Nei, men kanskje det er flere på generelt-forumet som kan svare deg på det? [emoji4]
Ja, kanskje det. Takk for tips! [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men kanskje det er flere på generelt-forumet som kan svare deg på det? [emoji4]
Sånn er min også!
Sånn er min også!
Vis vedlegget 266572
Hurra! Bare 11 uker igjen til vi skal fortelle folk. Venter enda lenger denne gangen [emoji51]
Hvilken app er dette?
De kommer automatisk når man har fått tilgang til skjult forumHvordan får dere de gule firkantene det står marsipanene osv på profilen deres?
Åååååå takk ... Da skjønner jeg.De kommer automatisk når man har fått tilgang til skjult forum
Har også lastet ned preglife! Haha, denne graviditeten er helt annerledes enn forrige. Da hadde jeg ikke en eneste app, og var bare innom forumet litt her og der. I tillegg testet jeg ikke før over en uke over IKM, og tok bare én eneste test, bare for å vise mannen at jeg var gravid. Jeg visste det jo siden mensen ikke kom og jeg fikk noen andre småsymptomer. Så denne gangen tar jeg helt av sammenlignet med sist