Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg så godt igjen!! Bare her uroer jeg meg for at det er mindre symptomerUrk, skikkelig menssmerter i dag. Håper det bare er stressrelatert og ikke noe annet...
Jeg er enig! Det er tungt å gå rundt med engstelse, mye bedre for kropp og sinn og gå rundt med spenning og glede!Kjenner meg så godt igjen!! Bare her uroer jeg meg for at det er mindre symptomer
Minner meg selv på at det faktisk er størst sannsynlighet for at det går bra nå når man først er blitt gravid [emoji813]red
Så øver meg på å uforbeholdent glede meg over graviditeten, og ikke uroe meg så mye for ting som kan skje - her og nå er jeg gravid, og alt er bra, og jeg orker ikke leve med forventningen om å skulle kunne miste.
Jeg vil heller leve med forventningen om marsbaby [emoji813]red
(Jaja, her fikk du med mine grublerier på kjøpet )
Satser på det! Jeg får slike stikk innimellom selv, som minner om menssmerter. Men det er heldigvis veldig kortvarig. Får håpe det gir seg kjapt med de smertene hos deg!
Nå står jeg på jobb, lurer på hvordan i all verden jeg skal klare å bære på dette alene (ja.. Altså.. mannen min vet det altså!) lenger! Jeg har så lyst til å si det til en av de jeg står nærmest men hun har det så tungt nå pga sykdom i familien.. hvis ikke hadde jeg sikkert fortalt henne det 2 min etter å ha sagt det til mannen!
Hvem blir den aller første dere forteller det til etter vordende barnefar?
Ja, selvfølgelig! Det skjønner jeg kjempe godt Og nevnte over er det jeg prøver å etterleve, ikke alltid det gårJeg er enig! Det er tungt å gå rundt med engstelse, mye bedre for kropp og sinn og gå rundt med spenning og glede!
Men vil nok tro det er vanskelig å omstille seg for de som kjenner på en slik frykt.. spesielt kanskje hvis man har mistet tidligere..
Haha, samme her! Kommer noen kjipe tanker krypende innimellom men det er vel bare noe alle kjenner på nå og da.. [emoji29] [emoji28]Ja, selvfølgelig! Det skjønner jeg kjempe godt Og nevnte over er det jeg prøver å etterleve, ikke alltid det går
Hallooooo! Melder meg på skravletråd!
Hadde IKM på søndag 24, men testa jo allereie fredag ettermiddag. Mandag var eg til legen for å ta blodprøver (lavt stoffskifte, må vere obs på dette i 1. Trimester), og kviskra til ho som tok blodprøva at «eg er graviiiid kan du skrive det til fastlegen så han ser på prøvesvara med det i bakhodet???»
Strikkedame her og.
Ja, jeg ser iallefall 2 streker!Vis vedlegget 264607. Litt utydelig bilde, men tok test i dag og så en svak strek. Hva tror dere- gravid? [emoji51]
Er i utlandet på ferie. Kjøpte en mer ordentlig tar nå, og den er klar i sin tale ;
Vis vedlegget 264617
Er i utlandet på ferie. Kjøpte en mer ordentlig tar nå, og den er klar i sin tale ;
Vis vedlegget 264617
Jeg har lavt stoffskiftet og det gikk veldig fint i første svangerskap! Kontrollerte det en gang i mnd med en blodprøve! Måtte gå opp 150mikrogram ganske tidlig i svangerskapet og etter det var det helt stabilt helt frem til fødsel [emoji5]
Vis vedlegget 264617
[emoji173]Lister meg inn på forum jeg også, etter å ha snoket litt rundt her uten å skrive. Føles ganske surrealistisk enda, men det blir fint å vente i spenning med dere