Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ nei, jeg håper virkelig det er en helt ufarlig blødning! [emoji21] [emoji173]Nå er jeg oppgitt! Rosa utflod igår og nå litt rosa i do når jeg sto opp!
Skal det virkelig ikke gå denne gangen heller [emoji24] Orker ikke denne prøvetiden jeg[emoji27]
2 år og 4 mnd som prøver er tøft nok! Hadde en SA i oktober -17 også [emoji26]
Viiiil ikkeeee!!! [emoji24][emoji24]
Æ nei, jeg håper virkelig det er en helt ufarlig blødning! [emoji21] [emoji173]
Vis vedlegget 264349
Skulle altså lagt meg for en time siden.. [emoji28]
Å nei! [emoji21] [emoji24] [emoji174]Det er nok ikke det! Nå blør jeg som en vanlig tr.....
Nå er jeg oppgitt! Rosa utflod igår og nå litt rosa i do når jeg sto opp!
Skal det virkelig ikke gå denne gangen heller [emoji24] Orker ikke denne prøvetiden jeg[emoji27]
2 år og 4 mnd som prøver er tøft nok! Hadde en SA i oktober -17 også [emoji26]
Viiiil ikkeeee!!! [emoji24][emoji24]
Tror og håper vi er mange! Vi må ha en egen håndarbeidstråd! [emoji1] [emoji5]Jeij! Flere strikkere [emoji7]
Å nei! [emoji21] [emoji24] [emoji174]
Huff, at dere skal slite sånn.. håper det kan bli deres tur snart, regner med du har vært til utredning siden dere har prøvd så lenge..? Vet du hva årsaken er?
Sender trøsteklemmer i massevis! [emoji173] [emoji173]
Åh! Får håpe det kun er en uskyldig liten blødning [emoji173]️ Krysser alt jeg har for at spiren holder seg der til mars!
God klem!
Ååh, jeg har holdt på å røpe meg så mange ganger på jobben allerede! Det er så vanskelig å holde tett, men vi ønsker ikke å si noe på jobb før minimum 12 uker, kanskje litt lenger.. Med unntak av nærmeste leder som slik det ligger an nå kanskje får vite det etter ferien hvis formen fortsetter å være lav..Er det flere enn meg som nærmest "sprekker" av å fortelle nyheten?... Fant ut i går, og i dag på jobb var det en kollega som spurte om jeg skulle få baby (pga noe nesten relatert tema), og fikk litt klump i halsen og sa "nei, ikke nå".... Er jo bare 4+4, og kun jeg og samboeren som vet om det!...
Leste lengre oppe at noen som gråter lett av å se på fødestuen/fødeavdelingen... Du er ikke alene... Føler meg veldig emosjonell for tiden (mon tro hvorfor *hehe*) .
Er det flere enn meg som nærmest "sprekker" av å fortelle nyheten?... Fant ut i går, og i dag på jobb var det en kollega som spurte om jeg skulle få baby (pga noe nesten relatert tema), og fikk litt klump i halsen og sa "nei, ikke nå".... Er jo bare 4+4, og kun jeg og samboeren som vet om det!...
Leste lengre oppe at noen som gråter lett av å se på fødestuen/fødeavdelingen... Du er ikke alene... Føler meg veldig emosjonell for tiden (mon tro hvorfor *hehe*) .
Her ammes det fortsatt - har lest at det skal gå helt fint, så satser på å fortsette så lenge førstemann vilNoen som fortsatt ammer her? Jeg ammer min førstefødte på 16 mnd. Er veldig spent på hvordan det påvirkes av/påvirker graviditeten...
Er det flere enn meg som nærmest "sprekker" av å fortelle nyheten?... Fant ut i går, og i dag på jobb var det en kollega som spurte om jeg skulle få baby (pga noe nesten relatert tema), og fikk litt klump i halsen og sa "nei, ikke nå".... Er jo bare 4+4, og kun jeg og samboeren som vet om det!...
Vis vedlegget 264406
Jubler intenst over denne [emoji1376] Testene kom 9 dager etter jeg bestilte. 25 ml, så er fornøyd med styrken [emoji28]
Ja, altså, jeg så enda en episode av fødeavdelingen før jobb i dag og jeg grein så mye at det begynte å svi under øynene.. [emoji28]
Jeg kjenner jeg snart sprekker!
Måtte de neste ukene frem til søstra mi kommer gå siiiinnssykt kjapt!! Når jeg har sagt det til henne kan vi si det til resten av våre nærmeste også tenker jeg!
Så rundt 8 uker.. enda 4 uker til! [emoji30]
Men legetimen idag gikk fint!
Fikk beskjed om å ta et komplett kosttilskudd for gravide isteden for "folat her, omega3 der osv". Så skal det holde i massevis! Bestilte dessuten time til første ordinære kontroll!!
31.juli! Da er jeg 9+2! Gleder meg sånn! [emoji93][emoji177]