♥️ Skravletråd ♥️

Fikk i går innkalling til tidlig UL. Fastlegen er effektiv. Rekker å få en inn før ferien. Er bare 6+4 eller noe da så vet at det er usikkert hva som dukker opp på skjermen, men godt å få litt svar før ferien starter for fullt.

Noen som fortsatt ammer her? Jeg ammer min førstefødte på 16 mnd. Er veldig spent på hvordan det påvirkes av/påvirker graviditeten...

Fikk i går innkalling til tidlig UL. Fastlegen er effektiv. Rekker å få en inn før ferien. Er bare 6+4 eller noe da så vet at det er usikkert hva som dukker opp på skjermen, men godt å få litt svar før ferien starter for fullt.
Satser på at det går like fort her og! Fastlegen sender henvisning over helgen! Hadde vært greit med ul før vi drar på ferie..[emoji4]

Så heldig!
Har du vært hos legen?
Jeg skal ivei på onsdag. Tror nok ikke hun sender henvisning.. hCG var såppas bra..

Så heldig!
Har du vært hos legen?
Jeg skal ivei på onsdag. Tror nok ikke hun sender henvisning.. hCG var såppas bra..
Ikke vært der, bare sendte en melding i pasientsky. Teknologien er vakker altså [emoji813]️ Blir ikke HCG måling her siden jeg har dårlig erfaring med det. Blir heller flere ul.

Ikke vært der, bare sendte en melding i pasientsky. Teknologien er vakker altså [emoji813]️ Blir ikke HCG måling her siden jeg har dårlig erfaring med det. Blir heller flere ul.
Hva er grunnen til at du får så mange ul?

12+0, tror jeg [emoji28] passert 12 uker er vel den magiske grensen. 12+0 er man jo inne i den 13 svangerskapsuken!
Jeg leste denne og satte nedtelling på 13+0 jeg.. Leste på nytt nå, der sparte jeg jammen 7 dager [emoji16][emoji16]

Jeg har laget to leker. Disse er til så vi får laget oss en skjult gruppe :) Vi må samle innlegg! Hiv dere med, gjerne lag flere!

I dag fortalte jeg om graviditeten til mine foreldre, min bror og hans samboer da vi var ute med båten og feiret St.Hans. Det er tidlig å fortelle, men jeg syns det var litt gøy, for jeg fortalte om at jeg var gravid med min første på St.Hansfeiringen for to år siden. Så det har liksom blitt en tradisjon. Og i fjor på St.hansaften fant broren min og samboeren ut at de ventet barn. Så foreldrene mine kommer til å få 3 barnebarn som alle har bursdag innenfor en 14 dagers periode. Akkurat et år mellom alle 3 :-)

I dag fortalte jeg om graviditeten til mine foreldre, min bror og hans samboer da vi var ute med båten og feiret St.Hans. Det er tidlig å fortelle, men jeg syns det var litt gøy, for jeg fortalte om at jeg var gravid med min første på St.Hansfeiringen for to år siden. Så det har liksom blitt en tradisjon. Og i fjor på St.hansaften fant broren min og samboeren ut at de ventet barn. Så foreldrene mine kommer til å få 3 barnebarn som alle har bursdag innenfor en 14 dagers periode. Akkurat et år mellom alle 3 :-)
Så morsomt! Vi fortalte på min bursdag i fjor, men til tross for at termin da var 7 dager senere i Mars enn den er nå synes jeg det er aaalt for tidlig nå. Vi får se da, hadde vært veldig gøy å gjenta det, jeg tror de aldri hadde trodd på meg hvis jeg sa det på samme måte igjen [emoji23]

Det er min første gang så alt er veldig nytt og spennende!

Har lastet ned to apper: «gravid og barn» og «Preglife».
Er det noen som anbefaler noen andre?[emoji4]

Jeg bare elsker at det finnes en sånn gruppe som dette ! Jeg har lyst å fortelle om den lille i magen til alle med en gang testen var positiv og selv om det også hadde gått helt fint så vil vi vente litt. Hadde en MA i uke 9 i april.. men denne gangen føler jeg at det skal gå bra
Godt å kunne snakke med dere å glede seg sammen ❤️

Tårene renner her jeg sitter og ser fødeavdelingen på dplay! Dplay var vel omtrent det eneste vi ikke abonnerte på[emoji57] men da jeg så 4 sesonger av fødeavdelingen ligge der så måtte jeg bare! [emoji23] [emoji85]

Åh, griner jo så innmari lett at dette tør jeg kun å se når jeg er alene! [emoji23]

Back
Topp