♥️ Skravletråd ♥️

Nå er jeg oppgitt! Rosa utflod igår og nå litt rosa i do når jeg sto opp!
Skal det virkelig ikke gå denne gangen heller [emoji24] Orker ikke denne prøvetiden jeg[emoji27]
2 år og 4 mnd som prøver er tøft nok! Hadde en SA i oktober -17 også [emoji26]

Viiiil ikkeeee!!! [emoji24][emoji24]

Skal det virkelig ikke gå denne gangen heller [emoji24] Orker ikke denne prøvetiden jeg[emoji27]

Æ nei, jeg håper virkelig det er en helt ufarlig blødning! [emoji21] [emoji173]

Det er nok ikke det! Nå blør jeg som en vanlig tr.....
Å nei! [emoji21] [emoji24] [emoji174]
Huff, at dere skal slite sånn.. håper det kan bli deres tur snart, regner med du har vært til utredning siden dere har prøvd så lenge..? Vet du hva årsaken er?

Sender trøsteklemmer i massevis! [emoji173] [emoji173]

Åh! Får håpe det kun er en uskyldig liten blødning [emoji173]️ Krysser alt jeg har for at spiren holder seg der til mars!
God klem!

Å nei! [emoji21] [emoji24] [emoji174]
Huff, at dere skal slite sånn.. håper det kan bli deres tur snart, regner med du har vært til utredning siden dere har prøvd så lenge..? Vet du hva årsaken er?

Sender trøsteklemmer i massevis! [emoji173] [emoji173]

Håper det!
Jeg har hatt 8 pp med letrozol og ovitrelle nå, hadde en AIH - inseminering forrige mnd som ikke gikk! Så vi har utredet alt som er!!
Mannen har super kvalitet og det er kun mine egg!
Gikk på psprøyte for over 2.5 år siden! Den er grunnen til alt!!! Nå gir jeg opp...

Takk[emoji173]️

IMG_2285.JPG

Jubler intenst over denne [emoji1376] Testene kom 9 dager etter jeg bestilte. 25 ml, så er fornøyd med styrken [emoji28]

Er det flere enn meg som nærmest "sprekker" av å fortelle nyheten?...:signs017 Fant ut i går, og i dag på jobb var det en kollega som spurte om jeg skulle få baby (pga noe nesten relatert tema), og fikk litt klump i halsen og sa "nei, ikke nå"....:hello Er jo bare 4+4, og kun jeg og samboeren som vet om det!...

Leste lengre oppe at noen som gråter lett av å se på fødestuen/fødeavdelingen... Du er ikke alene... Føler meg veldig emosjonell for tiden (mon tro hvorfor *hehe*) :smiley-bounce022.

Er det flere enn meg som nærmest "sprekker" av å fortelle nyheten?...:signs017 Fant ut i går, og i dag på jobb var det en kollega som spurte om jeg skulle få baby (pga noe nesten relatert tema), og fikk litt klump i halsen og sa "nei, ikke nå"....:hello Er jo bare 4+4, og kun jeg og samboeren som vet om det!...

Leste lengre oppe at noen som gråter lett av å se på fødestuen/fødeavdelingen... Du er ikke alene... Føler meg veldig emosjonell for tiden (mon tro hvorfor *hehe*) :smiley-bounce022.
Ååh, jeg har holdt på å røpe meg så mange ganger på jobben allerede! Det er så vanskelig å holde tett, men vi ønsker ikke å si noe på jobb før minimum 12 uker, kanskje litt lenger.. Med unntak av nærmeste leder som slik det ligger an nå kanskje får vite det etter ferien hvis formen fortsetter å være lav..

Jeg er litt lik [emoji28] men vi skal holde det tett enda. Spent på om svigers skjønner tegninga når vi nå skal nordover på lørdag og jeg kommer til å takke nei til vin [emoji85] men vi skal ikke si noe før de spør [emoji28]

Noen som fortsatt ammer her? Jeg ammer min førstefødte på 16 mnd. Er veldig spent på hvordan det påvirkes av/påvirker graviditeten...
Her ammes det fortsatt - har lest at det skal gå helt fint, så satser på å fortsette så lenge førstemann vil :)

JA! Har lyst å si det til alle :)
sa det til ganske mange den gangen vi mistet, og det var ikke et problem utenom at jeg måtte huske å si til alle at det ikke ble noe av likevel :p hehe ... tror jeg begrenser meg litt mer denne gangen. Men sier det nok til de nærmeste :)

Ja, altså, jeg så enda en episode av fødeavdelingen før jobb i dag og jeg grein så mye at det begynte å svi under øynene.. [emoji28]

Jeg kjenner jeg snart sprekker!
Måtte de neste ukene frem til søstra mi kommer gå siiiinnssykt kjapt!! Når jeg har sagt det til henne kan vi si det til resten av våre nærmeste også tenker jeg!

Så rundt 8 uker.. enda 4 uker til! [emoji30]

Men legetimen idag gikk fint!
Fikk beskjed om å ta et komplett kosttilskudd for gravide isteden for "folat her, omega3 der osv". Så skal det holde i massevis! Bestilte dessuten time til første ordinære kontroll!!
31.juli! Da er jeg 9+2! Gleder meg sånn! [emoji93][emoji177]

Ja, altså, jeg så enda en episode av fødeavdelingen før jobb i dag og jeg grein så mye at det begynte å svi under øynene.. [emoji28]

Jeg kjenner jeg snart sprekker!
Måtte de neste ukene frem til søstra mi kommer gå siiiinnssykt kjapt!! Når jeg har sagt det til henne kan vi si det til resten av våre nærmeste også tenker jeg!

Så rundt 8 uker.. enda 4 uker til! [emoji30]

Men legetimen idag gikk fint!
Fikk beskjed om å ta et komplett kosttilskudd for gravide isteden for "folat her, omega3 der osv". Så skal det holde i massevis! Bestilte dessuten time til første ordinære kontroll!!
31.juli! Da er jeg 9+2! Gleder meg sånn! [emoji93][emoji177]

Hva snakket du og legen om? :)

Jeg fikk beskjed om at jeg hadde folatmangel i fjor høst, det må nok ha vært i forbindelse med vektnedgang og et litt mangelfullt kosthold! :) Fikk vite at det er nok å ta 400pg folat hvert døgn nå, men da jeg spurte om andre vitaminer osv så anbefalte hun å gå for et komplett tilskudd isteden for at jeg tar én tablett for folat, en for omega3, en for vitaminer, 1 for kalsium osv :)

Og så var det bare litt småsnakk generelt om kosthold osv i forhold til at jeg enda vil mer ned i vekt, men uten å slanke meg!
Holder meg på et jevnt kalorinivå, unngår sult-følelse og spiser sunt + holder meg i bevegelse. Fikk "go" fra henne på at jeg kunne fortsette med det i svangerskapet :)

Har gått ned en god del det siste året men har enda et stykke igjen, så derfor den praten altså ^^
Det er fint mulig for meg å slippe å gå opp noe som helst i dette svangerskapet, så da tror jeg at jeg satser på at vekta kryper ned litt til før baby-vekt, fostervann og alt slipper ordentlig til! ;)

Back
Topp