundt halv 12 hiver jeg meg rundt
Det skulle ikke du si da du skulle liksom holde meg rolig heheSikkert mange som sitter på gjerdet ja. Tar seg nok opp snart som du sier
Takk for detLykke til med budrunden
Ja
Vi begynte å bruke ordet samlokalisering etter jeg måtte på flere møter om organisasjonsstrukturer på jobb.
Oi! Earlybird! Sto opp for en time siden jeg. Men har vært oppe 4 ganger ila natten da. Sulten baby
Det var det, frem til noen gretne folk begynte å hysje de som feiret [emoji23]Å gratulerer! Ble sikkert god stemning rundtomkring i natt!