♥️ Skravletråd ♥️

Tusen takk alle sammen! Førstemann er bare 10 mnd, så var ikke helt planlagt! Nå er sjokket over og vi gleder oss [emoji7] er supergira allerede og må lese om alt mulig som jeg tydeligvis har glemt siden sist[emoji85]
 
Endelig er det vår tur igjen [emoji7] Vi hadde en SA i februar da jeg var 8 uker på veg. Så gleden var stor da testen med «gravid 1-2», lyste mot oss i dag tidlig [emoji1376] Håper denne spiren holder seg fast helt til termin! I så fall blir det 2,5 år mellom nr 1 og nr 2 [emoji4]
 
Satser på det! Jeg får slike stikk innimellom selv, som minner om menssmerter. Men det er heldigvis veldig kortvarig. Får håpe det gir seg kjapt med de smertene hos deg!

Nå står jeg på jobb, lurer på hvordan i all verden jeg skal klare å bære på dette alene (ja.. Altså.. mannen min vet det altså!) lenger! Jeg har så lyst til å si det til en av de jeg står nærmest men hun har det så tungt nå pga sykdom i familien.. hvis ikke hadde jeg sikkert fortalt henne det 2 min etter å ha sagt det til mannen!

Hvem blir den aller første dere forteller det til etter vordende barnefar?

Vi har fortalt det til den kommende mormoren og morfaren, broren min og bestevenninnen min. Vet det er tidlig, men det føles deilig å ha de med på hele reisen[emoji173]️

Så skal vi fortelle det til den kommende farfaren og farmoren i kveld, spent![emoji16]
 
I dag har eg rett og slett hatt ein «Word-womit». Fortalte det til sjefen min og ein kollega. Mest fordi det er nokre store prosjekt og langsiktige planar som må leggast på jobb, så meiner det er fair at dei er klar over det så tidleg som mogleg. Har ikkje møtt anna enn goodwill og samarbeid med forrige runde med permisjon.
Så følte det blei feil å ikkje fortelle det til mamma og pappa (og bror og svigerinne) på middag i dag.
 
Noen av dere andre som har født tidligere som husker ca når man kjente på magen at man var gravid? Når trenger man mammabukser?!
 
Noen av dere andre som har født tidligere som husker ca når man kjente på magen at man var gravid? Når trenger man mammabukser?!

Husker jeg var innom H&M i forrige svangerskap og skulle «bare prøve» buksa. Altså, jeg tror jeg endte opp med å betale den mens den var på! Det var så fantastisk deilig! [emoji120]. Mener dette var uke 8. (Veldig tidlig men ikke pga gravidmage, men oppblåst-mage som ikke orket at noe presset) Men finnes et hårstrikk-knapp triks også som funker en liten stund.

Men tror dette er veldig individuelt...
 
Noen av dere andre som har født tidligere som husker ca når man kjente på magen at man var gravid? Når trenger man mammabukser?!

Ser på bildene at magen ikke kom skikkelig før jeg nærmet meg halvvei. Haha. Følte nok jeg hadde litt mage men[emoji28]Men, fordi jeg stort sett bare har trange bukser var det ikke mye som skulle til før jeg måtte ha nye bukser[emoji23]Det er vel veldig individuelt vil jeg tro.
 
Husker jeg var innom H&M i forrige svangerskap og skulle «bare prøve» buksa. Altså, jeg tror jeg endte opp med å betale den mens den var på! Det var så fantastisk deilig! [emoji120]. Mener dette var uke 8. (Veldig tidlig men ikke pga gravidmage, men oppblåst-mage som ikke orket at noe presset) Men finnes et hårstrikk-knapp triks også som funker en liten stund.

Men tror dette er veldig individuelt...
Takk! Hvis jeg ikke tar helt feil så måtte jeg legge bort jeansen rundt uke 12-13.. men den var det lite stretch i da..

Tror jeg vil bestille ei bukse på nett nå snart da.. kjenner jo halvparten av alle på hm siden jeg jobber like ved! [emoji28]
Jeg er sprekkeferdig etter å si at jeg er gravid til noen! Samtidig har jeg så lyst til å ha babyen i magen som en slags lille hemmelighet en stund til [emoji16] [emoji1]
 
Takk! Hvis jeg ikke tar helt feil så måtte jeg legge bort jeansen rundt uke 12-13.. men den var det lite stretch i da..

Tror jeg vil bestille ei bukse på nett nå snart da.. kjenner jo halvparten av alle på hm siden jeg jobber like ved! [emoji28]
Jeg er sprekkeferdig etter å si at jeg er gravid til noen! Samtidig har jeg så lyst til å ha babyen i magen som en slags lille hemmelighet en stund til [emoji16] [emoji1]

Føler det samme selv. Vil så gjerne si det, men vil ikke måtte si det til så mange om vi mister. Er jo veldig tidlig ennå!
 
Tusen takk! Førstemann er bare 10 mnd, så var ikke helt planlagt! Nå er sjokket over og vi gleder oss [emoji7] er supergira allerede og må lese om alt mulig som jeg tydeligvis har glemt siden sist [emoji85]


Jeg kjøpte vel mine første mammaklær rundt uke 14, mener jeg å huske! Da var det begynt å komme litt mage og stramme bukser var litt ubehagelig! :)
 
Så satt jeg her med en positiv graviditetstest. Aner ikke hvor langt jeg er på vei. Tipper slutten av feb, begynnelsen av mars. Har ikke fått tilbake mens etter forrige graviditet, så umulig for meg å reine ut[emoji32]. Veldig blandede følelser. Mest negative. Var ikke klar enda! Jaja. Da blir det 3 barn på 3,5 år.
 
Så satt jeg her med en positiv graviditetstest. Aner ikke hvor langt jeg er på vei. Tipper slutten av feb, begynnelsen av mars. Har ikke fått tilbake mens etter forrige graviditet, så umulig for meg å reine ut[emoji32]. Veldig blandede følelser. Mest negative. Var ikke klar enda! Jaja. Da blir det 3 barn på 3,5 år.

Det går så fint! Litt blandede følelser her også. Siden junior er bare 1,5 år. Grua meg til å fortelle samboer. Nå er han drit gira og gleder seg nesten mer enn meg!
La det synke inn, når sjokket legger seg så kjenner du nok på gleden også [emoji173]️
 
Det går så fint! Litt blandede følelser her også. Siden junior er bare 1,5 år. Grua meg til å fortelle samboer. Nå er han drit gira og gleder seg nesten mer enn meg!
La det synke inn, når sjokket legger seg så kjenner du nok på gleden også [emoji173]️

Ja, tror jeg må la det gå litt tid, så kommer nok gleden. [emoji173]️ Har en liten en som blir 10 mnd. i morgen. Så dette blir tett!
 
Noen av dere andre som har født tidligere som husker ca når man kjente på magen at man var gravid? Når trenger man mammabukser?!
Jeg trengte det fra uke 8 sist! Lå konstant en firkant over det høyeste skraverte symfyse-målet, så jeg hadde stor mage veldig tidlig!
 
Har tiden noen gang gått så sakte..? Føles som den står stille jo!

Samtidig kjenner jeg litt på følelsen av at jeg trenger flere timer per døgn! [emoji28]
 
Back
Topp