♫ Skravletråd februar ♫

Ja enig han bør snakke med de! Da slipper du gå å være irritert for det og. Sånt trenger man ikke på ferie. :( lykke til!
Er ikke det nei så håper han får noe fornuftig inn i dem
 
Sliter med sykt kalde føtter (og kropp generellt), kjennes nesten som frostskade (innbiller meg, ikke opplevd). Pysj, sokker, dyne og teppe hjelper ikke for flate øre!

Noen som har det slik ?
Noen ganger, da må jeg ta varme flasker å varme meg opp med [emoji4]
 
Hehe. Min er nok ikke så sulten om
Natta, men vil veldig gjerne ta seg en tår eller 3 ILa natta. Kort vei til puppen, sover i dobbeltsenga <3 jeg sovner fort når hun først er koblet på. Noen ganger våkner jeg ikke skikkelig en gang når jeg legger henne til.

Høres koselig ut:) vår sover på eget rom.. så jeg må ut og inn i naborommet. Koselig når jeg først kommer frem, men man rekker jo å våkne ganske mye og vanskelig å sovne igjen!
 
Sitter og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre.

Opprinnelig var planen shopping i går og gå tur og rydde loft i dag.

Jeg dro på et vis på shopping i går. Med mamma. Gikk ikke like mye rundt da, men fikk ordnet det meste jeg skulle ha

Har fått vite av min svigerinne at det er toys r us jeg må for å få my little pony papirservise som snuppa vil ha til seksårsdagen. Jeg MÅ jo ikke ta det i dag. Og vet ikke hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave så jeg må en tur til (kjøpt noe men skal få noe til)

Det er jo enda 20 dager til den store dagen så der haster ikke.

Må handle mat, men det kan jeg ta nærmere.

Ingrn logisk grunn til å shoppe.

Men ute er det tåke så den trilleturen er ikke så fristende. Jeg trenger ikke dra hjem til mamma og gi grøt og spise lunsj og bli der til jeg henter mellomste.

Reelt spiser hun ikke grøt uansett så jeg kan gi henne en sånn grøt i smoothiepose med fruktmos i på butikken. Det er egentlig bare et mellommåltid men sikkert minst like mye mat i som den klarte porsjonen med grøt og et beger fruktmos hun spiste til lunsj hos mamma i går ;-)

Frister bare ikke å trille tur. Og på senteret kan vi ordne både ett og litt. Kanskje kjøre oppom plantasjen hvor vi reelt slett ikke skal ha noe ;-) bursdagsstæsj og mat og kanskje husker jeg se etter ei lita skje yngste kan spise grøt med selv.

Ikke fornuftig. Men lyst
Noen ganger må man følge det man vil også [emoji6]
 
Nå må jeg og lillemann få oss litt luft:) trilletur! Skravles senere!
 
Høres koselig ut:) vår sover på eget rom.. så jeg må ut og inn i naborommet. Koselig når jeg først kommer frem, men man rekker jo å våkne ganske mye og vanskelig å sovne igjen!

Da våkner man litt mer ja:) jeg er avhengig av søvn og det funker for alle oss i dobbelsenga Hehe.
 
Dagen i dag startet supert! 10 minutt til skolen startet, vi er på vei ut døren da jeg oppdager at jeg ikke har NOEN nøkler... gubben har nok med seg alle nøklene han ja. Supert! Finner en vogn i full fart, hiver lillesøster oppi og vi jogger til skolen alle tre. Og så videre til barnehagen i ett forferdelig sørpe føre. Blæææææ!
Så typisk! Har dere ikke reservenøkkel lett tilgjengelig heller?
 
Back
Topp